Mikä sinänsä ei ollut hyvä idea, tossa just kattelin niin kiinnityspanta ihan viturallaan. Ei muuten mutta tollasessa triovaali -tuubissa sen jo huomaa..jotkut tajusivat irrottaa änkkärinsä![]()
Mutta joo, meteliä lähti - ens kerralla peltorit mukaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä sinänsä ei ollut hyvä idea, tossa just kattelin niin kiinnityspanta ihan viturallaan. Ei muuten mutta tollasessa triovaali -tuubissa sen jo huomaa..jotkut tajusivat irrottaa änkkärinsä![]()
Ja mä liityn KilinkolinKawan kanssa "kuoroon" mukaan..jotkut tajusivat irrottaa änkkärinsä..
Mutta joo, meteliä lähti - ens kerralla peltorit mukaan!![]()
![]()
Nimim."Lämpömittari toimii taas"![]()
Mä voin irrottaa Twingosta pakosarjan, nii saadaan vähä meteliäki ilmoille teiän säälittävien pihinöiden lisäksJa mä liityn KilinkolinKawan kanssa "kuoroon" mukaan..jotkut tajusivat irrottaa änkkärinsä..
Mutta joo, meteliä lähti - ens kerralla peltorit mukaan!![]()
![]()
Nimim."Lämpömittari toimii taas"![]()
![]()
Kiitokset kaikille seurasta![]()
Yllättävän moni poikkesi myös meidän mökillä kuulemassa kaunista virsilaulua!Ja kun alko tuntuun siltä ettei musiikki oikein toimi niin kävi vain mc hymypoikien mökillä niin
, johan rupes skulaan...![]()
No voihan viddu toi ois täytynyt kokee. maby next time sit.Yllättävän moni poikkesi myös meidän mökillä kuulemassa kaunista virsilaulua!![]()
![]()
![]()
Harvoin saakaan herätä aamulla siunaukseen "Herra olkoon teidän kanssanne"Yllättävän moni poikkesi myös meidän mökillä kuulemassa kaunista virsilaulua!![]()
![]()
![]()
Mulla se on vieläkin kädessä.([Repe sanoi:@ Elo. 15 2005,22:27)]Heh vieläkin tuntuu ku ois rantees puristamas se ranneke vaikka jo eilen se pois otin![]()
Heittääkö muisti vai kello kamerassas....?Ei muuten luukuttanuEikä muuten loppunu, jokuhan luukutti 23:03 (ai, miten niin pilkun n****)Ei minkään näköisiä järjestyshäiriöitä ja kun kerrottiin että kierrättäminen loppuu klo 23 niin sehän loppui... erittäin hienoa...Viimeinen kone sammui toisena iltana 22:58, seisoin itse nääs vieressä...![]()
Tuo oli perjantaina...ei siis toisena iltana vai tuliko joku paikalle jo torstaina. Kameran päiväykseen en ala ottamaan kantaa. Basic vain johonkin omaan kysymykseeni oli vastannut että saa ja pitää kierrättää sekä huutaa niin paljon kuin jaksaa.... Tuo aloitettiin kun ensin oltiin saatu grillilihat syötyä rauhassa ja pääteltiin ajankohdan olevan sopivan aikainen tuollaiselle tapahtumalle. Tai muistan sitten itse todella väärin....Heittääkö muisti vai kello kamerassas....?Ei muuten luukuttanuEikä muuten loppunu, jokuhan luukutti 23:03 (ai, miten niin pilkun n****)Ei minkään näköisiä järjestyshäiriöitä ja kun kerrottiin että kierrättäminen loppuu klo 23 niin sehän loppui... erittäin hienoa...Viimeinen kone sammui toisena iltana 22:58, seisoin itse nääs vieressä...![]()
![]()
Kuvan päiväys: 2005:08:13 23:39:05
![]()
Trumppaa rankastiin perjantaina sekä lauantainaHeittääkö muisti vai kello kamerassas....?Ei muuten luukuttanuEikä muuten loppunu, jokuhan luukutti 23:03 (ai, miten niin pilkun n****)Ei minkään näköisiä järjestyshäiriöitä ja kun kerrottiin että kierrättäminen loppuu klo 23 niin sehän loppui... erittäin hienoa...Viimeinen kone sammui toisena iltana 22:58, seisoin itse nääs vieressä...![]()
![]()
Kuvan päiväys: 2005:08:13 23:39:05
![]()
Kuule oli siinä kokemista herätä siihen aamuysiltä muutaman tunnin unien jälkeen.No voihan viddu toi ois täytynyt kokee. maby next time sit.Yllättävän moni poikkesi myös meidän mökillä kuulemassa kaunista virsilaulua!![]()
![]()
![]()
![]()