• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppatilaus v*tuix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TIJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
täähän ei mitenkään kosketa .orggia muuten kuin et on vaan esimerkkinä et aina kaikki ei onnistu sillä kaikkien kaikkein näteimmällä tavalla.

http://www.finsquirt.net/forum/viewforum.php?f=2

P.S. Mitä helevataa on megasquirtaaminen? Jotenkin tulee ns. aikuisviihdesivustot mieleen, mutta taitaa kuitenkin liitttyä auton polttoaineensuihkutukseen.

moottorinohjauksen itserakentamista ja ohjelmoimista ns.rakennussarja, käyttävät vissiin noissa turbo giksuissa jossain määrin ruiskun ohjaukseen? alunperin ruiskuboksi johon laajennuksena sytkä y.m. hilpettä... Olen ite harkinnu sen väsäämistä vanhaan mopoon ihan harrastukseksi, on nimittäin aika pystyvä peli... ei nyt ihan pc:n tasoa mutta aivan riittävä...
Viisaammat jatkakoon/korjatkoon
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Siinä on taas raha polttanu näpissä tai ollu jo valmiiks akuutti valuutan tarve niinku näillä peruskoijareilla tuntuu aina olevan, kestäny vaan pari kuukautta kerätä rahat takas..

Ihme hemmoja nuo autoilijat  
tounge.gif

Ensin valitetaan että eikö sitä pakettia jo kuulu. Ja sitten odotetaan ja kysellään taas. Ja sitten aletaan uhata tyyliin että "ehkä jo ensiviikolla alan harkita poliisia". Ja sitten seuraavalla viikolla että "Jos ei nyt asia ala hoitua niin ensiviikolla alan harkita poliisia".
Koko juttu kuulosti lähinnä hassulta.

Toisaalta - kun jättää huomiotta nuo ihme uhkailut jotka eivät koskaan näyttäneet johtavan mihinkään konkreettiseen - niin hyvä muistutus ryhmätilaukseen liittyvistä riskeistä tuo oli.

Olihan siellä ihan oikeasti menty tekemään rikosilmoitus.
Ja samalla saatu kuulla, että Ernolla on aikaisempiakin
"rikoksia" tilillä.

Kyllä väkisinkin alkoi naurattamaan tuo toiminta.
biggrin.gif
"Kyllä ne sieltä tulee, odotahan vaan..."
biggrin.gif

Tosin osallistuneiden osalta ei niin mukava juttu.
veryangry.gif

Kyllä väkisinkin alkoi naurattamaan tuo toiminta.
biggrin.gif
"Kyllä ne sieltä tulee, odotahan vaan..."
biggrin.gif
Se keskusteluhan on kehkeytynyt todella hauskaksi.
käyn (lähes) päivittäin hauskuuttamassa itseäni sitä lukemalla.

Tänään nauroin mm kommenttia että "miten niin ei ole tehty mitään. minäkin poltin hihani jo kaksi kuukautta sitten"
tounge.gif

Näkyi muuten yksi Arctic Networksin osoitteista olevan tuossa naapurissa. Pitääkin varata kamera ikkunan ääreen, jos ne "uhkailijat" joskus ihan oikeasti uskaltaisivat lähteä liikkeelle ja tulisivat tunne ikkunan alle
biggrin.gif

(Tietenkin olen pahoillani heidän puolestaan. Mutta ei se tuon keskustelun hauskuutta vähennä)

Ei kai nuo tilaajat ole vielä siinä ruususen unessa,että saisivat osansa
sad_orig.gif
,hommahan on ollut saletissa jo ajat sitten
033102ass_1_prv.gif

biggrin.gif
Ja firman osoite viittaa TYS:n opiskelija-asuntolaan... varmaan niin saa vielä jotain osiaki, joo-o
pftroest.gif

Itse olen yhden nimeltä mainitsemattoman autokerhon hallituksessa ja tää kyseinen heppu koitti myös yhteistyötä meidän kanssa. Ei alunperinkään vaikuttanu toimivalta ratkaisulta. Ei onneks lähdetty mukaan.

Itse olen hoitanut kimppatilauksia kymmenien tuhansien edestä ja kenelläkään ei ole ollut mitään valittamista, kaikki toiminut niin ku pitää.

Lukaisin koko ketjun, pöyristyttävää täytyy sanoa. Kaikki sympatia huijatuille, mutta vaikutti siltä että osa vieläkin uskoo että kamat saapuvat perille.
veryangry.gif
tai sitten nää nicit oli vaan osa samaa kusetusporukkaa. Ohhoh täytyy sanoa.
veryangry.gif

no huh huh!
biggrin.gif

kaikennäköstä säästäjää sitä löytyy ku pitää alkaa tuntemattomien kanssa kimppoja sopimaan muutaman euron rahtisäästöjen takia... ei jummarra
withstupid.gif

oppirahoja taisivat olla...

ja ihme että on kaveri saanu olla noinkin rauhassa kun on kuvat ja kaikki
biggrin.gif
(kyllä tosta vois joku jo hermostuakkin)

Tuollalailla huijari voi jatkaa toimintaansa kuukausikaupalla.
Kun aina vain muistaa laittaa viestin, että kyllä kohta tulee.
Samaanaikaan käärii rahaa jollain toisella foorumilla.
Noiden kavereiden hävikki voi olla 1000-2000, mutta tuona aikana tehty toiminta on luultavasti tuottanut Ernolle varovasti arvioiden ainakin 20-100 000.
Ihminen on kummallisen kärsivällinen otus.
Mutta kyllä kavereita vietiin kuin pässiä narussa.

Back