• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppatalli, Töölö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sam77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarkemmin pohdittuani, sijainti itselle sellainen että jäis enempi talvisäilytyspaikaksi kuin ropauspaikaksi.
Siihen hommaan pelkästään turhan kallis.

Tuo ei ole paha hinta kun ottaa huomioon mitä sillä saa. Ropauspaikasta johon 24/7 käynti, saunat ja muut niin 70e/kk ei ole mitään.

Betula sanoi:
Tarkemmin pohdittuani, sijainti itselle sellainen että jäis enempi talvisäilytyspaikaksi kuin ropauspaikaksi.
Siihen hommaan pelkästään turhan kallis.

Sama täällä, turhan pitkällä tuohon hintaan.

Sijainti on linnankoskenpuiston läheisyydessä.

Tällä viikolla saan toivottavasti tietää, että toteutuuko tämä homma.

En missään tapauksessa halua sotkea kenenkään pisneksiä tai muita suunnitelmia, mutta näin töölöläisenä kehoitan suhtautumaan tietyllä kunnioituksella liikenneyhteyksiin ja ennenkaikkea niiden tukkoisuuteen kulkiessa Töölöön tai sieltä pois. Uskokaa pois, mä tiedän siitä kaiken. Siksi hommasin oman tallin Vanhan Turuntien varresta Vermosta ja kuljen sinne fillarilla.
Tää vaan siis ihan ystävällisenä varoituksena kaikille niille jotka eivät paikkaa lähemmin tunne.

-jp-

Jep ei huono pointti mutta mulle tuo sijainti ei paha. Et tosin tiedä missä mulla on nyt talli...

Mites tässä kävi?

Ite huomasin tän vasta. Matkaa tallilta kotiin tulis joku 500m niin kyllä kiinnostaa!

No enpä ole aikaisemmin tätä huomannutkaan. Olis kiinnostusta myös. Mikä on tilanne?

Kallionserffi sanoi:
Katotaanko porukalla jotain tilaa helsingin keskustan alueelta/lähistöltä?

Metsälässä 3 paikkaa vapaana.
Hyvät kulkuyhteydet stoge/dösä.
Ja bonuksena ei naapurit häiriinny jos haluaa käydä pari kertaa talvella rällättämässä konetta.

wanico sanoi:
Metsälässä 3 paikkaa vapaana.
Hyvät kulkuyhteydet stoge/dösä.
Ja bonuksena ei naapurit häiriinny jos haluaa käydä pari kertaa talvella rällättämässä konetta.

Kiitti mut vähä ehkä liia "kaukana".. ideana ois ollu et täs iha kulmil.

Back