Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa mekään emme tehneet tästä hittiä vaan sen teki eräs mopokauppias.Kyllä TE teitte tästä hitin. en minä)![]()
Kuka niin on sanonut? Et sinä ainakaan minun mielestäni ole tehnyt täällä mitään sellaista mikä tekisi sinusta huonon ihmisen.Ihmetyttää ihan hei jätkät oikeesti, minäkö huono ihminen?![]()
Jos kysymys liittyy tuohon rikosilmoitukseen niin samaa olen itsekin tässä miettinyt.mitä _VITTUA_ täällä tapahtuu![]()
Jotenkin vähän turhan läpinäkyvää tämä sinun teksti....No niin... enhän sitten ole kirjoitellut muihin topiceihin, enkä todennäköisesti kírjoitakkaan. Tämä ei ole minun "juttu" ei todellakaan, katselen etupäässä (ihmeissäni)....Hauska todeta, ettei ketjun aloittaja sitten kirjoitellut millekään muulle topicille, ainoastaan tälle.Eiköhän se ole melko varma tapa tunnistaa asianomaiset.
Tylyttäjällä ei varmaan ole mitään häpeämistä, ketjuthan ovat vielä tallessa ja sieltä poliisi voi asiaa tutkia niin paljon kuin haluaa.
Ja jokainen voi vetää näistä jutuista omat johtopäätöksensä.
No niin, kävin sitten kollegani kannsa siellä Cycle Worldissa - soitin, varailin ajan jne... kohdallani KAIKKI toimi hyvin, kuten ALOTUKSESSANI kerroin - en halunnut tästä syksyn hittiä - halusin VAIN KIITTÄÄ saamastani hyvästä palvelusta.
Te arvoisat ORG:ilaiset, vanhemmat, kokeneemmat etc. jotka ETTE olleet paikalla (ellette sitten astraali motoristeina) olete kuitenkin ehdollistaneet palautteeni. MIKSI?
?![]()
Niin, olen todellakin asianosainen - hyvää palvelua saanut ASIAKAS - Kiitokset CW!!!!
Kyllä. Roikun täällä kiviseinässä kahleissa, pää alaspäin!Onko kaikki CW:n vanhat asiakkaat pistetty vankilaan vai miks täällä on näin hiljasta..?
asiaaKyllä. Roikun täällä kiviseinässä kahleissa, pää alaspäin!Onko kaikki CW:n vanhat asiakkaat pistetty vankilaan vai miks täällä on näin hiljasta..?
Vitutuskäyrä on liian korkella että vois kirjoitella mitään järkevää!Onko kaikki CW:n vanhat asiakkaat pistetty vankilaan vai miks täällä on näin hiljasta..?
Kannattais maksaa laskut ajallaanVitutuskäyrä on liian korkella että vois kirjoitella mitään järkevää!Onko kaikki CW:n vanhat asiakkaat pistetty vankilaan vai miks täällä on näin hiljasta..?
Taas tuli maksulappu pyörästä jonka vaihdoin jo kuukausia sitten uuteen..![]()
Täytyypä sanoa, että onneksi en tässä taannoin tehnyt kauppoja CW:n kanssa. Vaihdossa ois liikkeeseen mennyt toinen velkainen lelu...Vitutuskäyrä on liian korkella että vois kirjoitella mitään järkevää!
Taas tuli maksulappu pyörästä jonka vaihdoin jo kuukausia sitten uuteen..![]()
Heh, en ole _vielä_ kaapissaOnko Tylyttäjä jo tuomittu ja viety häkkiin?Pistäpä jotain väliaikatietoja jos oot jo käyny kuulusteluissa (ja oot edelleen vapaalla)!![]()
Olen kai hatarasti lukenut aikaisemmat viestit kun nyt kysyn:Heh, en ole _vielä_ kaapissaOnko Tylyttäjä jo tuomittu ja viety häkkiin?Pistäpä jotain väliaikatietoja jos oot jo käyny kuulusteluissa (ja oot edelleen vapaalla)!![]()
![]()
Tuskinpa syyttäjä lähtee syyttämään, kun perusteita ei oikein ole, mun ja muiden tapaukseen tutustuneen mielestä. Katsotaan nyt kuitenkin mitä se meinaa.
Kuulustelusta on nyt menny n. 1kk eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään.. Tuskin kuuluukaan vähään aikaan.
Ihme meininkiä, ei voi muuta sanoa! Aika omituinen skenaario, jos yritykset pystyy alkaa käräjöimään heitä kritisoivia ja negatiivista palautetta antavia asiakkaita vastaan![]()
Jep!Olen kai hatarasti lukenut aikaisemmat viestit kun nyt kysyn:Heh, en ole _vielä_ kaapissaOnko Tylyttäjä jo tuomittu ja viety häkkiin?Pistäpä jotain väliaikatietoja jos oot jo käyny kuulusteluissa (ja oot edelleen vapaalla)!![]()
![]()
Tuskinpa syyttäjä lähtee syyttämään, kun perusteita ei oikein ole, mun ja muiden tapaukseen tutustuneen mielestä. Katsotaan nyt kuitenkin mitä se meinaa.
Kuulustelusta on nyt menny n. 1kk eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään.. Tuskin kuuluukaan vähään aikaan.
Ihme meininkiä, ei voi muuta sanoa! Aika omituinen skenaario, jos yritykset pystyy alkaa käräjöimään heitä kritisoivia ja negatiivista palautetta antavia asiakkaita vastaan![]()
Oletko todella joutunut poliisikuulusteluun tän asian tiimoilta.
Älä vielä masennu. Nämä prosessit ottavat aina oman aikansa, mutta kyllä sä vielä pääset linnaan jonkun mörököllin vaimoksi.Heh, en ole _vielä_ kaapissaOnko Tylyttäjä jo tuomittu ja viety häkkiin?Pistäpä jotain väliaikatietoja jos oot jo käyny kuulusteluissa (ja oot edelleen vapaalla)!![]()
![]()
Ei hajuakaan, ainakaan tänne suuntaan ei ole tullut mitään yhteydenottoja vielä.Onkos muuten Orgin ylläpitoon otettu yhteyttä virkavallan toimesta?