• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kevlar-farkut kesällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arkajalka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toiv. on sen verran tyyriit ettei joka jampalla tule näkymään... Jos sitä itse hankkisi tuollaiset  
033102bebe_1_prv.gif
Itse mietin kanssa 2 kertaa laitanko tänne juttua
cool.gif
.
Mitä tyttelin kanssa juttelin, niin yli 350 euroa noista joutuu köyhtymään. Pakko-ostos.

Joko joku on tilannut Hornee® Jeansit? Ei niitä varmaan mistään muualta löydy myynnistä ku australiasta?

Toiv. on sen verran tyyriit ettei joka jampalla tule näkymään... Jos sitä itse hankkisi tuollaiset
033102bebe_1_prv.gif
cool.gif
.
Mitä tyttelin kanssa juttelin, niin yli 350 euroa noista joutuu köyhtymään. Pakko-ostos.
Kyl aika rapia hinta on...Mut kuten sanoit...Pakko-ostos...Tuskin tohon hintaan tuulipukukansa hakee noita kovinkaan montaa paria...Mut edusta sinä Etelä-Suomea niin minä Keski-Suomea noilla housuilla
wink.gif
thumbs-up.gif
biggrin.gif

033102bebe_1_prv.gif
cool.gif
.
Kyl aika rapia hinta on...Mut kuten sanoit...Pakko-ostos...Tuskin tohon hintaan tuulipukukansa hakee noita kovinkaan montaa paria...Mut edusta sinä Etelä-Suomea niin minä Keski-Suomea noilla housuilla  
wink.gif
thumbs-up.gif
biggrin.gif
Eihän ne nyt rahoja tällaiseen voi haaskata. Eikös ne Matti-housut käy vallan hyvin. Alle vielä polvisuojat, nilkkatuet, lätkäpelaajan housut ja tyyny peffan alle, niin matkailu onnistuu hienosti ja turvallisesti. Ja ennen kaikkea halvalla. Saa Hondaan vielä uuden heijasteliivin ja välkkyvän strobon ruukkuun ostettua.

Ei muuta kun CCM:ää kehiin... Samat kamat kesät talvet... Vois raikastua noikin kamat kun ulkoiluttas mopolla parisataa kilsaa ;)

Nyt tarttis vaan odottaa niitä viestäjä" et ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa"...Noh...Tuota...Kai mä maksan, mut näyttääpähän s**tanan hyvältä
biggrin.gif
... Asiasta kukkapurkkiin... Onx niistä Horneen 100 kpl koe-erästä kuulunu mitään??? Saako niitä vai ei...?? Ärsyttää aina toi ikuinen odottaminen...Piip... Olet jonossa... Piip...Valitsemanne henkilö puhuu toista puhelua...Piip... Olkaa hyvä ja ottakaa jonotusnumero...
veryangry.gif
tounge.gif

No tuo 359e on about sama mitä maksetaan racing-mallisista nahkahousuista eikä sitäkään kukaan pidä erityisen hulluna. Jos ne olis ihan vaan farkut niin sillon se olis ihan naurettava hinta.

Nyt tarttis vaan odottaa niitä viestäjä" et ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa"...Noh...Tuota...Kai mä maksan, mut näyttääpähän s**tanan hyvältä
biggrin.gif
... Asiasta kukkapurkkiin... Onx niistä Horneen 100 kpl koe-erästä kuulunu mitään??? Saako niitä vai ei...?? Ärsyttää aina toi ikuinen odottaminen...Piip... Olet jonossa... Piip...Valitsemanne henkilö puhuu toista puhelua...Piip... Olkaa hyvä ja ottakaa jonotusnumero...
veryangry.gif
tounge.gif
+1 niiiii justiinsa
tounge.gif

... Mutta rahaahan se vaan on.
Nimenomaan. Ja kaiken lisäksi väittävät ettei se maailmasta kesken lopu. Kukaan ei muuten sanonut tämän harrasteen olevan halpaa leikkiä.. Nyt pitäisi vielä löytää hyvät ja hyvännäköiset hanskat sekä hyvännäköiset ajokengät, niin rupeaisi olemaan 2008 vuoden varusteet kasassa. Ensi vuodeksi sitten jotain uutta  
wink.gif

Noista Esquadin farkuista näkyy löytyvän lisää tietoa maahantuojan sivuilta. www.gearzone.fi

Testivideot oli aika mielenkiintoisia. Näyttävät oikeasti olevan todella kestävät!

Mikäs vika on Richan Kevlar-farkuissa? Liian halvat?
Rumat?
confused_orig.gif
Ja en kyllä sanoins noita farkuiksi...
Taidetaan puhua eri housuista...
Soititin suoraan Richan maahantuojalle... Tampereella Motown ei vissiin ainakaan enää edusta kyseistä merkkiä ja ei tiedä vielä koska noita farkkuja saa Suomeen... Käski mun soitella n. parin viikon välein kuulumisia... Eli taidanpa kallistua tuotteeseen mitä saa... Eli Esquadiin... Mut noi Richan farkut ei ole niin kalliit ettei niitäkin voi ostaa... Ja hyvältä noikin tuntuu näyttävän...
thumbs-up.gif

Mikäs vika on Richan Kevlar-farkuissa? Liian halvat?
Rumat?
confused_orig.gif
Ja en kyllä sanoins noita farkuiksi...
Richa.be

Tuolta kun valkkaa leather and textile trousers ja sitten oikean puolen valikon alimmaisen; kevlar jeans, ni pätkähtää ruudulle näkyviin.

Omituista kyllä, Richan Suomen sivustolla farkkuja ei näy vaikka heidän suomen kielisestä katalogistaan kyseiset byysat löytyvätkin.

Köpi : Oletko päässyt livenä näkemään jossain?

Omituista kyllä, Richan Suomen sivustolla farkkuja ei näy vaikka heidän suomen kielisestä katalogistaan kyseiset byysat löytyvätkin.

Köpi : Oletko päässyt livenä näkemään jossain?
Samaa itsekin ihmettelin...en yrityksistäni huolimatta ole moisia vielä livenä onnistunut näkemään edes Suomen ulkopuolella, mut eiköhän ennen kevättä esim. orgin shopista saa, luulisin...

Back