• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiihdytys/huippunopeusajot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oon funtsinut kuinka turvallista menoa on lentokentillä käytävät ajot joissa kokeillaan varttimailia tai huippuja. Muistan että Räyskälässä olisi jollekin tosi tykilläajaneelle käynyt huonosti kun ei pysähtynyt ajoissa kun oli jeppeauto merkkinä. Oon netistä lataillut jotain videoita joissa on tällaisia ajoja. Sit kun on varmempi kuski olisi kiva kokeilla tms. Onko se hauskaa verrattuna ratahommeleihin?

Jee huomenna heti aamusta messuille
buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif

Oon funtsinut kuinka turvallista menoa on lentokentillä käytävät ajot joissa kokeillaan varttimailia tai huippuja. Muistan että Räyskälässä olisi jollekin tosi tykilläajaneelle käynyt huonosti kun ei pysähtynyt ajoissa kun oli jeppeauto merkkinä. Oon netistä lataillut jotain videoita joissa on tällaisia ajoja. Sit kun on varmempi kuski olisi kiva kokeilla tms. Onko se hauskaa verrattuna ratahommeleihin?

Jee huomenna heti aamusta messuille
buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif
Hauskaa se nimeomaan. Ekan kerran jälkeen adrealiini virtaa.. Ja on pakko päästä ajamaan uudestaan ja uudestaan..

Missä foorumeilla näistä ilmoitellaan, kun olisi kiva päästä itsekkin kokeilemaan kunnon suoralle ?!

Tuli nyt ainakin mieleen että Malmin kentällä on tällainen extreme viikonloppu vissin aika Bombers hengessä jossa pääsee kokeilee kiitorataa. Kiikalassa oli myös viime kesänä tilaisuus ainakin näin olen ymmärtänyt (Bomberweekend).
Muista en nyt tiedä mutta olisi tosiaakin kiva tietää missä ens. kesänä on mahdollisuus niin tulisin ainakin katsomaan ellen jopa ajamaan
crazy.gif

kyllä se ihan hauskaa on,viime kesänä tuli pariin kertaan vetäistyä.ei siinä mitään ihmeempiä riskejä ole erityisesti kun kenttä oli tarpeeks pitkä,muistaakseni about 3km josta viimeset 500m. jarrutukseen.zxr otti 242 todellista,karvan yli 250 mittariin.parempiakin tuloksia oon mittariin saanut...ei muuta kuin ens kesänä vetäseen,katotaan sit kumman pyörä kulkee lujempaa
wink.gif

Viddu kun tähän kroppaan ei mahdu nahat (siis ulkopuoliset
sad_orig.gif
), ainekaan kaupan hyllyltä. Voipiko ajella lentsikkakentällä huippuja Goreissa/Gondureissa? Taasko ollaan vetämässä toiseksi viimeistä naulaa penaaliin
crazy.gif

Lappeenrannan Ilmailuyhdistys järjestää myös kesäisin ilmailupäivän jolloin ajetaan lentokentällä nopeuksia.

Back