• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kilometrikertymä 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tachometer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
10000km rullattu tähän mennessä, 1.4 aloitin. Edellisestä mopoilukesästä omalla mopolla ehti vierähtää 15 vuotta. Naisystävällä liki saman verran kilsoja, viikonloppuna asentelen hänen nakuunsa pienen plexin ja kahvanlämppärit, lumentuloon asti painetaan.

29 000 ja nyt alkaa tökkimään tuo kylmyys, oon niin vilukatti ettei enää pysty nauttimaan  
sad_orig.gif
ehkä se tonni viel tulee, sit unimaan ja piiiiiitkä odotus....
bowdown.gif

Huhtikuussa ajoin ulos tieltä, mutta sarviin pääsin juhannukseksi. Siitä on sitten tullut ajettua 7500 km.

Kohtuullinen määrä kun ajokaudesta puolet olin sairaslomalla.

Kortin sain 27.8 ja pyörän kävin ostamassa 28.8. Kilsoja tullut n. 800. Joten päätavoitteet on sitten tuleville ajokausille. Tosin jos säät suosii, niin kyllähän tässä vielä kerkii kilsoja kertymään...  
smile_org.gif

Juhannusviikolla sain kortin, kilometrejä kertynyt n. 2500 km sen jälkeen. Ehkä kolme tonnia menee rikki ennen ku talvitauko alkaa, täällä on jo vähän viluiset kelit. Ens kesänä sit enempi, ku jaksais koko pitkän talven odotella..

Hyvä jos 4 tonnia tulee täyteen. Radalle vain mielii koko ajan...

Äskenkin olin menossa Motoparkkiin, mutta jonkun 20km jälkeen olin ihan jäässä,joten käännyin takaisin, sviddu mikä vellihousu
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

2000 km nyt takana. Ja kausihan alkoi 2.4. eli 3½ viikkoa ollaan saatu nauttia vaihtelevista keleistä.
Nyt päästiin 3000 kilometriin ja kauden alussa vaihdettu takarengas alkaa näyttää jo kulumisen merkkejä. On toi Duke vaan rengassyöppö...
3850 km. Siitä p@#%&leen takarenkaasta tuli jo vyöt näkyviin. Oli siis pakko vaihtaa jo toista takarengasta tälle kaudelle.
Nyt 5000 km. Näistä pikaiseen laskettuna noin 1600 km tällä viikolla.
Jaahas, nyt mennään 6200 kilsassa
8800 km nyt takana, joista reilu 400 km möröllä...  
062802moto_prv.gif
Toistaiseksi kilometrien keräily hieman hidastunut, päästiin vihdoinkin kuitenkin yli kympin, tarkemmin sanottuna nyt on plakkarissa 10450 km.
3600 kilometrin Euroopan kiertueen jälkeen kilsoja on kasassa 16 400 km.
Nyt kasassa 17 570 km, josta:

8072 km Super Dukella
3928 km S4R:llä
5570 km RC8:lla

vähemmän kuin miesmuistiin, tänä kesänä eli hävettävät 4000km
sad_orig.gif

on muutettu, oli hellettä ............
nixweiss.gif

Back