Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, selvä tapaus.sanoi:niin onhan toi nyt päivän selvää, ettei taustalla ohi kiljuva MP todellakaan ole tämä uutukainen. Vaan selkeesti joku kireä rivinelkku
Siel on taas joku Jenkki joka just ostannu VFR:n lauennu pöksyihn kun on ton videon nähny tietämättä mistään mitäänIt's a video from a press launch in Hong Kong so it's in Chinese, but what's most impressive is the sound from other VFR's ripping down the front straight during the commentary. It sounds just like a MotoGP race with the audio echoing off the structures, followed by the distinctive V4 growl during the downshifts. Cool stuff I tell ya!
Tässä lukuja Motorrad-lehden testistä:Onkohan tuon uutukaisen pelin suorituskyvystä mitään tiatoo vielä kellään?
Miten kiihtyy 0-200 ja noin niinkun maantienop 6-vaihteella, vääntö ym seikat noin käytännössä?
Motoradin sivuilta muitakin arvoja:Tässä lukuja Motorrad-lehden testistä:Onkohan tuon uutukaisen pelin suorituskyvystä mitään tiatoo vielä kellään?
Miten kiihtyy 0-200 ja noin niinkun maantienop 6-vaihteella, vääntö ym seikat noin käytännössä?
Kiihtyvyys, 0-100: 3,0sec. 0-140: 4,7 sec 0-200: 8,9 sec
Isoimmalla vaihteella, 60-100: 4,5 sec / 100-140: 3,8 sec / 140-180: 4,1 = 12,4 sec
Kuluttajille valkoisena myynti on ehdottomasti kiellettävä, aiheuttaa turhaa sydämmentykytystä ja himmailua...Mutta joo... livenä on paremman näkönen kuin kuvissa tämäkin tekele. Valkosena vois olla jopa hieno! Toi viininpunanen kun on melkosen vanhahtava väri!!! Kyllä tälle varmaan asiakkaita löytyy!
Mulla on valkoinen busa, Shoein valkoinen, avattava potta (headsetillä ja mikkipuomilla) ja mustanp*skainen Rukan ajopuku. Jos joku saa siitä sydämentykytystä ja himmailee, niin se on varmaan mahdollisesti ehkä täysin tarkoituksellista. Onpahan a*toilija ainakin NÄHNYT minut. Ja jos valitsemani väriyhdistelmä mahdollisesti v*tuttaakin jotakuta niin voi voi.Kuluttajille valkoisena myynti on ehdottomasti kiellettävä, aiheuttaa turhaa sydämmentykytystä ja himmailua...
et siihen pukuun vielä rähinäremmiä ole hankkinu..?Mulla on valkoinen busa, Shoein valkoinen, avattava potta (headsetillä ja mikkipuomilla) ja mustanp*skainen Rukan ajopuku. Jos joku saa siitä sydämentykytystä ja himmailee, niin se on varmaan mahdollisesti ehkä täysin tarkoituksellista. Onpahan a*toilija ainakin NÄHNYT minut. Ja jos valitsemani väriyhdistelmä mahdollisesti v*tuttaakin jotakuta niin voi voi.Kuluttajille valkoisena myynti on ehdottomasti kiellettävä, aiheuttaa turhaa sydämmentykytystä ja himmailua...
/MarcusB, ei mikään people person.
Ei nyt kuitenkaan, jopa minulla on sentään jotain rajaa vaikkei ehkä uskoisi. Sitäpaitsi minulle ei varmaankaan löydy tarvittavia homersimpson/chiefwiggum -kokoja.et siihen pukuun vielä rähinäremmiä ole hankkinu..?![]()
Mutta ulkonäkö ei vedä vertoja Bläkkärille!Aika lailla hyvin vääntävä mylly Bläkkäriin verraten...![]()
Joopa. Kyllä kai sillä varmaan ehtii. Vääntö varmaan on melkoinen veetulla. Tuoltapas löytykin hyvin tietoa, kiitos linkistä.Mutta ulkonäkö ei vedä vertoja Bläkkärille!Aika lailla hyvin vääntävä mylly Bläkkäriin verraten...![]()
![]()
Yksi valkoinen tulee MP-maailman 50000km testiin. Olen yksi testiajajista. Tänä vuonna ei pitäisi tulla muita valkoisia Suomeen? Testipyörällä on jo ekat kilsat ajettu.Kuluttajille valkoisena myynti on ehdottomasti kiellettävä, aiheuttaa turhaa sydämmentykytystä ja himmailua...Mutta joo... livenä on paremman näkönen kuin kuvissa tämäkin tekele. Valkosena vois olla jopa hieno! Toi viininpunanen kun on melkosen vanhahtava väri!!! Kyllä tälle varmaan asiakkaita löytyy!![]()
Minä kerron sen, mitä minun on lupa kertoa.Annahan tulla kommenttia kun vaan ehdit! Ymmärsin pikkasen töiden lomassa lukeneena että ajat ko pyörää test.![]()
Motin toiminta?
Tekniikka liittyen kiiht ja ajamiseen..?
Runko ja enne kaikkea vaimennukset ja niiden säätöjen toimivuus?
![]()
![]()
Olemme tietämättömiä tietottomia ja toimettomia tampioita totentotta tokkiisa tässä tappauksessa![]()
![]()
![]()