Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta juurikin häviää ne rumat muovit poies. Kilpi tulee jotakuinkinmiks siitä piti tehdä tollainen?? siinä käsittääkseni putki penkin alla niin putken takimman kannakkeen alle alumiinista kilpi teline ja vilkuille telineet sivuun saa ne parempaan paikkaan ja ne rumat muovit pois...
TUTUN näkönen pärräKuvia lisätty ku teline on paikoillaan...
tosi siisti mutta siitä kommentoin että mini vilkut hienot mutta itse en niihin lähde turvallisuus kysymys ja itse tein kummallekkin vilkulle oman telineen teline ei näy ollenkaan se on just vilkun kannan muotoinen ja nostettu hiukan ylemmäs eli katteen ala pintaan ja kilpi teline on kiini änärin pannan alla...Tota et onko sulle tuttu pyörä??TUTUN näkönen pärräKuvia lisätty ku teline on paikoillaan...![]()
oletkos ollut pärrään tyytyväinen...???
Hieno on, mutta laita nyt herranen aika lisää kulmaa tuohon kilpeen. Laiton sen pitää olla![]()
oli just samanlainenTota et onko sulle tuttu pyörä??TUTUN näkönen pärräKuvia lisätty ku teline on paikoillaan...![]()
Ei sit taida kummiskaan olla sama pyörä. Tuo on mulla ollu jo viime syksystä asti.oli just samanlainenTota et onko sulle tuttu pyörä??TUTUN näkönen pärräKuvia lisätty ku teline on paikoillaan...![]()
OK peli..
ja möin sen talvella...
jeps...Ei sit taida kummiskaan olla sama pyörä. Tuo on mulla ollu jo viime syksystä asti.oli just samanlainenTota et onko sulle tuttu pyörä??TUTUN näkönen pärräKuvia lisätty ku teline on paikoillaan...![]()
OK peli..
ja möin sen talvella...