• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KIITOS Moto-Seinäjoki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Ostin teiltä pyörän (kolmanteni) ja ajovarusteet itselleni ja vaimolle. Voin suositella palveluitanne todella lämpimästi!!!! Kiertelyitteni perusteella ehdottomasti suomen ja ee. paras mpkauppa. Positiivisimmat puolet henkilökunta, palvelukyky ja rehellisyys!!!

Ainoa miinus pienehkö n. 20 pyörää-vaihtopyörävarasto.

Samassa liikkeessä olen asioinut ja täytyy sanoa, että palvelu pelaa erinomaisesti ja ennenkaikkea joustavasti. Varsinkin eräs nuorimies siellä ansaitsee erityiskiitoksen. Siinä on oikea mies oikeassa hommassa. Muutoinkin asiat hoituu ja selvitetään. Valikoimakin on hyvä.
062802jumpie_prv.gif
smile_org.gif
Sinne säntään aina ensimmäisenä ja yleensä muualle ei tarvitse mennäkään
tounge.gif

Minimoin sanani.
crazy.gif

Samanlaista kusetusta Moto-Seinäjoki tarjoaa kuin suurin osa muistakin mopoliikkeistä. En enää jaksa, halua, välitä setviä kokemaani uudestaan. Jos jotain positiivista niin se ei ole pahin mopomyyjien maineenpilaaja.

Aina löytyy joku joka on saanut ns. huonoa palvelua.Tietysti joissain tapauksissa metsä,tässä tapauksissa myyjä,vastaa niinkuin sinne huudetaan.

Mulla ei moto-seinäjoen kans ole ollu oikeastaan mitään suurempia ongelmia, tosin en myöskään kehu paikkaa. Paitsi se nuori silmälasipäinen kaveri kyllä saa multa pisteet! Palvelua karvoihin katsomatta. Pikkuveljellä sensijaan ei ole muuta kun pahaa sanottavaa. Osti uuden piikin sieltä. Mikään ei mennyt hyvin. Takuut uudessa pyörässä ei pelannu ja ongelmia oli kaikella tavalla. Veli ei kuulemma ikinä siihen kauppaan enää astu.

Kokemuksia monenlaisia. Hyvää palveluakin on tullut, mutta kun menin ostamaan liikkeen halvimman pyörän, kärsi palveluinto melkoisesti. Vielä, kun sitä piti tuoda korjauttamaan...sovittiin, että maksan puolet rempasta. Niin kävikin. Tiedä vain, minkä hinnaston mukaan...
P*skan maku jäi suuhun, mikä on sääli, sillä muuten kokemukset liikkeestä hyviä, ja palvelu aina loistavaa.

Itse olen asioinut paljonkin Moto-Seinäjoessa ja myyntipuolelle voi antaa hyvät pisteet. Palvelua on aina löytynyt ja se on ollut hyvää.

Huoltopuolikin ansaitsee kiitokset. Pyörä seisoi huollossa pari ylimääräistä päivää, mutta syy siihen oli osien loppuminen. Tosin kuten uusimmassa Bikessä lukijapalstalla kirjoitettiin, kävi myös minulle siten, että ei oikein meinannut osia löytyä. Mutta siis löytyi ja  
062802moto_prv.gif
.

Kaiken kaikkiaan hyvä paikka, parhaimpia ellei paras koko Etelä-Pohjanmaalla. Muualla päin suomea en tosin olekaan käynyt  
biggrin.gif

Ei mitään pahaa sanottavaa, ostin uuden fillarin juuri sieltä ja kaikki toimi erinomaisesti. Heppu jopa odotteli eksynyttä sulkemisajan ulkopuolelle.

Pelkkää plussaa.

062802moto_prv.gif

Soittelin kyseiseen firmaan tässä viikkona eräänä ja kyselin että mitä jos vaihtaisin pyörän.
Höpöttettiin siinä myyjän kanssa vaihtopyörästä sen hinnasta jne kaikesta asiaan liittyvästä. Ilmoitin myös että kiinnostaisi eniten tuo vihreä väri siinä pyörässä. No, rahoitus ei ollu kunnossa joten lupasin palata asiaan kunhan pankista soittavat.
Meni viikko, pankkitäti soitti ja sanoi että "sori, et saa nyt lainaa" , höh. Puoli tuntia myöhemmin Moto-Seinäjoen kaveri soittaa että mitenkäs kun hän myi sen ainoan vihreän mopeedin varastosta, saadaan kyllä melko nopeasti uusi tilalle jos haluan.
Siis soitti perään ja kyseli että mikä on tilanne!?!?!?!
Mikäs siinä autto muu kun sanoa että palataan myöhemmin asiaan.
Enpä ole moista mielenkiintoa asiakasta kohtaan turhan monesti kohdannu!
bowdown.gif

Moto-Seinäjoki on ykkönen. Palvelu pelaa loistavasti. Ollaan tänä kesänä huollatettu pyörätkin siellä vaikka matkaa on 350 km yhteensuuntaan.

