G
Guest
Guest
Harvoin tulee niin hyvä fiilis kuin tänään, kun asioin Cycle Worldissa, Lauttasaaressa. Käytin Suzukia "tohtorilla", aika oli sovittu kello 10.05, jolloin olin paikalla; liike oli juuri avattu ja kerrottuani asiani henkilökunta kyseli vielä tarkkaan oireet jne. vaikka asiasta oltiin jo keskusteltu puhelimitse ja livenäkin viimeviikolla - siis minusta ja murheestani oltiin todellakin kiinnostuneita!!!!
Pyörä huoltomiehen hellään huomaan ja minut kaverini kanssa kutsuttiin yläkertaan kahville... samalla saimme informaatiota kv-messuilta mm. uudet 2006 mallit jne.
No onneksi pyörässä ei sitten suurempaa murhetta ollutkaan, lopuksi sain todella hyvät neuvot/ohjeet vastaisuuden varalle ja kysyessäni hintaa (olin varautunut yhteen työtuntiin) vastaus oli "Ei tämä maksa mitään - oli tällainen pieni tarkastus"
KIITOKSET!
Pyörä huoltomiehen hellään huomaan ja minut kaverini kanssa kutsuttiin yläkertaan kahville... samalla saimme informaatiota kv-messuilta mm. uudet 2006 mallit jne.
No onneksi pyörässä ei sitten suurempaa murhetta ollutkaan, lopuksi sain todella hyvät neuvot/ohjeet vastaisuuden varalle ja kysyessäni hintaa (olin varautunut yhteen työtuntiin) vastaus oli "Ei tämä maksa mitään - oli tällainen pieni tarkastus"
KIITOKSET!