Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko rattaita vaihtanut, kun noin vähän pyörii minuutissa.Eipä noita mulla ole kuin about 3.000 r
Kun ei tuo about sulle ja K100:lle kelvannut, niin tarkemmin sanottuna noin 3.350 r (juuri ajosta tulleena tuoreena mielessä)Mitähäh, eikö meillä ole samat välitykset,Eipä noita mulla ole kuin about 3.000 r
siis RS ja ST? Mulla näyttää 3600rpm.
n.3000 V-Strom 1000Mielenkiinnosta tiedustelen että minkä verran koneessa on kierroksia kun vauhtia on 100 todellista nopeutta? Itse customilla ajaneena ja ilman varvimittaria ei ole tietoa ollenkaan.![]()
Sen verran tarkennan, että siinä edellisessä tasan 5000 kierrosta nopeudella 100km/h (siis mittarinopeutta). Jos tarkastellaan todellista nopeutta niin voi kyllä pitää toi 5500 paikkansa.Eipä noita mulla ole kuin about 3.000 r
Edellisessä oli noin 5.500 r
Sen verran pitää vielä tarkentaa että huippuvääntö on hieman alle 7000 kierroksen ja huipputeho hieman alle 10000 kierroksen, joten ajamisen hauskuus löytyy tuolta väliltäFZS 1000 isoimmalla pykälällä noin 4300, vakiovälityksillä. Harvoin silti tulee tuota vaihdetta käytettyä...