• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakiva sunnuntaina 04.07.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SAM66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kimpparyhmäajoohjeet (muut älköön vaivautuko)

Varmaankin kuulun niihin muihin, joten ei pelkoa siitä että osallistun. Omat ajot ja reitit lienee mukavampia siltikin.
Avaappa vaikka oma threadi niille jotka eivät aio osallistua niin tiedetään olla varaamatta teille paikkoja letkasta
smile_org.gif

HNNGNGGGHHH...

Eikö tuo piilopiruilu puolin ja toisin voisi jo hiipua? Alkaa olla yhtä vanha juttu kuin vetomies/kukkis vääntö.

Sitten samaan paikkaan osuessaan kaikki kuitenkin hymyilee toisilleen tekopirteesti. Jos on jupistavaa, niin jupistaan naamakkain ja sitten taas jokainen valitsee oman letkansa...
kaboom.gif

Eiks joo? No offense to kenellekään. Sori kun sanoin ääneen.

Niin, mä ilmoitin etten tule, kun olisi kovasti tehnyt mieli mukaan... Ja mä tiedän että kaikilla olisi kuitenkin ikävä
inlove.gif

Käytiin tänään ajelemassa reitti läpi.
biggrin.gif

Ei vaikuttanut lainkaan pahalta. Alkumatkassa vain yhdessä mutkassa ajolinjalla hieman hiekkaa, maltillista routavauriota muutamin paikoin, yksi jänis (kuollut) ja loppumatkasta autoja vastaantulevien puolella.
omg.gif

smile_org.gif
"Pikkulinnut olivat jo kerinneet Keppanakellarille kertomaan tulostamme. Joten siellä meitä tiedetään odotella
smile_org.gif

smile_org.gif
Jos joku miettii mukaan tuloa kesken matkan tai vaikka vasta lounastauolta on seuraavassa muutama tauko-/tankkauspaikka tiedossa:
- Nurmijärvi ABC n. 11:35-
- Vihti kk. Neste ja ABC n. klo 12:30-
- Kärköläntie Porintie risteys Teboil n. 13:40-
- Keppanakellarista lähdetään kun kaikki ovat syöneet, joten siitä pääsee mukaan "koti" matkalle.
- Kotimatkalla taukoa Läyliäisen Nesteellä jonne n. 60 km keppanasta.
Tervetuloa matkaan siis taukopaikoilta
062802moto_prv.gif
.
smile_org.gif

Loppumatkasta vaikka alkais väsyttämään täytyy pitää järki mukana, ettei mutkat ja muut tiellä liikkujat pääse yllättämään
crazy.gif

Sunnuntaita ja sopivia kelejä odotellen näkyilemisiin
sport05.gif

Voisin liittyä Nurmijärvellä mukaan, en olekaan näissä orgin ajeluissa ennen käynyt. Voihan se olla, että kun neitsyys menee, niin sitä alakaa vaatimaan lissää.
eek.gif

Vaimon mukaan oon nauttinut ton japanialaisen blondin tyttöystävän seurasta riittävästi yksinään, joten triona vois tulla mukaan. Näillä näkymin Vihdissä liitytään letkaan. Enää lapsenlikasta kiinni...

Jaahas, muuttusisi si sen verran ohjelma, et lähdenkin
heti seiskan aamupuuron jälkeen suoraan Hämeenlinnaan ja pyörimään iltamyöhään neliöön Hämeenlinna-Tommmpere-
Orivesi-Korpilahti-Sysmä-Vääksy.
Noi PK:t ja muut kun miinottaa käytännön syistä aika rutiinilla niin itäisen kuin läntisenkin uudemaan.

Onhan se "tylsää" rykäistä molempiin suuntiin alun toistasataa kilsaa "pelipaikoille", mutta muutoin alkaa ilta- sun muut ajelut
maistuu jo ratahommalta jos ei hae uutta maisemaa kun aika antaa siihen mahdollisuuden.

Ehkä se on toi "levoton veri ja ailahteleva luonne"  
tounge.gif
.
Mukavaa päivää Tammelan suuntaan kaikille
sport05.gif
.

