• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakivan Ruskarundi 20.9 sunnuntaina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mää en pääse tällä kertaa  
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

kauanko nää kimppakivat jatkuu vielä ajelun merkeissä
confused_orig.gif

withstupid.gif

Harmi, harmi. Ajattelin juuri että toivottavasti tulet kuvaamaan. Nyt olisi mitä kuvata. Näyttäisi tulevan ennätysmäärä osallistujia.

Ajoja järjestän niinpitkälle syksyyn kuin tarkenemme ajaa. Matkat kyllä lyhenevät loppua kohden. Nyt joku nauraa.. että mistä se lyhentää. Nytkin ajetaan niin lyhyitä lenkkejä 150-200km.
Viimeinen Kimppakiva ennen talvea voisi olla sellainen että ajetaan 'lähtöpaikalle' kahville eikä lähdetä mihinkään
biggrin.gif

Harmi, harmi. Ajattelin juuri että toivottavasti tulet kuvaamaan. Nyt olisi mitä kuvata. Näyttäisi tulevan ennätysmäärä osallistujia.
Voin ottaa digitali järkkärin mukaan reppuun se kyllä syö sitä imagoa aika paljon mutta...
Tolla mäkin oon ollu mukana
033102bebe_1_prv.gif

Toki "imagoa" ei ikinä ole ollukkaan joten
nixweiss.gif

Toivottavasti kamera sopii sun kätöseen paremmin kun mun tumppuun (ideoita olis paljon ja vehkeiden luulis riittävän, mut taito puuttuu )
bawling.gif

Mää ajan niin kauan kun uskaltaa, joten Kimppakiva jatkukoon puolestani
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

pöööö, nyt jääpi väliin kiNppakivat.
Tulikii asiaa keskisuomeen jyväskylän liepeille.
Siispä sinne ihan kohta keula, saas nähä joutuuko matkalla uimaan.

062802moto_prv.gif

haamu

Hmm. Aikasemmin ajattelin et tuun mukaan, jos olen maisemissa reissun aikaan, mut niin ne suunitelmat muuttuu... Eli mopotin meni huoltoon...  
shaun.gif

Se on tuo aikainen niin suhteellinen käsitys  
biggrin.gif

Onpa hieno ilma, kyllä pitää munkin pistää ajokamat päälle, josko sit pääsisi loppumatkalle mukaan  
062802moto_prv.gif

Aurinkoista alkumatkaa ja nähdään iltapäivällä
smile_org.gif

Voinenkohan minäkin vielä viime hetkellä mahtua mukaan edes osaksi matkaa (tulen suoraan porvoonjoen rantaan)? Kun nyt tämänpäivän suunnitelmat minusta riippumattomista syistä äsken sattumoisin muuttuivat, ja nyt onkin luultua paljon enemmän aikaa.

/MarcusB

Kiitokset Jolandalle vetohommista ja Klaaralle kaffeista
bowdown.gif

Kiitokset myös kaikille muille kanssa cruisailleille

Itse livahdin Mäntsälän tauolta reitille Sälinkää - Hyvinkää - Kytäjä - Lepsämä - Espoo

Back