• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kiitokset posari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
suur-mouhijärveläiset pakeni jo la. paikalta klo.14 pintaan.. semmilässä käytiin lähteissä "Aamukahvilla" ja pitzalla. nasta mesta ja hyvää pitsaa,kyl teidän kelpas varmasti siellä la. ilta bailata!!! ajelimme ulvila,nakkila,leineperi,kiikoinen, vammala, ellivuori akselia mökille!260 km pe-la ajelu. matkalla peuroja ym.. mutta tiet upeita ja ilma mitä mahtavin.  positiivinen yllätys siikaranta camping!! suuret kiitokset järjestäjille sekä mökki kympin tytöille olitte tosi nastoja pimuja. anteex miimuska ku karkit maistui meillekin. (älä ota ens kerralla cola pullo namuja.. niistä me ei tykätty ;) ) kuinkas työ päivä meni??? heh. turvallisia ajoja kaikille ja oikein mukavaa kesää  
062802moto_prv.gif
nähtäillään ja erikois terkut ykkös "mökkiin" sekä manulle ja maxille  
062802jumpie_prv.gif
terkuin: alma ja joni

Kiitos alma ja joni
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
...ihan huippuseuraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Munkin olis kannattanu jäädä juåpåtteleen sinne posariin, nyt kävi hommavitutusmaximus...liikaa kaikkee kivaa samalle viikonlopulle. Ahneella paskanen loppu, nyt se tuli todistettua
biggrin.gif
. Uus akku ehkä
nixweiss.gif
nixweiss.gif

Kiitos minultakin järjestäjille ja erityiskiitos Helsingin letkan herrasmiehille, kun kestitte mun hidasteluani Posariin mennessä.

Mökkiseuralle kanssa hyvät jatkot ja toivottavati kissa laihtuu..
wink.gif

Kotimatka meni hyvin ellei lasketa sitä, että taisin saada ylinopeudesta pikavoiton. Jossain kohtaa Harjavallan ja Huittisten välillä oli nopeusnäyttö, jonka mukaan sitten painelin yhden autoilijan perässä, tolppapolliisi otti meistä molemmista kuvan sitten vähän myöhemmin.
Ja mä kun olen aina ollut sitä mieltä, että ei niissä pöntöissä kameroita ole. No, aina ei voi voittaa.

Kiitos vaan kymppiläiset, mulla oli kyl vähän tylsää ku jouduin yksi olee lauantaina mökissä. Ja huomasin joo et karkit maistui, mut ehkä parempi niin, en joutunut syömään yksin kaikkia
biggrin.gif
Eikä ne colapullot ollu pahoja, ku ne oli ihan hyviä. Nih! Ens vuonna uusiks, koitetaan kaikki olla koko vkonloppu, okei?
wink.gif

Back