• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakivakuskien foorumi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kysymys:
Olisiko tuo lauantainen Ruukinkierros Läntisellä Uudellamaalla äkkilähdöksi sopiva?
Siinä on juuri ideana leppoisaa ajelua maaseutumaisemissa.

Lähtöpaikka (Tammisaari) on tosin n 100km Helsingistä, mutta sinnekin johtaa mukavat mutkatiet.

Ruukinkierros kuulostaa hyvältä. Aiemmin olin ilmoitellut että tämä olis ollu ainoo vapaa viikonloppu ennen heinäkuun taukoa, mutta nyt on jo sunnuntai täyteen buukattu. Joten en taida mukaan päästä.  
sad_orig.gif

Alustavasti olin itse varautunut veturoimaan "keppanakellarin" mutkan n.280km. Kun kuulin että tapo veturoi muutin suunnitelmia. Niin ne suunnitelmat muuttuu.
Mukavia mutkailuja, jos ja kun en mukaan risusavotalta ja synttäri vierailuilta ennätä.  
smile_org.gif

Sääennuste sunnuntaille lupailee sateista päivälle
sad_orig.gif

Vaikka heinäkuussa kimppakivat olisivatkin lomalla, mahtaisiko löytyä kiinnostusta lähteä hitaille Keppanakellariin?  
smile_org.gif

Voisin laittaa anomusta Apostolien kyytipäiväksi 4.7. jos joku ei vaikka jaksais syötyään enää ajaa kotio.  
wink.gif

Itse miettinyt tota saariston rengastien ajamista joku viikonloppu, saisi kai ajettua suorituksenomaisesti päivässä tai sitten jäisi vaikka kehuttuun Bodgårdiin yöksi ?

Toinen mahis olisi Hämeessä ajelu, Kangasalan Vehoniemi, Parolannummen panssarimuseo/Hattulan mp-museo, Kangasalan Mobilia... päivässä näkee/kokee paljon, mökillä Hauholla olisi myös pienemmälle porukalle nukkumismahdollisuus jos vaikka venyttäisi kaksipäiväiseksi...

Retki Keppanakellariin kuulostaa oikein hyvältä. Ja Vehoniemessä haluaisin käydä myös. Ja sen Verlan retken toteuttaa ainakin jollain kokoonpanolla. Paljon on kivoja paikkoja, vielä kun ehtisi käymään niissä kaikissa.
smile_org.gif

Asiasta kukkaruukkuun: oliko kellään suunnitelmissa käydä Mutterilla kahvilla tänään? Siinä puoli kasin-kasin aikaan?

Ei tänään jouda.
sad_orig.gif
Pitäis huomenaamuna lähteä puskemaan Savonlinnaa kohden, enkä mitään oo vielä pakannu. Ajattelin vain pienen iltalenkin tehdä ja samalla laittaa mopon matkakuntoon.

Emmää mutterille... mut johonkin kauemmas?
Mä voisin Staga lähtee heittää lenkin. Johonkin tsufelle ja takas.
Mihkäs hilpaistaan? Jos vaikka tuolta Sipoon nurkilta Paippisten kautta Nummisiin ja Mäntsälään, vaikka Hirvihaaran ja Ohkolan/J:pään kautta takas??
Sehän passaa. Paikka & aika?

Hautausmaan Neste 19.10?

Laittakaa niitä hetipitiolla muterilla viestejä sinne äkkilähtö osastoon kiitos.
Laitan sen Keppanakellari ilmon (topikin) ens viikolla eetteriin.
omg.gif

Back