• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimpassa Posariin Tampereelta pe 25.5.12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolferin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ensi viikolla se sitten taas on, meinaan Posari. Olisko taas aiheellista ajella porukalla sinne, kun varmaan täältäkin nyt lähtee sakkia jonkin verran? Ja tietty sään salliessa olis mukavaa ajella muutama mutka samalla... Itse olen valmiina lähtemään reissuun alkuiltapäivästä, esim klo14-15 pintaan. Lähtö voisi olla esim Kolmenkulman ABCllä edellisvuosien tapaan.

Olis pikkasen aikasemmin niin tulisin ajoseuraks, mutta pitää vaihtaa maisemaa jo muutama päivä aikaisemmin.

Mulla oli myös ajatuksena lähteä pyörällä sinne, mutta todennäköisesti lähden vähän aikaisemmin matkaan. Tavoitteena on ehtiä neljäksi pelipaikalle. Niin ja kauppaan, ennen kuin loppuporukka ostaa sen tyhjäks. :grin: Tavataan porteilla sitten, ollaan kuitenkin samaan aikaan perillä.

Olisikos reitti tää perinteinen: http://g.co/maps/cqcnt

Vai jotain ihan muuta? Kovasti aurinkoista lupailee vielä!

Mun puolesta voidaan lähteä mihin aikaan hyvänsä puolenpäivän jälkeen, ja ajella ilman kiirusta (ei oo enää varaa menettää korttia tai kilpeä ennen kesän reissuja :)).

Mun puolesta voidaan kans lähteä aikaisemmin, mulla vaan on kirurgin kanssa treffit klo12 ja siellä menee reilu tunti. Eli lähtö voisi olla vaikka klo14. Näin oltais perillä siinä neljän hujakoilla. Mä en nää nyt tällä mun mobiililla päätelaitteella tota reittiä, mutta se on vissiin se Lavian ja Noormarkun kautta menevä? Eli sopii mulle myös :)

Jos teitä ei haittaa, että jurnuutan perässä rajoitusten mukaan, niin voin tulla tuohon klo 14 lähtöön seuraksi. Samaa reittiä olin suunnitellut itsekin.

Oi voi.
Jos sääarvaukset yhtään paikkansa pitää, niin houkuttelisi kyllä lähteä ihan vain ajelemisen ilosta mukaan tuolle pätkälle. Kävisi pyörähtämässä Porissa ja sitten takaisin, kun ei ole tullut varailtua majoitusta.
Ei vain taida ehtiä noin "aikaisin" lähtemään.

Mihin aikaan olisitte tuossa vaasantien kohdalla? Jos ehtis lähtee silleen et voisin siinä liittyä joukkoon :p

Mun veikkaus on, että ollaan siinä varttia vaille neljä. Tai ehkä kaksikymmentä vaille, jos hyvin käy.

vilttu sanoi:
Mihin aikaan olisitte tuossa vaasantien kohdalla? Jos ehtis lähtee silleen et voisin siinä liittyä joukkoon :p

Mun suunnitelmat muuttui silleen, että ajelen letkassa Reposaareen, mutten jää sinne sen pidemmäksi aikaa vaan palaan takaisin samointein samoja jälkiä. Tuli lauantaille perheasioita, niin tulen hakemaan vaan Posari-paitani sieltä...

Laitetaans muullekin Tampereen "letkalle" (vähän kuin kutsuisi Smart:ia nivelbussiksi..) tiedoksi, että viltun kanssa sovittiin eilen notta me pysähdytään n. puolessa välissä (Suodenniemi) hetkeksi lähettämään viesti siitä mihin aikaan arvioidaan olevamme siellä 8-tien ylityskohdassa Noormarkun kupeessa. Tuossa vaiheessa pitäisi olla aika hyvä arvio?

Lähetä säkin vilttu jossain vaiheessa arviota omasta tuohon ehtimisajastasi, niin tehdään sitten puolin ja toisin päätös siinä risteyksessä jäädäkö venaamaan vai ei. Jos ei, niin sitten viestiä tästäkin päätöksestä suuntaan ja toiseen. Eli, puhelintani en pysty seuraamaan kuin noissa kahdessa pisteessä (puolimatka ja se risteys missä pitäisi nähdä)...

Saikohan tuosta mitään selvää kukaan?

Back