• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kilpi takafillarin päälle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Eli kilpiteline joka olisi kiinnitetty takaswingii, ja siitä taivutettu takarenkaan päälle vähän toki irti gummista.

Olen nähnyt tälläisiä muutaman liikenteessä kawan z750 ja 1000 kiinni, onko kellään tietoa mistäs moisia saa tai tietoa kuka helsingin alueella osaisi tehdä kyseisen.

Sehän on turhaa jousittamatonta massaa.  
tounge.gif

Niin, siihen en osaa kommentoida, missä/kuka osaa tehdä. Yleensähän nuo tehdään itse.

Niihän nuo tehdään, mutta ammattitaito ei riitä, onko mitään metalli pajoja minkä kanssa on porukka ollut yhteydessä samanlaisista asioista. Tai onko sellaista käyttäjää täällä kuka on käsistään "taitava" ja pystyy kyseisen värkkäämään, olisin kiinnostunut.

eiköhän mikä waan pläkkipaja wäännä sulle siihe sellasen L raudan ja poraa tarwittawat reiät....
wink.gif

5mm paksua alumiinilevyä ja siitä leikkaa sopivan slaissin ja taivutat. Itsellä tehty juuri noi ja pelittää hienosti ja on nätin näkönen.

Mulla olisi tota 5mm alulevyä ylimäärästä, ei muuten oo mitään halpaa kamaa.. itse jouduin pulittamaan 30e sellasesta 1m x 50cm palasta.

Täytyy kysästä malmin LASER LE:stä mitähän maksais, jos tekis siihen vielä "dr supermoto" yms. tekstin..
biggrin.gif

Back