• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakiva yökylään Vääksyyn 15-16.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Edelleen lähdössä, telttapaikka varattu. Luonnonhelmassa aion riekkua.
Tai no, sieltä kapakista.............thihi
Mutta sitä ennen
062802moto_prv.gif

Jami

062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
 Moikkamoi. Lähtö lähestyy. Lauantain ilma näyttäisi olevan hyvä.

Suunnitelman mukaisesti startti lauantaina kello kymmenen Ruskeasannan Shelliltä. Siitä Mäntsälään Shellille josta mahdollista liittyä mukaan.

Sunnuntai uhittelee sateilla, siksi ehdottaisin varasuunnitelmaa.
Jos sunnuntai näyttää vielä lauantain säätietojenkin mukaan huonolta, päätetään yhdessä, palataanko jo illalla kotia.
Näin voisimme kuitenkin toteuttaa pääosan matkasta. Illanistujaiset jäisivät silloin toiseen kertaan.

Mielelläni kuulisin mitä mieltä olette.

Moikka,

aika monella, esim. mulla, on huone varattuna Tallukasta. Jos päädytään palaamaan jo lauantaina, huoneet täytyis peruuttaa ajoissa, ettei tule turhia sanktioita...

IMHO, pitäydytään alkuperäisessä suunnitelmassa, kun tällainen hieno ja ainutlaatuinen tilaisuus on saatu järjestettyä. Illan istuminen hyvässä seurassa on kivaa
033102beer_1_prv.gif
ja
sport05.gif
(kaato)sateessa(kaan) ei ainakaan mua haittaa. Mutta jengin mukaan, ilman muuta.

Mä menin joka tapauksessa puihin, kun on eläintenhoitovelvoitteita.
bawling.gif

Eli Tallukassa on ainakin yks huone vapautettu.

Ilman muuta yökylään kelillä kuin kelillä,
Eihän se nyt Sunnuntainakaan voi kokopäivää
sadella, huone varattu eikä peruminen tule
kysymykseenkään.
Saahan sieltä tietenkin halukkaat lähteä
vaikka La jos haluaa.

Kurre

Nonni, täällä oltiin lähdössä vasta  viikonpäästä.. Onneksi hotellia varatessa kuitenkin ollut oikeat päivät tiedossa eli hotelli täksi lauantaiksi. Mun mies ei kyl pääse mukaan, mutta sille tulee sijainen, jos sopii  
wink.gif

Eli Shellillä Mäntsälässä nähdään huomenna ja edelleen kaksi kappaletta tulossa täältä!  
062802jumpie_prv.gif

Aika paha, paha, paha. Tää tilanne nimittäin pohjois-Helsingissä. International Airshow nääs treenailee jo, ja Hornetit meinaa hajottaa mun kämpästä ikkunat. Aika äijiä koneita ovat ne! Täytyy sunnuntaina tulla ajoissa stadiin niin ehtii niitäkin tuijottelemaan
lookaround_orig.gif

Mutta eiköhän se telttailu Vääksyssä onnistu vaikka pikkasen satelisikin, eli pitkällä kaavalla vaan  
thumbs-up.gif

Ja Rusarillahan meikä yhtyy letkaan......

Oikeaa asennetta tuntuu löytyvän porukasta. Hieno huomata.

Olin juuri puheissa Ralliraimon kanssa ja hänkin oli sitä mieltä ettei anneta mahdollisen sateen haitata, tehdään niinkuin ollaan sovittu.

Ottakaa lämmintä riittävästi mukaan!
Vaikka ei sataisi on illalla kuitenkin kylmä, siihen ei sisäinen lämmike auta vaan kunnon villapaitaa, pipoa ja sukkaa kassiin.

Sunnuntaiaamuna olisi varmaan mukava löytää  kassista jotain juotavaa siihen karmivaan janoon.

Jep, minulta tuo reissu jäi väliin erinäisistä syistä.

Jolandan kanssa ollaan sovittu asia
smile_org.gif
Eli katsotaan toisen kerran, ja suuri kiitos Jolandalle soitosta.

T. Kepa

Klaara ilmoittautuu kotiutuneeksi seuralaisineen ja kolmella sanalla kiittämme hyvää porukkaa. Erityiskiitokset Jolandalle järjestelyistä ja RalliRaimolle ja RalliVaimolle kutsusta ja kivasta iltapäivästä ja illasta luonanne
smile_org.gif

Kiva reissu ja mukana ollaan ensi kerralla jos suinkin mahdollista  
062802jumpie_prv.gif

Kotimatkan tuli vettä koko matkan ja siksi livettiinkin jo aamiaisen jälkeen Tallukasta tien päälle. Nyt vaan valkosipulia ja kuumaa herukkamehua, niin alkaa sulamaan sormet ja varpaat.

Kolmella sanalla: KIITOS, KIITOS, KIITOS!!!

Kaikille osallistujille,sekä erityisesti Raipelle ja Pikelle,
myös Tuirelle.
Tämä jotenkin "kruunasi" tämän ajokauden.
Parasta tänä kesänä tähän mennessä, ja taitaa
myös parhaaksi jäädä.

Kurre ja Arja / BMW R850R

Kiitos kiittämisistä itsellenne.
Erityisen iso kiitos isäntäparille mittavasta ponnistuksesta vieraiden eteen.
Kanava Mc:n esustajille myös kiitos vierailusta.
Paluumatkakin meni hienosti. Vain vähän sadetta ja Mäntsälästä Helsinkiin jo auringonpaistetta.

Harvinaisen mukavasti reissu meni. Kiva, seurallinen ja hyvin käyttäytyvä porukka. Hyvä me!
Oli parempi reissu kun olin osannut edes kuvitella, niinkuin sovittiin, tradition syntyreissu.
Ensi vuonna uudelleen elokuun toisena viikonloppuna. Laittakaa ylös jo nyt!
Silloin luvassa runsas leikkimielinen ohjelma joka alkaa isännän kehumisella
biggrin.gif
.

Ilmoitan teille kun saan matkakuvat esille.

Terv. Jolanda
ps. Ensi viikonloppuna luultavasti jo seuraava Kimppakiva, ilmoittelen..

hei kaikille ja kiitos kivasta reissusta! Kiitos Jolandalle ja emännälle ja isännälle hienosta ajoreitistä ja kivasta illasta.

Saitte sitten minutkin tänne mukaan org:iin kun en ole aikaisemmin saanut aikaiseksi liittyä.

Back