• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KIITOS Moto-Seinäjoki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin nykyisen pyöräni Moto-Seinäjoesta 2002.

Palvelu pelasi: Tiedusteluihini sähköpostitse vastattiin
yleensä jo samana päivänä ystävällisen asialliseen
sävyyn. Kun sitten viikkoja myöhemmin matkustin paikan
päälle oli ko. vaihtopyörä koeajoa varten valmiina, avaimet
käteen, ole hyvä!

Koeajon jälkeen sovittiin hinta kohdalleen. Laukkutelineen,
laukut ja hälyttävän jarrulevylukon sain kaupan päälle.

Pakollisten paperitöiden jälkeen tarjottiin minulle takahuoneessa
kahvit! Telinettä ja laukkuja ei ollut liikkeessä mutta ne
ilmestyivät kotiovelleni parin viikon kuluessa - kotiinkuljetus
oli tietenkin minulle ilmainen.

Ei moitteen sijaa. Koko suoritus oli kuin malliesimerkki
vielä kirjoittamattomasta oppaasta "Moottoripyöräkauppa ja
miten se tehdään".

Kiitos H. Pennala!

Liikkeessä vastattiin sähköpostiin nopeesti ja asiallisesti
wink.gif

Jouluaaton aattona mua odoteltiin melko myöhään paikalle
wink.gif

Välirahasopimus oli ns. nopee ja helppo tapaus, kerralla kuntoon
wink.gif

Tarjottu kahvi oli tuoretta ja lämmintä
wink.gif

Laittoivat omani/vanhani vielä nettiin myyntiin "asiakkaan tiliin"
wink.gif

Vanhani menikin sitten ns. suoralla kaupalla, rahat on mulla tilillä, siirrän vasta heille kun haen uutta Trumppaani ajokauden alkaessa
wink.gif

Lisätilpehöörejäkin on jo tilailtu heidän toimestaan odottamaan
wink.gif

Kaiken kaikkiaan, napakymppi mesta
cool.gif

Kiitos myös mun puolestani H.P.lle
cool.gif

Hyvää palvelua!
thumbs-up.gif
Ostin toisen kypärän sieltä muutama viikko sitten ja palvelu pelas tosi hyvin! Nuori kaveri tiesi paljon kypäristä ja palveluasenne oli kohdallaan!
sport05.gif

Muita kokemuksia liikkeestä ei löydy.

Kerran olen Moto-Seinäjoella käynyt ja tyytyväinen olin palveluun. Vaasasta tulee matkaa 120km, mutta moni tuttuni käy yleensä Moto-Seinäjoella. Kaikki ovat kehuneet, joten jos siellä hinnatkin ovat kohdallaan, niin pitänee siirtää asiointi ja rahani Seinäjoelle.

Vaasassa Wasa-Auto Rapid on todella kuuluisa surkeasta asiakaspalvelustaan, ja korkeista hinnoistaan, sinne en ainakaan rahojani anna.
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Päivitetäänpä kokemuksia. Monesti se naisen hempeä äänensävy aiheuttaa myös näitä "mitä toi ämmä muka tietää" ilmeitä, mutta taas kerran pisteet kotiin Moto-Seinäjoelle. Kun nyt myyvät sitä melkein unelmapyörääni (Trumpan Speed Fouria) ihan järkihintaan niin ajattelinpa taas kerran soittaa ja kysäistä että paljonko on vanhan pyörän vaihtoarvo pudonnut.
Tuloksena seuraavaa, 25000km ajettu Honda CB500 on vaihtopyöränä arvoltaan 5500 €, mielestäni ei yhtään huono, mikään muu firma ei ole päässyt lähellekään tätä tarjousta. Juttelimme pitkät pätkät Hondasta, Triumphista ja kaikesta kauppaan liittyvästä puhelimessa myyjän kanssa. Lupasi mokoma vielä että jos pyörään ei saa kilpeä maanantaihin mennessä, niin ajan sen sitten kotiin siirtokilvellä ja oikea tulee postissa perästä. Saa nähdä miten huomenna käy.
Mutta kaiken kaikkiaan tähän asti kummallakin asiointikerralla on jäänyt oikein positiivinen kuva firmasta. Sähköposteihin on vastattu ja soittopyyntöihin myös.
thumbs-up.gif

Pisteet Moto-Seinäjoelle
thumbs-up.gif

Eilen petti Trumpasta ruiskun paluuletkun liitin. KX-Centeristä, josta mopokin on ostettu, tarjottiin seuraavan viikon tiistaiksi kyseistä osaa. Pelkästään tuota liitintä ei kuulemma saa vaan mukaan pitää ottaa 120 euron arvosta tilpehööriä.

No, pikainen soitto Seinäjoelle paljasti, että tuotetta on hyllyssä ja sitä myydään erikseen omassa pussissa. Hintaa n.20 euroa... Että näin.

Paras kuitenkin seuraavassa:
Myyjä vei pikakirjeen heti pian ruokatunnillaan itse postiin asti ja 10 tuntia myöhemmin posti kantoi sen kotiin. Nyt on mopo kasassa ja valmiina ajoon. Penniäkään en ole vielä maksanut vaan pohjalaiset odottavat kiltisti liikkeessään, että käyn ohimennen tänään hakemassa Trumpan takatelineen ja maksamassa ostokseni.