Bad, lähe työntää tänne pohjoiseen, tehdään tällit vaikka hämeenlinnassa, ajan sinne täältä treelta. Tai sit huomenna hlinnassa, aattelin mennä hauholle mökille yöksi ja siellä on Kyllä tilaa, on tuolla takana six-pack saunakaljoiksikin jos sekin tulee lämmitettyä...
040 7234 284 / Olli

Joutuu kesäl painaa viikot viiden timman unilla, eikä se ihan pitkäs juoksus riitä. Viikonloput joutuu sit vähän "tankkaa"....
paitsi jos joku kolibri lehahtaa luukkuun mettä.... no joo...  
tounge.gif
.

Meinasin aamul alottaa tosta Hlinna-Tuulos-Lieso-Porraskoski... ja jotain...
mut näyttäis nopeemmalta alottaa paksumpi pää edellä, eli
Levanto-Kärkölä-Koski-Lammi.......... Lieso jne.

Lammilla varmaan ysi-puol kymppi.

Oon vt12/Luopioinen-sappee teiden risteyksessä, voisin vaikka suunnistaa aamulla ysiltä Tuuloseen aamiaiselle... mitähän aikaa posse olisi Keppanassa jos koittais osua sinne syömään?

Uusiksi meni reitin osalta. Mukaan saa tulla, jos reitille osuu:
Urjala-Somero-Lautela-Rekijoki-Pertteli-Salo-Halikko-Paimio-Tammisilta-Lieto-Yläne-Säkylä-Huittinen-Punkalaidun-Urjala.

Pyörän rekkari NY-3, kuskina pieni punatukkainen mustissa coreissa. Ainakin Somerolla tauko ja Tammisillassa. Taukopaikoilla tunnistaa tatuoinneista  
wink.gif

Lähtö siis tänään Urjalasta klo 8.00.
smile_org.gif

Vaimon mukaan oon nauttinut ton japanialaisen blondin tyttöystävän seurasta riittävästi yksinään, joten triona vois tulla mukaan. Näillä näkymin Vihdissä liitytään letkaan. Enää lapsenlikasta kiinni...
Näyttää jäävän lapsenlikka saamatta huomiseksi, joten jää tältä triolta ajelut väliin  
lookaround_orig.gif
Liian hyvät kelithän nuo oliski ollu lapsenlikan tulla sisähommiin
biggrin.gif

Katellaan sit joku torstaki yx päällä, jos ei tilanne vielä kerkee näin sunnuntai aamuna kirkossa käynnin jälkeen muuttumaan.

pitää tulla kesän ekalle kimppakivalle kun keli on kuin morsian ja vihdoin kalenteri tyhjä sunnuntaina
062802moto_prv.gif

Näyttää jäävän lapsenlikka saamatta huomiseksi, joten jää tältä triolta ajelut väliin  
lookaround_orig.gif
Liian hyvät kelithän nuo oliski ollu lapsenlikan tulla sisähommiin  
biggrin.gif

Katellaan sit joku torstaki yx päällä, jos ei tilanne vielä kerkee näin sunnuntai aamuna kirkossa käynnin jälkeen muuttumaan.
Saa täällä ulkonakin olla
wink.gif
, mutta ei taida ko. tyttöjä kiinnostaa tulla juoksemaan kahden varsin energisen pojanvesselin perässä tällä kelillä. Ehkä niillä on parempaakin tekemistä, en tosin ymmärrä mitä  
biggrin.gif

Kiitti seurasta kaikille ja hyvistä mutka valinnoista Sam66:lle.
062802jumpie_prv.gif

Kuvia odotellessa.
smile_org.gif

Suuri kiitos kyydistä, veturoinnista ja seurasta. Oli huippu setti.
062802jumpie_prv.gif

Mutta sitten: mä tunnen itseni nyt aika tyhmäksi. Mulla ei ole mitään hajua, miten sinne Picasa-kansioon saa lisätyksi uuden albumin ja kuvat siirrettyä sinne. Pääsen kivasti kirjautumaan sinne sisään, mutta siihen se jääkin. Olisiko jollain kärsivällisyyttä kirjoittaa mulla sellaiset for dummies -ohjeet?

Ahaa... No nyt alkoi lyyti kirjottaa.

Kiitokset SAM66:lle ajelun vetämisestä ja kiitokset kaikille mukavasta seurasta!
062802jumpie_prv.gif

Ajelemisiin toistekin kimppakivan merkeissä!
062802moto_prv.gif

Kiitoksia kaikille.
Mukavaa oli ja säätkin suosi
062802moto_prv.gif
...

Back