• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakivan äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei sentään varsinaisesti eksytty kertaakaan.
Kai lotto on myös vetämässä?
tounge.gif
Oli kyllä rennon letkeät kurvailut, kiitos osallisille
smile_org.gif

Porvooseen aamukahville? Olen lähdössä about 8.45 haistelemaan raikasta aamuilmaa letkeästi Jokirantaan ja takaisin jopa letkeämmin klo 12 mennessä.
Maistuiskos aamukahvi maustettuna aamukasteentuoksuisella kesäilmalla?
Hertsikasta siis olen lähdössä...
Lähdeeeeeeeeeen.........yt

Olisit ilmoittanut pari tuntia aikaisemmin niin olisin lähtenyt aamukahveelle suoraan iltapalareissulta...
biggrin.gif

IMG_8841.jpg

jahas, mihis tänään... ehdotuksia vastaanotetaan.

No, perskeles. Olisinhan mäkin voinut koukata yöllä Porin kautta ja haukata yöpalaksi vaikka porinaisen
crazy.gif

lookaround_orig.gif

Nyt panen pyörän parkkiin ja alan siemailemaan siideriä; tai itseasiassa taidan vetää lärvit....
idea3.gif

Noh, W-P kai sitten vetää pleksit, kuten nuoriso leikkisästi ilmaisee, mitäs muut? Palleja huljuttelemaan Saimaahan? Kuopioon syömään kalakukkoa?
Kesä on vain kerran vuodessa
062802moto_prv.gif

Lappeenrannan lähistön mutkateitä on päristelty tänään jo 200km, eikä se tähän jää. Ja sama meno jatkuu huomenna
sport05.gif

Jos joku haluaa ajeluseuraa, niin mukaan pääsee. Yksin on välillä tylsää
tounge.gif

Hiukka kaukana, oon nyt Jämsässä ja ajattelin ajella Tampereen suuntaan täältä. Kai... tai sit vaan jonnekkin, täytyy ihmeellä sirkan baarissa JOS se vielä on täällä
biggrin.gif

Hiukka kaukana, oon nyt Jämsässä ja ajattelin ajella Tampereen suuntaan täältä. Kai... tai sit vaan jonnekkin, täytyy ihmeellä sirkan baarissa JOS se vielä on täällä
biggrin.gif
Tere! Misäs oot pyöriny ? Tsekkaa "kimppakiva 04.07... "
Lähden itse sianpieremän jälkeen konetietä Hämeenlinnan suuntaan tuolla muualla mainitulla "ajatuksella".

No mitäs, nyt mustan makkaran luvatussa paratiisissa, Suomen Tampereella. Kattois kylän menoa vartin ja lähtis vaikka Hämeenlinnaan, sieltä yöllä Stadiin ja huomenissa sitten Kellarin keikalle... saattaa kyllä olla että jään punkkaa mökille tohon kulmille ja työnnän omaa reittiä syömään keppanalle, kattoo miten alkaa ajo tuntumaan...

Ehtiikö  kukaan seuraksi nyt päivällä?
Lähtö Vartsikan TB:ltä kello 12.

Lyhyt itäänpäin suuntautuva tutkimusmatka tulevaa Kimppakivareittiä ajatellen.

Takaisin Vartsikassa kello 17.

Huomenna on Suvirannassa Turengissa taas massoittain pyöriä.

Tällaisen kaappasin tuolta toiselta foorumilta:

Suvirannan isäntä ilmoitti,toivoi runsasta kävijämäärää huomenna 08.07.2010 Suvirantaan.
Paikalle saapuu lehtikuvaaja,kuvaa moottoripyöriä/tekee jutun ko paikasta!
smile_org.gif

Juuri tuli soitto,huomenna avataan kolmas kahvipiste tanssiparketille! Kolmella eurolla maukas leivos/kahvi.Toivotaan tasarahaa.
Ei muodostu jonoja näin menetellen.

Voisi tuonne Suvirantaan tänään lähteä. Ehdin töistä Kehäkessalle puoli viideksi. Onko muita lähdössä samoihin aikoihin liikkeelle?

Onkos tuonne Suvirantaan lähtijöitä tänään kuuden kieppeillä?
Vois körötellä lämpimikseen....

Vaimo just soitti ja on lähellä himaa. Vois ehtiä klo17.30 vaaralan shellille pk-ajoille...
062802moto_prv.gif

Asiasta kukkaruukkuun.

9.-10.7. Tirmo Blues Pellingin lossilaiturin viereisessä TirmoBarenissa.

Kesän klassinen ilmaisfestari, jossa soi rokki, blues ja proge.

Perjantain artistit:
Sleepwellers
Hittegods
Robindians
Happy Campers

Lauantain artistit:
Clay Bay Wolves
Elke Q Blue Moon
Mr Jimmy Lawson Band (USA)
Faustburger
Wentus Blues Band
Harry Fontana & Tennessee Tone Boys (USA)

Ja toihan on hienon tien päässä ja tunnin ajomatkan päässä Helsingistä.

Mä en olekaan Tirmossa käynyt, vaikka mulla nyt ei pitkää ajelua tuliskaan, kun tästä Askolasta starttaisin  
062802moto_prv.gif
Voishan sitä limpparilla käväistä..
sport05.gif

Ajattelin aloittaa kohtapuoliin viikonlopun vieton, ajatuksissa iltapäivällä tai illalla Hämeeseen, näsijärven kiertäminen, Vehoniemi & Mobilia, ehkä päijänteellä poikkeaminen, yöpyminen joko Hauholla tai Jämsässä, välissä ehkä Tirmossa poikkeaminen... mites BttB, onko suunnitelmia? Muita kiinnostuneita?
Joku tonni-puolitoista tulee ajoa, veikkaisin.

Back