• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakivan äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
olen lähdössä puolen tunnin päästä Helsingistä Tampereelle kahville. Menen tuolta jostain Forssan kautta.
Onko joku menossa sinnepäin?

Työt haittaa harrastuksia... no kuuden aikaan alkaisi iltaloma, joku 2-4h:n lenkki olisi paikallaan eller hur?

Ajatteli tässä illan ratoksi käydä Ruskeasannan Shellillä pyörän pesemässä ja sompailla siitä Mutterille kahville. Seuraan saa toki liittyä, jos kiinnostaa. Tähtään Shellille about vartin yli seitsemäksi.

Taas olis torstaille tarjolla hieno keli. Kuka lähtis veturiks vaikka sinne suvirantaan, sillai rauhallisesti? Mä tuun jonoon kyytiläisen kanssa
062802moto_prv.gif

Mieli tekis kyllä lähteä. Jos rauhallisesti mennään eikä muilla ole ambitioita asian suhteen, niin mä voin huristella keulilla. Kertokaa vaan lähtöpaikka ja -aika. Suvirannassa on bileet parhaimmillaan kuuden pintaan, joten sinne kannattanee tähdätä perille kuuden - puoli seitsemän aikaan.

Oisko se sitten viideltä lähtö siitä tutulta ja turvalliselta kehä-kesoililta eli koivuhaan Neste-asemalta vaimikäsenytoikeinonnykyään...
Jos vaan viitsit niin oo vaan kärjessä Bren
smile_org.gif

Katson ehtisinkö viideksi lähtöpaikalle. Jos ehdin niin ajelen mukana sinne suvirantaan asti mutta en taida jäädä sinne istuskelemaan.

Mä yritän ehtiä kans viideksi. Mulla on tapaaminen Suvirannassa, joten ajan sinne jokatapauksessa.

Mä voisin tulla kans, pääsen tosin töistä Malmilta vasta vähän vaille viis ehkä karkaamaan... Mitähän reittii oli tarkotus ajella, jos mä ajan teiät kii, vai venaatteko viittä yli viiteen Nesteellä...?

Ei kai noissa ajoissa ole niin kiire ollut etteikö voisi toista kuppia juoda kahveeta Nesteen pihassa...

En ehdi Kehälle viideksi, mutta voisin liittyä letkaan mukaan myöhemmin (esim. Tuusulassa), joten mitä reittiä ajatte ?

Alustava reitti olisi kai H:ki - Kellokoski - Kuru - Hikiä - Turenki, eiköhän Bren ilmoittele jos muutoksia...

Back