• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kevyet ja hengittävät suojilla varustetut housut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Made82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä valitettava totuus on, että semmoista kalvoa joka "hengittäisi" riittävästi hellekeleillä ja pitäis vettä ei olekaan. Jos haluaa mukavan helleasun niin ei mitään kalvoja! Mulla ainakin veri kiertää vyötärön alapuolella sen verran hyvin, että toimivia ajohousuja ei vielä oo tullu vastaan. Joten pakko vetää farkuilla. Vaarana asfaltti-ihottuma, mutta lisääntymiskyky säilyy kun ei kivekset kiehu.

Eli sopivien pöksyjen haku jatkuu ainakin mulla. On jatkunu jo pari vuotta...
sad_orig.gif
Vähän samaa vikaa, mielummin vaikka nahkoilla, siis daineseilla
biggrin.gif

Laittakaapas vähän hintoja mitä olette Lizardeista maksanut ? Saako noita tilattua jostain muualta halvemmalla esim.ruotsista ? Varmaan ens kesäksi tulee hankittua moiset.

Bemun housut vaikutti mustakin mainioilta mut olisin halunnut hieman rennommat( kokoa isommat) niin lantion ympärys kasvoi aivan tolkuttomasti siin vaihees...En tiedä kelle on suunniteltu
veryangry.gif
Oisko bemari-kuskille?
tounge.gif
Normaalivartaloiselle, sanoisin.
wink.gif

Asiaan; Käsittääkseni "turha löysyys" poistaa ainakin osittain suojien toimivuutta...
Heh. Tuli sitten noi bemu-housut hommattua, kun oli halvennuksella varastonjämä. Ainakin hetken pitämisellä vaikuttaa siltä ettei hiosta ja istuu hyvin. Kroppani on siis keski-ikäistynyt, "bemaristunut".
biggrin.gif

Ja vaikutti silleen normaalireisitaskuhousujen oloiselta, että noita vois kuvitella pitävänsä toimistossa töissäkin.

Lizardejakin kävin kokeilemassa ja kyllä ne hiosti jo heti pukukopissa ilman mitään kalvojakin. Ja jäykemmät ja epämukavammat, ehkä siis myös turvallisemmat? Väritys tietysti räväkämpi ja siinä mielessä ehkä hauskempi, mutta bemun pöksyihin ei ainakaan kyllästy, ehkä kestää aikaa siis... ?

Ai ne Bemun city-housut (Cordura/denimit)?

Ne on tosi miellyttävät, eikä yhtään hassumman näköisetkään, mutta ei nekään (ei kyllä mulla mitkään muutkaan) oikein pidä vettä...ja on ne luultavasti farkkuja turvallisemmat, vaikka yhtä mukavat onkin.

En mä mitään vedenpitävyyttä hakenutkaan vaan oikeita kesähousuja. Sitä varten on muut housut. Kyllä kaikenmaailman kalvot saa heittää tunkiolle silloin kun on kunnon kesä!

Eli siis ostin nää irtolahje-summerit.
Meinaan kyllä napsautella ensi kesänä noi bemu-logot niistä hitoille...
wink.gif

Back