• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiitos ajasta moottoripyöräilyn parissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tribu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Entä sitten? Pitäisikö kiinnostaa tai välittää? Ompahan vaan enemmän tilaa tiellä eikä jatkuvasti tule joku urpo vastaan lapanen pystyssä.

Entä sitten? Pitäisikö kiinnostaa tai välittää? Ompahan vaan enemmän tilaa tiellä eikä jatkuvasti tule joku urpo vastaan lapanen pystyssä.
Kyllä mun mielestä naamatusten keskustellessa ois helpompi ymmärtää kielteistä mielipidettä mopoilusta jos toinen sanois ihan oikeesti kokeilleensa, eikä heittäis jotain byrokraattimutua..
Propsit ketjun aloittajalle, ei ollu sit vaan sun juttus ja mä oon edelleen innoissani mukana, toivottavasti keksit jotain helkutin hauskaa harrastamista kuitenkin  
cool.gif

Kandee kokeilla jotain customia with avokypärä, 140km/h vauhdissa kun tulee peukalon pään kokoinen ampiainen poskeen, niin pysyy nopeudetkin kurissa ja kone huutaa jo melko kivasti motarinopeuksilla...Siinä sitä on fiilistä. Välillä voi kokeilla ajaa vaikka suu auki, ei tarvi käydä huoltoasemillakaan syömässä. Laittaa vaan bensaa tankkiin.

Back