• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kilpiteline 600rr:ään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karkka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuvia
Tommosen kilpiteline tuli tehtyä tuossa työn ohella
wink.gif
. Materiaalina käytin 2.5mm alumiinia ja pinnotukseksi tuli anodisointi luonnon värillä. Lisää kuvia tulee asennettuna, jahka kerkee ruuvaileen ton paikalleen.

:orgmp:miks siitä piti tehdä tollainen?? siinä käsittääkseni putki penkin alla niin putken takimman kannakkeen alle alumiinista kilpi teline ja vilkuille telineet sivuun saa ne parempaan paikkaan ja ne rumat muovit pois...

:orgmp:miks siitä piti tehdä tollainen?? siinä käsittääkseni putki penkin alla niin putken takimman kannakkeen alle alumiinista kilpi teline ja vilkuille telineet sivuun saa ne parempaan paikkaan ja ne rumat muovit pois...
Tuosta juurikin häviää ne rumat muovit poies. Kilpi tulee jotakuinkin
akselin kohdalle ja noi isommat reiät on tarkotettu vilkuille. Ehkä idea aukeaa paremmin ku saa otettua kuvia teline paikallaan.

Asiallisen näköinen. Työn jälki on pikkasen eri kaliberia kuin omat kilpiväsäilyt
wink.gif

Toivottavasti ei alumiini murru noista kiinnitysreikien kohdalta, näyttäis olevan aika vähän peltiä reikien ympärillä.

:orgmp:tosi siisti mutta siitä kommentoin että mini vilkut hienot mutta itse en niihin lähde turvallisuus kysymys ja itse tein kummallekkin vilkulle oman telineen teline ei näy ollenkaan se on just vilkun kannan muotoinen ja nostettu hiukan ylemmäs eli katteen ala pintaan ja kilpi teline on kiini änärin pannan alla...

Kuvia lisätty ku teline on paikoillaan...
TUTUN näkönen pärrä
wink.gif

oletkos ollut pärrään tyytyväinen...???
Tota et onko sulle tuttu pyörä??
oli just samanlainen
OK peli..
ja möin sen talvella...
Ei sit taida kummiskaan olla sama pyörä. Tuo on mulla ollu jo viime syksystä asti.

Kuvia lisätty ku teline on paikoillaan...
TUTUN näkönen pärrä
wink.gif

oletkos ollut pärrään tyytyväinen...???
Tota et onko sulle tuttu pyörä??
oli just samanlainen
OK peli..
ja möin sen talvella...
Ei sit taida kummiskaan olla sama pyörä. Tuo on mulla ollu jo viime syksystä asti.
jeps...
kirjoitin ehkä pikkasen epäselvästi
wink.gif

Eri siisti teline. Paineet kasvaa, että oman cebarin perälle täytyy tehdä jotain.
smile_org.gif

Back