• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiiltävät vehkeet, eli millä vahaatte

Sijainti
Huvikumpu
Ciao!
Minkalaisia tapoja ja kemikaaleja käytätte pyörän puhtaanapitoon ja killoitukseen?
Itse olen käyttänyt mm.korrekin uuden auton vahaa,nestemäinen ja helppo levittää ja lopuksi vain poispyyhintä.Olen vahannut myös pleksin ja lampun sekä joskus jopa visiirinkin(helpottaa pikkueläinten irroittamista) Mutta ko. aine ei pidä kiiltoa mielestäni kauaa,joten mitä kokemuksia ja vahoja muilla on?
Miihkel&hornet900
sport05.gif

Autoglymin punaetikettinen on käytössä. Ollu aina ja tulee olemaan. Kaikkiin noihin vastaaviin osiin mitä luettelit. Omasta mielestäni vaikuttaa ainakin parhaalta mitä olen testannut. Muutenkin glymin tuotteet on loistavia.

Autoglymin tuotteilla, ensin punainen ja lopuksi kulta perään, saa todella "syvän" kiillon aikaan... mutta ainakin itsellä on sellaiset kokemukset, ettei kiilto kestä sen kauempaa kuin esim korrekin kestovahalla.
blush.gif

Onko sitä vitun hakua niin vaikea käyttää? Haku ja siihen hakusanaksi vaikka VAHAUS.
nimenomaan
mad.gif
, käsittääkseni tämä on foorumi jossa kysellään,tiedustellaan,kerrotaan kokemuksia jne. tottaVITUSSA mä voin mennä vitun kirjastoon tai soittaa vittu vahakauppaan ja kysyä sieltä
veryangry.gif
mutta veliseni kun maailma muuttuu ja uusia tuotteita ja tapoja tehdä asiat toisin kuin 100v tai 10v tai vittu 1vko.sitten,tulee päivittäin.
Ja käsittääkseni tämä foorumi on tarkoitettu kommunikointia varten!!
Ja jos joku sulle sanoo huomenna ``päivää``,älä mene keuhkoamaan että,mitä vittua ,vittu eilenkin oli päivä!!

Lahegan vahoja tulee käytettyy ku niissä ei oo silikoonii. Ei meinaan tee maalipinnalle hyvää varsinkin muovikatteissa. Näin ainakin automaalari kaverini sanoi.

Autoglymin tuotteilla, ensin punainen ja lopuksi kulta perään, saa todella "syvän" kiillon aikaan... mutta ainakin itsellä on sellaiset kokemukset, ettei kiilto kestä sen kauempaa kuin esim korrekin kestovahalla.
blush.gif

Ehdottoman samaa mieltä
smile_org.gif
Kyllä kelpaa kruisailla kiiltävällä prätkällä kun vahaa autoglymin punasella ja kultaa perään
062802moto_prv.gif

Jees!
Näistähän on hyvä valita ja tietää ainakin että muillakin on kokemusta,thanks for everybody
bowdown.gif

Mutta nyt alkoi aivan h.....sti tekemään mieli .....ua,(on meinaan tätä lukiessa syöpynyt aivoihin)joten menen ottamaan thai-vahauksen
tounge.gif
,ja huomenna voisi vahailla hondaa..
cool.gif

Jees!
Näistähän on hyvä valita ja tietää ainakin että muillakin on kokemusta,thanks for everybody
bowdown.gif

Mutta nyt alkoi aivan h.....sti tekemään mieli .....ua,(on meinaan tätä lukiessa syöpynyt aivoihin)joten menen  ottamaan thai-vahauksen
tounge.gif
,ja huomenna voisi vahailla hondaa..
cool.gif
Tuleeko kesto- vai kuumavaha... ?  
tounge.gif
Piiitkät ja guumat kynnet,erittän herkät sormenpäät
inlove.gif
jotenka aika kuuma syvävahaus
062802moto_prv.gif

Back