• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiitos Tasarista!

Kokovartalokooma alkaa vähitellen hellittään! Alkaako tässä ikä vaikuttaan turnauskestävyyteen vai onko tää vaan harjotuksen puutetta!?  
ghostface.gif

Se joku vastarannankiiski sieltä järven toiselta puolelta vois tietty tsekata, ettei hänen kellonsa ole 3 minuuttia edellä, ennen kuin alkaa soitteleen josta pikku kierrätyksestä  
tounge.gif

Erityiskiitokset Mansesterin Vallottajille jotka tekivät Tasarille pohjatyötä jo ennen, kuin Jysäri oli historiaa vaikka sillon projektilla oli eri työnimi!  
bowdown.gif
Luomastanne konseptista oli helppo jatkaa Motorg.Ry:n voimin homma loppuun saakka!

Mutta jotta tärkein ei unohtuisi ne itse bileet tekevät bilettäjät eli Orggilaiset itse, joten iso käsi Teille kaikille paikalla olleille! Teille oli erittäin motivoivaa järkätä tämä tilaisuus!

Leirintäalueen pitäjä oli myös tyytyväinen, ja hänen positiivisen asenteensahan motoristeihin näki jokainen paikallaolija on-line. Tästä on hyvä jatkaa ensi vuonna!  
talktohand.gif

Heräsin tuolta metsän keskeltä ja kömmin kaupunkiin...

Hienot oli bileet!! Toisetki jäi väliin, vaikka liputki oli jo hankittu!

Iso Kiitos järjestäjille ja Isännälle!!
bowdown.gif

Parkano oli hallussa ja mainetta kasvatettiin TAAS kerran.
Kunnia ei kuollu, kun sitä ei koskaan ollutkaan.

Tallinnaa odotellessa...

Mukavaa oli...  
062802jumpie_prv.gif
Kiitos järestäjille ja erityisesti MegaB:lle ja Jp-800 mökkipaikasta..
bowdown.gif
Olis ollu ikävää nukkuu teltassa ton keppisankarin kanssa..
Taidetaan ottaa myös ensi vuonna kannettava matkaan ja vähän monipuolisempaa musiikkia kans ku pelkkää technoo  
buttrock.gif

Mukavaa oli...
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
Taidetaan ottaa myös ensi vuonna kannettava matkaan ja vähän monipuolisempaa musiikkia kans ku pelkkää technoo
buttrock.gif
Teillähän oli parhaat musiikit koko mestassa... harmi, ettei kukaan muu ku minä kehtaa soittaa (tai halua kuunnella
smile_org.gif
) niitä kokoelmien helmiä sieltä
tounge.gif

Mukavaa oli...  
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
buttrock.gif
Teillähän oli parhaat musiikit koko mestassa... harmi, ettei kukaan muu ku minä kehtaa soittaa (tai halua kuunnella
smile_org.gif
) niitä kokoelmien helmiä sieltä
tounge.gif
Ja hukkasitte mun Anthraxin levyn
033102ass_1_prv.gif

Kai se munkin sitten on vaan kuitattava:
Selvisin just kotiin ko. reissulta
ghostface.gif

Kiitokset järjestäjille,paikan isäntäväelle ja kaikille niille tutuille ja tuntemattomille,joiden kanssa viikonlopusta tuli tosiaankin hauska (Vaikka pää ja rinta naarmuilla vähän onkin.....)
Ensi kesänä jatketaan siitä,mihin nyt jäätiin.....
biggrin.gif

Kyllähän tuolla joku tais jotain tilulilu-rokkiakin soitella - kaipa ne koitti herätellä elvistä kuolleista
biggrin.gif
No voi sun saakeli, viittaus lienee meikäläiseen kohdistuva. Eipä siinä mitään, mutta sen verran pitäisi kuitenkin olla yleissivistystä että tiedostaisi seuraavan; ELVIS elää!
biggrin.gif

Kommentoidaan nyt tännekkin jotain ku on päässy jäämään kommentoimatta.

