Säävarauksella mukana, jos joukkoon aloittelija mahtuu.
Maantiellä ei tila lopu. Tervetuloa mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säävarauksella mukana, jos joukkoon aloittelija mahtuu.
Mää en pääse tällä kertaa![]()
![]()
![]()
kauanko nää kimppakivat jatkuu vielä ajelun merkeissä![]()
![]()
Alustavasti kyllä Ruskarundiin
Hukka viiva tai putki tai mikä lie ilmoittaa sitten että on tulossa eli tulen sinne Jokirantaan klo 12:30 See youKovasti olen yrittänyt tuota Hukkaputkea kosiskella mukaan, saas nyt nähdä lähteekö liikkeelle vai keksiikö jotain tekosyytä![]()
Voin ottaa digitali järkkärin mukaan reppuun se kyllä syö sitä imagoa aika paljon mutta...Harmi, harmi. Ajattelin juuri että toivottavasti tulet kuvaamaan. Nyt olisi mitä kuvata. Näyttäisi tulevan ennätysmäärä osallistujia.
Eikun tulkaa kaikki Porvoosta mukaan liittyjät jo kello 12 jokirantaan!!Hukka viiva tai putki tai mikä lie ilmoittaa sitten että on tulossa eli tulen sinne Jokirantaan klo 12:30 See you![]()
Tolla mäkin oon ollu mukanaVoin ottaa digitali järkkärin mukaan reppuun se kyllä syö sitä imagoa aika paljon mutta...Harmi, harmi. Ajattelin juuri että toivottavasti tulet kuvaamaan. Nyt olisi mitä kuvata. Näyttäisi tulevan ennätysmäärä osallistujia.
pöööö, nyt jääpi väliin kiNppakivat.
Tulikii asiaa keskisuomeen jyväskylän liepeille.
Siis molemmissa.Mukana.
Ei pystykkään ajamaan.Sorry, ei millään tänään pääsekäänTuo Ruskarundikin kyllä houkuttelisi, mutta... No mä olen hyvin pieniruokainen tai pelkkä gaffekin riittää hyvin jos yllättäen mukaan tungeksin![]()
Yritän keritä tuonne TB:lle klo 11, tuo Riisorin kukonlauluaikalähtöön ei kerkee![]()