Itse mietin kanssa 2 kertaa laitanko tänne juttuaToiv. on sen verran tyyriit ettei joka jampalla tule näkymään... Jos sitä itse hankkisi tuollaiset![]()
Mitä tyttelin kanssa juttelin, niin yli 350 euroa noista joutuu köyhtymään. Pakko-ostos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse mietin kanssa 2 kertaa laitanko tänne juttuaToiv. on sen verran tyyriit ettei joka jampalla tule näkymään... Jos sitä itse hankkisi tuollaiset![]()
Kyl aika rapia hinta on...Mut kuten sanoit...Pakko-ostos...Tuskin tohon hintaan tuulipukukansa hakee noita kovinkaan montaa paria...Mut edusta sinä Etelä-Suomea niin minä Keski-Suomea noilla housuillaItse mietin kanssa 2 kertaa laitanko tänne juttuaToiv. on sen verran tyyriit ettei joka jampalla tule näkymään... Jos sitä itse hankkisi tuollaiset
.![]()
Mitä tyttelin kanssa juttelin, niin yli 350 euroa noista joutuu köyhtymään. Pakko-ostos.
Eihän ne nyt rahoja tällaiseen voi haaskata. Eikös ne Matti-housut käy vallan hyvin. Alle vielä polvisuojat, nilkkatuet, lätkäpelaajan housut ja tyyny peffan alle, niin matkailu onnistuu hienosti ja turvallisesti. Ja ennen kaikkea halvalla. Saa Hondaan vielä uuden heijasteliivin ja välkkyvän strobon ruukkuun ostettua.Kyl aika rapia hinta on...Mut kuten sanoit...Pakko-ostos...Tuskin tohon hintaan tuulipukukansa hakee noita kovinkaan montaa paria...Mut edusta sinä Etelä-Suomea niin minä Keski-Suomea noilla housuillaItse mietin kanssa 2 kertaa laitanko tänne juttuaToiv. on sen verran tyyriit ettei joka jampalla tule näkymään... Jos sitä itse hankkisi tuollaiset
.![]()
Mitä tyttelin kanssa juttelin, niin yli 350 euroa noista joutuu köyhtymään. Pakko-ostos.![]()
![]()
![]()
Aika hinta pöxyistä. Maksoin vuosi sitten koko puvusta vähän yli 400e. Mutta rahaahan se vaan on.No tuo 359e on about sama mitä maksetaan racing-mallisista nahkahousuista eikä sitäkään kukaan pidä erityisen hulluna. Jos ne olis ihan vaan farkut niin sillon se olis ihan naurettava hinta.
+1 niiiii justiinsaNyt tarttis vaan odottaa niitä viestäjä" et ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa"...Noh...Tuota...Kai mä maksan, mut näyttääpähän s**tanan hyvältä... Asiasta kukkapurkkiin... Onx niistä Horneen 100 kpl koe-erästä kuulunu mitään??? Saako niitä vai ei...?? Ärsyttää aina toi ikuinen odottaminen...Piip... Olet jonossa... Piip...Valitsemanne henkilö puhuu toista puhelua...Piip... Olkaa hyvä ja ottakaa jonotusnumero...![]()
![]()
![]()
Nimenomaan. Ja kaiken lisäksi väittävät ettei se maailmasta kesken lopu. Kukaan ei muuten sanonut tämän harrasteen olevan halpaa leikkiä.. Nyt pitäisi vielä löytää hyvät ja hyvännäköiset hanskat sekä hyvännäköiset ajokengät, niin rupeaisi olemaan 2008 vuoden varusteet kasassa. Ensi vuodeksi sitten jotain uutta... Mutta rahaahan se vaan on.
Rumat?Mikäs vika on Richan Kevlar-farkuissa? Liian halvat?
Taidetaan puhua eri housuista...Rumat?Mikäs vika on Richan Kevlar-farkuissa? Liian halvat?Ja en kyllä sanoins noita farkuiksi...![]()
Soititin suoraan Richan maahantuojalle... Tampereella Motown ei vissiin ainakaan enää edusta kyseistä merkkiä ja ei tiedä vielä koska noita farkkuja saa Suomeen... Käski mun soitella n. parin viikon välein kuulumisia... Eli taidanpa kallistua tuotteeseen mitä saa... Eli Esquadiin... Mut noi Richan farkut ei ole niin kalliit ettei niitäkin voi ostaa... Ja hyvältä noikin tuntuu näyttävän...Taidetaan puhua eri housuista...Rumat?Mikäs vika on Richan Kevlar-farkuissa? Liian halvat?Ja en kyllä sanoins noita farkuiksi...![]()
Richa.beRumat?Mikäs vika on Richan Kevlar-farkuissa? Liian halvat?Ja en kyllä sanoins noita farkuiksi...![]()
Samaa itsekin ihmettelin...en yrityksistäni huolimatta ole moisia vielä livenä onnistunut näkemään edes Suomen ulkopuolella, mut eiköhän ennen kevättä esim. orgin shopista saa, luulisin...Omituista kyllä, Richan Suomen sivustolla farkkuja ei näy vaikka heidän suomen kielisestä katalogistaan kyseiset byysat löytyvätkin.
Köpi : Oletko päässyt livenä näkemään jossain?
No niin näemmä tehtiin, tuolla ulkomaan sivuilla olikin ihan asiallisen näköiset jeansit...jos niitä vain sais tännekin.Taidetaan puhua eri housuista...
No kuten todettua, ne löytyy Suomen Richan katalogista, joten eipä hätäillä...No niin näemmä tehtiin, tuolla ulkomaan sivuilla olikin ihan asiallisen näköiset jeansit...jos niitä vain sais tännekin.Taidetaan puhua eri housuista...
On, 159 €Onko siinä Richan luettelossa määritelty hintaa kys. farkuille?