- Sijainti
- Kouvostoliitto
Miekii kävin tänään ostamassa Oravikosken Hanx:ista kalvottomat ajofarkut (139€).
Mukavat on jalassa (tälläkin hetkellä).
Mukavat on jalassa (tälläkin hetkellä).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihinkähän asti tuo "kevättarjous" on voimassa? Näkyis hinta olevan vaan vajaa 70 euroa, vois käydä kattomassa kun ei ole ainakaan hinnalla pilattu.Tommoset on vilposat kesällä. *kliks*
Multakin löyty sellaiset pöksyt kaapin pohjalta, tosiaan viileät ovat, mutta kuten jo todettua niin vettä ne hylkii vaan kun ovat siellä kaapissa... Tulee meinaan samantien pienikin vesimäärä läpi....Samanlaisilla Urpaneilla ajelen itsekin ja ovat kyllä mukavat päällä, sekä viileät.+1 Itsellä tuollaiset urbanit ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Tosin lahkeiden irrotuksessa on pöljää kun polvisuojat jää hölmösti näkyviin mutta eipä noita lahkeita tarvii irroitellakaan.Eurobiker myy alle satkulla kalvottomia housuja. Niistä saa jopa lahkeet irti polven alapuolelta > sortseiksi.
Sitä en vain ymmärrä, että mitä ne höpöttää Eurobikerin sivuilla vettähylkivästä pinnasta?
Lähinnä vettä imevä pinta löytyy omista pöksyistä. Oikein slurps kuuluu, jos tippakin vettä housuille tärähtää, elikkäs sateeseen eivät sovi, mutta helteille omiaan..
Miä taas en tajua miksi aina kuumien kelien pöksyistä keskuteltaessa tuodaan esiin nää Lizardit, eihän niillä ole mitään tekemistä hellehousujen kanssa! Meinasin saada lämpöhalvauksen jo sovituskopissa....Mie oon ollu tyytyväinen Lindstrandin Lizard-malliin.
Edit: myydään melkeen jokapaikassa![]()
Mitenkäs sinulle istui, tarviko normaalia isomman koon?Frank Thomas ajohousut... ja voi laittaa vaikkapa pitkät kalsarit alle...ja hinta oli 70e Hanxillta...![]()
Joo voit ottaa X lisään, elikkä kokoa isompaa...aika pienet koot...Mitenkäs sinulle istui, tarviko normaalia isomman koon?Frank Thomas ajohousut... ja voi laittaa vaikkapa pitkät kalsarit alle...ja hinta oli 70e Hanxillta...![]()
Tuossa käytiin juttua ajofarkuista, löysin todella hyvät noin sadalla eurolla:Eli mistähän löytyis järki hintaiset kevyemmät ajohousut näille hellepäiville kaupunki-ajeluun? En kyllä viittisi ajofarkuista maksaa 150-200e, luulis vähän "järkevämpäänkin hintaan noita saavan...![]()
Kokeilin noita tuossa keväällä Hanxilla. Laadukkaan ja todella hyvän näköiset housut. Ainoa oli vaan uo outo mitoitus. L:ssä yläosa istui kuin minulle tehtynä, mutta lahkeet olivat erittäin tiukat ja lyhyet polvien alta. XL taasen sopi polvista alaspäin, ollen ylhäältä pussilla..On kokemusta. Noissa on sellanen verkko säärien etuosassa, reiden takaosassa ja lähellä palleroita, joten viilennystä tulee ihan mukavasti.Onko omakohtaisia kokemuksia? Näyttäisi juuri sellaisilta ulkonäöllisesti ja ominaisuuksiltaan, mitä olen hakenut!
Malli on vaan jollekkin linnunluiselle diskopojalle suunniteltu, joten piti ottaa reippaampi koko kuin normaalisti.
Siis kannattaa käydä sovittamassa, jos mahdollista.
Eilen pistin XXL -koon housut tilaukseen. Olen 186/84 eli normikoot vaatteissa yleensä 54/XL, joten katsotaan kun pökät saapuvat. Pistetään sitten kokemuksia...Miksi kukaan kokeillut ei laita "Strategisia" mittojaan tänneTietäisi meneekö housut edes![]()
![]()
Täältäkin löytyy parit Sweep Urbanit. Itse ajelen niillä vanhemmilla malleilla missä ei vielä ollut tota lahkeen irroitusmahdollisuutta. Hyvät pökät ja aika viileät, vettä ne ei kyllä pidä mutta kuivuu hetkessä jos vaikkakin kastuu. Kiinnostaiskin löytää vastaavat pöksyt mutta kunnon suojilla, noilla en välttämättä haluaisi kaatua. Vai meneekö nahkapöksyjen ostamiseksi?Multakin löyty sellaiset pöksyt kaapin pohjalta, tosiaan viileät ovat, mutta kuten jo todettua niin vettä ne hylkii vaan kun ovat siellä kaapissa... Tulee meinaan samantien pienikin vesimäärä läpi....Samanlaisilla Urpaneilla ajelen itsekin ja ovat kyllä mukavat päällä, sekä viileät.+1 Itsellä tuollaiset urbanit ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Tosin lahkeiden irrotuksessa on pöljää kun polvisuojat jää hölmösti näkyviin mutta eipä noita lahkeita tarvii irroitellakaan.Eurobiker myy alle satkulla kalvottomia housuja. Niistä saa jopa lahkeet irti polven alapuolelta > sortseiksi.
Sitä en vain ymmärrä, että mitä ne höpöttää Eurobikerin sivuilla vettähylkivästä pinnasta?
Lähinnä vettä imevä pinta löytyy omista pöksyistä. Oikein slurps kuuluu, jos tippakin vettä housuille tärähtää, elikkäs sateeseen eivät sovi, mutta helteille omiaan..
Maanantaina tuli soitettua Hanxille ja kysyttyä pöksyjen koosta. Selvisi ettei XXL -koon pöksyjä ollut enää ja täti vakuutti minulle että XL sopii. Pökät tuli, muuten istuivat loistavasti ja olivat mukavan tuntuiset, mutta puntit aivan liian lyhyet. Ajoasennossa polvisuojat olivat puolessa reidessä ja puntit puolisääressä. Ihme mitoitus. Tänään lähtivät sitten paluupostissa takaisin ...Eilen pistin XXL -koon housut tilaukseen. Olen 186/84 eli normikoot vaatteissa yleensä 54/XL, joten katsotaan kun pökät saapuvat. Pistetään sitten kokemuksia...Miksi kukaan kokeillut ei laita "Strategisia" mittojaan tänneTietäisi meneekö housut edes![]()
![]()
![]()