Meillähän tuo pelipaikalle lähtö pääsi pikkuisen viivästymään työesteiden takia, joten matkaan päästiin vasta 23:15. Menomatka sujui mukavasti paria sadekuuroa lukuunottamatta ja perille päästiin joskus vähän ennen kolmea yöllä.
tounge.gif

Heti pelipaikalle päästyä tuli leirinpitäjä, Ave ja liuta muita orggilaisia vastaanottamaan leiriin. Ensitöinä oli heitellä reput talousrakennukseen ja lähteä metsästämään Aven järkkäämiä juomia, homma oli kuitenkin kussut pikkuisen koska oli ilmeisesti päässyt pukki kaalimaan vartijaksi, joten emännälle oli jäänyt vain yksi siideri.
biggrin.gif
Onneksi tuo "vahti" ei ollut perso oluelle, joten ei päässyt alkomahoolista kuitenkaan pulaa tulemaan.
Kun vihdoin ja viimein oli saanut kurkun kuivumisen lopetettua oli jo aikaa lähteä etsimään muita kaakkolaisia. Hommassa ei kauaa mennyt, sillä Ensimmäisellä kysynnällä selvisi että kaikki muut kaakkolaiset on jo sammunu.
eek.gif

Seuraavaksi oli ohjelmassa ryppäilyä ja teknoshitin kuuntelua tuonne aamu kuuteen asti ja jossain vaiheessa käytiin tekemässä muuttokin talousrakennuksesta kodan puolelle. Helvetin mukava oli nähdä orggilaisia, eikä hetkeäkään tarvinnut olla ilman juttuseuraa. Kuuden maissa kun teknoshitin soitto loppui, päädyin jonkun mökin terassille parin sällin ja yhden naispuoleisen kauemmin tuntemamme orggilaisen kanssa. Siinä turistiin mukavia ja juotiin kaljaa kunnes näiltäkin sankareilta ryyppäyskunto petti. Olin palkitusti koko saatanan leirin viimeinen hereilläolija.
cool.gif

Lauantai aamu alkoi aika ankeassa fiiliksessä, koska yö oli, tai siis kolme tuntia aamusta vietettyä puisella penkillä helvetin kylmässä kodassa, patjaksi olin hamunnut Calbon ajohousut ja peitoksi oman ja vaimoni ajotakit.
biggrin.gif

Aamun pelastus taisi olla se että vaimo toi kahvit suoraan petipaikalle, itse en kyllä tapauksesta mitään muista.
Siinä vaiheessa kun olin saanut silmiä raotettua sen verran että pystyin kävelemään törmäämättä mahdollisiin esteisiin, lontustin portin viereiseen telttakahvilaan aamulonkerolle.
Siellähän tämä pirteä kaakonkulman porukka olikin jo täysi vauhti päällä. Muutama tunti kuunneltiin siinä Suden seksikertomuksia ja perspano-ohjeita ja suunnistettiin mukavassa nuosukännissä seikkailemaan Parkanon ostoskeskittymään. Reissusta ei jäänyt käteen kuin paketti jotain metvursteja ja kokonainen ananas.
nixweiss.gif
Shoppailun jälkeen joku ideo että ruokaakin pitäisi kupuun tunkea joten matka suunnistui viereiseen hesestoppiin, josta saatiinkin maukkaat härkäpaistit ja mielettömät pepperonit. Palvelua täytyy kyllä moittia koska tinkimisestä huolimatta ei saatu leluja aterian mukana. Epäilen suuresti että ruuassa täytyi olla jotain huumaavaa ainetta koska tässä vaiheessa päivää alkoi jo muisti pätkiä jonkun verran. Seuraavat muistikuvat onkin Lindan, Jipen ja Tomin saapuminen leiriin ja uuden nahkatakin ostaminen leirissä olleesta myyntikatoksesta. Alkuillasta päästiin perinteiseen sekasaunaan kylpemään ja katselemaan erään taiturin uimahyppynumeroita.
tounge.gif

Jossain välissä keksittiin lähteä tarkastamaan paikallisten ravinteleiden tarjonta. Ikävä pettymys oli että koko paikkakunnalta löytyi yks ainoa räkälä ja siinäkin tarjoilu lopetettiin meidän seurueen osalta erittäinkin varhaisessa vaiheessa, kertakaikkisen paska paikka. Otin siintä suorimman linjan ovelle, ja join drinksun loppuun eteisessä "portsarin" pidellessä niskasta kiinni, niskaotekin kyllä hellitti kerran mulkaistuani kyseistä sankaria. Loppuillasta muisti pätkiikin jo sen verran ettei muistikuvia järettömästi ole, siitä olen kuitenkin varma että hauskaa meillä varmasti oli.
talktohand.gif

Sunnuntaina olikin jäljellä posliinirekan koeajo ja olon korjauduttua lähtö kotimatkalle. Oli onni että ensimmäiset 70 kilometriä satoi kaatamalla, niin ei tarvinnut sitten loppumatkasta jännittää että selviääkö reissusta kuivana, ei nimittäin selvitty.

Kokonaisuudessan mun mielestä reissu oli mukava, tuli nähtyä sekä vanhoja että uusia tuttuja paljon.
bowdown.gif

Back