Ei ei eii pitkällä varrella, vaan lyhyellä varrella.Vielä tyhmiä kysymyksiä![]()
Eli tilaan samalla minivilkut, pitää varmaan olla pitkällä varrella etteivät jää ihan kilpeen kiinni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ei eii pitkällä varrella, vaan lyhyellä varrella.Vielä tyhmiä kysymyksiä![]()
Eli tilaan samalla minivilkut, pitää varmaan olla pitkällä varrella etteivät jää ihan kilpeen kiinni?
Tollanen kilpihässäkkä ois mulla? Teline sopii suoraan alkuperäisiin reikiin ja asennus todella nopea![]()
http://kotisivu.mtv3.fi/gixxer/Picture_Pank/22042005(001).jpg
Lyhytvartisethan ne ovat...Tollanen kilpihässäkkä ois mulla? Teline sopii suoraan alkuperäisiin reikiin ja asennus todella nopea![]()
http://kotisivu.mtv3.fi/gixxer/Picture_Pank/22042005(001).jpg
Onko tuossa pitkävartiset vilkut vai lyhytvartiset vilkut?
Lyhytvartiset varsi 2cm ja vilkku 4cm =6cm, pitkävartiset varsi 4cm ja vilkku 4cm =8cm.
APUA... pitää vahvistaa lääkitystä![]()
En ole Pete76, mutta minulla on sama teline kiinni pyörässä...Huomio Pete76!!!
Porasitko kilven ylälaitaan uudet reiät kiinnitystä varten, telineen reiäthän ovat kilven reikiä reilusti leveämmällä (samalla tasolla kuin kilven alalaidan reiät) vai puristitko kilven jotenkin telineeseen kiinni?
Tärinästä kilpi "valuu" alaspäin...
Muuten teline on kyllä erittäin hieno, kiitos vinkistä!
Ei liity alkuperäiseen kysymykseen mutta pitikö SV:ssä muokata lokasuojan alaosaa? Eikö alkuperäinen kilpitelinehässäkkä ole yhtä puuta lokasuojan alaosan kanssa?Tilasin itselleni kilo vessaan täältä!!!
Ja tulivat n. viikossa, ja sopivat suoraan alkuperäisille paikoille! Voin suositella lämpimästi, koska myös alkuperäinen kilpivalo sopii. Ovat tehty malleittain, eivätkä ole mitään universaali malleja
Itse asensin ton Hamicadin telineen SV:hen eilen ja ei ollut lopulta kädettömällekään liian kova pala. Mutta vastatakseni kysymykseen niin ei tarvii muokata mitään. Alkuperäinen kilpiteline, jos siitä tällä nimityksellä voidaan puhua, irtoaa varsinaisen lokasuojan alta erillisenä osana.Ei liity alkuperäiseen kysymykseen mutta pitikö SV:ssä muokata lokasuojan alaosaa? Eikö alkuperäinen kilpitelinehässäkkä ole yhtä puuta lokasuojan alaosan kanssa?Tilasin itselleni kilo vessaan täältä!!!
Ja tulivat n. viikossa, ja sopivat suoraan alkuperäisille paikoille! Voin suositella lämpimästi, koska myös alkuperäinen kilpivalo sopii. Ovat tehty malleittain, eivätkä ole mitään universaali malleja