Että näin. Rehtiä ja nopeaa toimintaa, kuten on luvattukin. Liekö pohjalainen menttaliteetti...

bowdown.gif

Nyt ei voi olla avaamatta turpavärkkiä kun löyty tällainen liikkeiden "kehumis" paikka.

Itse tein kaupat viime kesänä Moto-Seinäjoen kanssa puhelimitse Speedmasterista. Toki olisi pitänyt muistaa vanha sanonta että hyvää ei saa halvalla eikä edes edulliseen hintaan.

Pyörään olen toki tyytyväinen, mutta palveluun en todellakaan. Se loppui siihen kun olivat saaneet rahat tilille.
Kesti 2 kuukautta että sain maksamani kypärän postitse heiltä, oli kuulema unohtunut, mutta maksun olivat kyllä muistaneet ottaa. No tekevälle sattuu...
Sitten vielä orggis rännit....Niitä ei ole vieläkään kuulunut eikä näkynyt.
Puhumattakaan suomenkielisestä huolto/omistajankäsikirjasta, joka kuuluu olla jokaisessa Suomessa myytävässä uudessa mopossa.

Saati sitten kaikkea muuta skeidaa häläristä lähtien  
baaa.gif

Mutta jotta koska kun...Ettei menis ihan koko tää vuosi pilalle niin toivon mukaan ensi kesänä ei sada tippaakaan vettä että kaivot taas kuivuisivat  
ghostface.gif

Tai sitten ei...Hyvää sanottavaa on kyllä se etten ole heistä enää kuullut mitään  
033102bebe_1_prv.gif

Kiitos ja näkemiin nyt helpotti olo kummasti kun sai purkautua tänne  
033102ass_1_prv.gif

Oikein hyvää kesää ja pitkiä reissuja kaikille T: Henu  
062802moto_prv.gif

Minulla on vaan hyvää sanottavaa kyseisestä liikkeestä ja erityisesti Hannu Pennalasta, olen nyt ostanut kaksi viimeisintä pyörää Moto-Seinäjoelta. Molemmat olen löytänyt netistä ja pistänyt kyselyn menemään ja vastaus on tullut nopeasti ja kun olen kysynyt nettohintaa/vaihtohintaa niin olen saanut nettohinnan.

Ensimmäisen pyörän ostin talvella ja kun kevät koitti niin oli jarruongelmia, liikkeestä haettiin pyörä Vaasasta ja vika korjattiin ripeästi ja hyvin. Voi olla että jostain saa pyörän vähän halvemmalla mutta itse olen valmis maksamaan  
withstupid.gif
palvelusta ja siitä että jos jotain sattuu niin asia hoidetaan.

Täytyy tapahtua jotain todella ihmeellistä jos en osta seuraavaa pyörää Moto-Seinäjoelta, ja uskon että tämä liike on oivaltanut sen että jos ne palvelee hyvin, niin joistakin asiakkaista tulee elinikäisiä asiakkaita.

Näin mielenkiintoisen pyörän netissä, jota halusin käydä lähemmin katsomassa. Liike ilmoitti matkamittarissa lukemaksi 4tkm.... No paikan päällä selvisikin, että lukema oli 40tkm. Toisaalta se hieman hälvensi epäilyksiä; 1999 mallin pyörä ja vain 4tkm mittarissa! Rupesi aluksi haisemaan palaneen käry, mutta se 40tkm oli paljon helpommin uskottavissa.

Tuommoista tuskin kukaan Trumpan omistaja on Suomessa saanut. Mä sain ruotsinkielisen, ja sitten vielä enklanniksi samanlaisen kun ei oikein tuo ruotsi taitu.

Ehkä hiukan väärä mesta testata taitojaa tänne kirjoittamisessa mutta yrittänyttä ei laitettu vai miten se meni....  
033102ass_1_prv.gif

Niin siis, mitään ei saa ellei jotain tee asian hyväksi.... Minä ainkin sain "suomiopukset" kun pistin oikeat karjut asialle (kuluttaja-asiamiehen, tosin oli kylläkin nainen)

Hän sanoi jo het puhelimessa jutellessa että on tultava omalla äidinkielellä nuo mainitut opukset. Muutenhan niistä voisi alkaa vääntämään vaikka millaisia rosiksia jos tulee jotain ongelmia esim. kone rikkojen takia, kun et ole "ymmärtänyt" mitä sinun olisi pitänyt tehdä moposi kanssa.

Eikö tuo nyt luulisi olevan kaikille itsestään selvyys että niihin kuuluu "suomioppaat" mukaan kun on kyse uudesta tuotteesta ja vielä kaiken lisäksi myyjänä on liikkeenharjoittaja...
Ja sillä ei ole mitään väliä vaikka se pyörä tulisi Botswanan kautta niin siiheen kuuluu oppaat omalla äidinkielellä  
lookaround_orig.gif

Kiitos ja näkemiin

Back