• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiitos säätutkasta !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipodtomppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos erittäin hyvästä ja toimivasta palvelusta  
062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif

bowdown.gif

sanoi:
Oletko myös täyttänyt jäsenlomakkeen? Jos et niin on vaikea kuitata maksuakaan.

En nähnyt ainakaan tietojasi, joten veikkaan että et ole ry-osiossa tota lomaketta täyttänyt.

Kyllä mä sen jo kerran täytin... No mutta täytin hakemuken nyt uudestaan. Ekalla yrittämällä ei tuota vahvistusta tullut sähköpostiin, että: "Jokin meni pieleen"
nixweiss.gif
silloin. Nyt vahvistus tuli! Homma etenee
biggrin.gif

Kiitokset myös minun puolesetani.. Nyt varmaan ammutte mut, mutta toimii mainioisti myös tuon toisen harrastuksen kanssa... Hyvä katsella millon kolopalloa kannattaa pelata sään puolesta...
smile_org.gif

Kiitokset myös minun puolesetani.. Nyt varmaan ammutte mut, mutta toimii mainioisti myös tuon toisen harrastuksen kanssa... Hyvä katsella millon kolopalloa kannattaa pelata sään puolesta...
smile_org.gif
Toiseen harrastukseen mäki tota pääasiassa käytän. Tuuliennuste on nimittäin loistava apu ilmailuhommia suunnitellessa. Aivan loistava palvelu
smile_org.gif

Miksiköhän mulle tutka toimii vain n.1/2 minuuttia ja sitten herjaa " vain MotOrgin jäsenille" ( tietty oon kirjautuneena ja tiettävästi jäsen )
confused_orig.gif
?

Back