• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakiva Jokeri Helsingistä Länteen su 30.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hipoheijaata! Kiitoksia kaikille seurasta, tulikin aika monta uutta naamaa taas.

Muutama otos matkan varrelta:

Benbööle 30.8.2009

Keilikin oli loistava; vaikka tiet oli paikoin litimärkiä niin aina oli blue sky! Mahtavaata
smile_org.gif

Keilikin oli loistava; vaikka tiet oli paikoin litimärkiä niin aina oli blue sky! Mahtavaata
smile_org.gif
Älä muuta sano, miten onnistuttiinkin välttämään joka ainoa sadekuuro
smile_org.gif

Oli jotenkin ihan erityisen mukavaa ajelu tänään.. Ei se pahaa eilenkään, mutta mikä lie.. Kaipa se vähän mielialasta tämäkin homma riippuu. Kiitokset myös minulta kaikille ja erityisesti Jolandalle, joka viitsii ja jaksaa näitä ajeluja järjestää.

Tänään reissu oli, niinkuin nimikin sanoi, Jokerimatka.
Haki muotoaan vielä aamulla. Aiemmista kaavailuistani poiketen ajoimme kuitenkin aina niin mukavaan Fiskarssiin. Takaisin ajoimme Karjalohjan ja Vihdin kautta, Porintien pohjoispuolelta, Bemböleen. Paluu reitti oli uutta minullekin.

Hirveä hävikki näissä länsipuolen ajoissa! Kolme viidestätoista maaliin tänään. Harmi että juuri loppupään mutkikas ja kaunis reitti jäi nyt monelta kokematta. Länsipuolelle suuntautuviin ajoihin osaaottavat ihmiset tulevat niin laajalta alueelta että porukka leviää kotimatkoilleen kuin varpusparvi
biggrin.gif
Itäpuolelle suuntautuvissa ajoissa saan maaliin melkein kaikki. Jännä ilmiö.

Tänään oli tosiaan nautinnollinen reissu. Uusia ihmisiä oli runsaasti, mikä aina ilahduttaa. Tervetuloa joukkoon.
Ilma suosi. Ajettiin takaa sadetta, mutta ei saatu kiinni. Aurinko helotti välillä niin että tuli kuuma.

Miehet ehdottelivat reissukohteeksi moottoripyörä- ja automuseoita ja jotain isoa sorakuoppaa. Niistä sitten vaan tietoja minulle niin katsotaan millainen reissu saadaan aikaan.
Naiset, jos haluatte käydä jossain naistenpaikoissa niin vinkkejä minulle.

Terv. Jolanda

Juu kiitos kaikille mukana olleille.
Kurvattiin ennen Vihtiä kotia kohti.
Sopivasti kierisivät sateet meidätkin vaikka kotona piha lainehti sateen jälkeen.

Tulipa muutamaMy Webpage minultakin

Järjestäjälle taas iso kiitos, ja muillekin kiitti mukavasta seurasta. Märkää(tiet) aurinkoa(taivas). Häippästiin Fiskarsista. Mun puolesta ei tartte niitä Vihdin Karkkilan ym, mutkia murehtia. Oon sattuneesta syystä (appivanhemmilla mökki Pusulassa) ajellu ne jo moneen kertaan, ja mukavia pätkiähän siellä tosiaan on.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kiitos ja kumarrus täältäkin. Uusia naamoja kohtasin itsekin ja kiva niin. Kuten jo jollekin totesinkin, en arvannut olevani noin haluttua ajeluseuraa, että melkein kotoa asti tullaan hakemaan
cool.gif

No niin, kiitokset seurasta ja kuvista!
Toivottavasti seuraavalla kerralla oon liikenteessä ilman kotiintuloaikaa.

PS. Jäi Barösundin lenkki toiseen kertaan, kun hiipi niin armoton pelko p*****seen, et takalaakerit jättää tien päälle.
Kuulemma tyhjiä kierroksia mulla heittää vain korvien väli
eek.gif

hookoo(joo)

Back