Kyllä on ihan huippu niistä liikkeistä missä oon itte asioinu; tavaraa on hyllyssä toisin ku oman paikkakunnan (Oulu se on, ei tartte profiiliin asti vaivautua
biggrin.gif
) puoteissa,olipa kyse sitte varusteista tai varaosista. Tai sitte on vaan sattunu hitonmoinen tuuri meikäläiselle
wink.gif
Hinnatkaa ei ainaskaan niin paljoo oo kovemmat että siihen kaatus ku vaan ei tarvi tilailla ja koko kesää ootella! Nuo eteläisemmän Suomen liikkeet on tosin aika suurelta osin käymättömiä paikkoja et siihen kattoin varauksella suhtautukaa näihin meitsin ylistyslausuntoihin
tounge.gif

Vaikka mun kokemuksesta onkin jo kotvan aikaa, ni sen jälkeen en ole mistään niin ystävällistä palvelua saanut

Olin käymässä Seinäjoella ja satuin huvikseni piipahtaan liikkeessä, jossa oli just joku ajopukujen "alennusmyynti". Vanhempi myyjä tuli heti esittelemään asuja, joista löysin sopivan kokoisen. Mutta kun sanoin, ettei mulla nyt ole mukana rahaa niin paljon ja että olen Tampereelta vain käymässä, myyjä sanoi heidän voivan lähettää sen postissa-laskun kera, ja että postimaksu on 30mk.

mutta.. hauskin yllätys oli kotona.. postikuluineenkin puku tuli 200mk halvemmaksi kuin samanlaisen ostaminen paikallisesta
omg.gif

Lähettelin syyskuun alussa tarj.pyynnöt
uudesta Triumphista kaikkiin Suomessa
Trumppaa myyviin liikkeisiin.

Vain yksi vastasi. Eli tämä threadin liike.
Sovin kaupat samantien ja pari päivää
sitten hain pyörän.

Kaikki sujui OK. Jouduin kuitenkin hiukan odottelemaan
pyörän luovutushuollon takia. Täksi ajaksi sain
Speed Triplen käyttöön, jolla kävin vetäsemässä
pienen lenkin. Sitten sainkin jo oman Trumpan
avaimet käteen ja eikun kotia kohti.

Mainostivat vielä mitä kaikkea viriosaa on saatavilla.
Taidan nekin hankkia tuolta ihan vaan siksi kun tuntuu homma
heillä toimivan.

Pelkkää posiviivista sanottavaa. Juuri edellispäivänä vaihtamastani Transalpista pätkähti mittarivaijeri poikki (minua ärsyttää kovasti jos kilometrejä hukkuu, menee reissukilsat ja vieläpä kesäkilsat sekaisin
crazy.gif
)
No kurvasin liikkeen pihaan vauhdista ja kyselin löytyyykö mitään vaijeria - tapahtui jotain ihmeellistä ->>>>kaveri hyppäsi samantien PYYTÄMÄTTÄ pyörän alle irroittamaan vanhaa vaijeria (aurinko paistoi sitä etupihan seinää vasten helvetillisellä kuumuudella)ja vei sen itsekseen jupisten varastohuoneen puolelle. Löyti lähes vastaavan pituisen ja taas ryntäsi ruuvaamaan sitä kiinnni.

That's it
smile_org.gif
Herran bike on kunnossa ja maksaa vaijerin verran. Kiitooos.

Voiko enää paremmin hommaa hoitaa???
bowdown.gif

Puoli tuntia myöhemmin Moto-Seinäjoen kaveri soittaa että mitenkäs kun hän myi sen ainoan vihreän mopeedin varastosta, saadaan kyllä melko nopeasti uusi tilalle jos haluan.
Siis soitti perään ja kyseli että mikä on tilanne!?!?!?!
Oisko tuossa ollut se tyypillinen juttu naispuolisen asiakkaan hempeästä äänensävystä. Itse ainakin olen huomannut että jos jotain haluan ostaa niin otan kyllä morsiameni mukaan ja annan hänen hoitaa ostopuolen, saa palveluakin sitten
062802jumpie_prv.gif

Saattaa ollakin hyvä kauppa?
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif

Mutta vaihtopyörästä et juuri saa mitään.
Suorassa kaupassa saattaa pärjätä
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
??

Back