• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kevlar-farkut kesällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arkajalka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei mitäs ihmettä täällä on tapahtunut?!?!?! Mukana ollaan ehdottomasti!
062802jumpie_prv.gif

Mä valkkaan farkut mallia:
SA-M4 Burnt Blue tai SA-M1 Black

Hieno homma, kun oma viesti sai tämmösen liikkeelle!

Tilaan tässä kohtapuoliin 100 housun testi erän, mutta mielellään pitäisi tietää mitä asiakkaat haluavat... Ja jos housut kelpaa jälleenmyyjillekkin niin sitten n+1 kertaisesti lisää. Mutta mitkä mallit teitä kiinnostaa? Nuo ovat sen verran arvokkaita, että ei ihan mielellään viitsisi ottaa varastoon pölyttymään...
Noista sopi silmään SA-M4 38" ja eipä muista oikein tainnut olla aikuisten kokoja
tounge.gif

Voittaa ulkonäössä ja hinnassa "pissis" Lindstrad Jetit mennen tullen.

http://www.hoodjeans.co.uk/html/k7jean.html
Total Reps  
biggrin.gif

Mun silmään nuo Hoodit näyttää perus-halpis-farkuilta, joita on Robin Hoodit, Tarjoustalot yms. köyhäin tokmannien ale- laarit täynnä.
Ikämiestä Jeteissä häiritsevät krumeluuri ja vetoketjutaskut takapuolessa. Teini-ikäinen tyttäreni pitää juuri Jetin kaltaisia muotifarkuja.

Hoodit ovat lookiltaan perusfarkut isoilla taskuilla ja korkealla vyötäröllä. Kesän ajohommiin just passelit, eikä kahvilaankaan tarvitse mennä pimeällä ne jalassaan.
biggrin.gif

Hoodin kangas on paksumpaa ainakin käsituntumalla.

Tosin tarkastelen muotia kasarinäkökulmasta ja parasta - ne eivät ole ruotsalaiset
tounge.gif
No, kyl noi näyttää "nykäsen mattia" tyystin mallilta.

Olen kanssa etsinyt trendikkäämpiä hellekelin syndillisiä byysia... Ei ole tullut vielä passeleita vastaan  
bawling.gif

Muoks... Kappas siel oli pari muutakin hokannu saman pointin
tounge.gif

Oon joskus kuullut et amerikan tuumat vaatteissa on eri kuin eurooppalaisten tuumat??Joku nainen voisi vastata tähän?Ne kumminkin tietää vaatteista enemmän kuin minä ja muu veljeskunta...

Tarkotin vaan että oon pitkä kuin majakka (189) ja laiha kuin riisitikku (alle 90kg)mahtaakohan tuo 34 " sittenkään sopia, vaikka sivuilla kehoitetaan, että jos käytät norm. 36 " niin tilaa 34 "... Farkkuissa lukee 34-36...Joten joku jos tietää niin.......?
confused_orig.gif
?

Nyt kun Mattikin taas hyppää mäestä kehtaa "Matti"-farkutkin jalkaansa vetää?
tounge.gif

Mulle kävis tuo malli SA-M4  koko 36" Burnt Blue.
(en kyllä uskalla ottaa 34" että vyön saa kiinni!).
Työmatka- ja kaupunkiajeluihin kai nämä on enempi tarkoitettu. Reissuun kunnon nahkat/goret suojineen.
Pistäpä compact_d vaikka YV:tä tai sähköpostia jos maahantuonti oikeasti käynnistyy!!!

Onko porukat tilanneet dragginsejä ausseista? mitä tulee hinnaksi? Aattelin noi camot tilata, mutta ois kiva tietää mihin hinta osuu...
Vastataan nyt sitten itse, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Tilasin noi ausseista ja tällä hetkellä kulurakenne on 160e ilman tulleja ja veroja. Kattellaan kun housut tulee Suomeen, että joutuuko tekemään vierailun Tullikamarille.

Olikohan Duellin vai Stormin luettelossa oikein varsinaisesti mainittu HelleHousut. Hintakaan ei ollut kovin helteinen.
Taisi jopa olla koko asu.
sport05.gif

Voisitteko kertoa, että jos ostan Dragginit Australiasta eli täältä
niin tuleeko siihen veroja tai tullimaksuja? Miten toimitusaika? Ja sitten tuo koko, miten ne istuu päällä, onko ne tyköistuvat vai väljät, jos joku viittis niin voisi mitata lahkeen ympärysmitan.

Kiitos jo etukäteen.

Tommoiset löyty Ranskanmaalta Esquad. Näyttäpi olevan jotain uutta matskua (armalith). Näissä housuissa on  se hyvä puoli että housut ovat kokonaan armalithia eikä sitä ole vain tietyissä kohdissa. Yksi puute on ettei niissä ole esim polvisuojia. Hintakin on aika kova. Tekis kuitenkin mieli ostaa ja kokeilla. Ehkä nämä jo vastaisivat kestävyydeltään normaaleja ajohousuja, jos laittas erilliset polvisuojat.
Nää on kyl pirun tyylikkäitä ajofarkuiks.
Näitä muuten tulee superbikersiin huhtikuussa myyntiin.
062802jumpie_prv.gif

Back