Moottoripyörissä on yleensä myyntitapana ehdollinen korjaus. Tarkoittaako se sitä, että sekä vakuutusyhtiön tarkastajan että katsastusmiehen pitää hyväksyä korjaukset ennen uudelleenrekisteröintiä? Tuleeko näistä sitten 2-kilpisiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin tuon 10R:n korjaus uutta vastaavaan kuntoon voi maksaa yllättävän paljon, jos putkeen on tullut naarmuja. Minä ainakin omistajana vaatisin uuden putken naarmuuntuneen tilalle. Ja samalla tavalla vaatisi uuden rungon tai takahaarukan, jos niissä olisi naarmuja, joten korjaaminen voi tulla yllättävän kalliiksi.Tollasesta -04 käytetystä Rykkösestä ei kyllä nyt saa kuin ihan max 16000e, koska uuden saa harmaatuojilta nyt alle 18000e. Ja jos oletetaan, että siitä kuitenkin maksetaan ainakin 11000e (tuskin myy kauheen paljon alle pyynnin), niin erotusta jää 5000e. Jos joku maksaa pyyntihinnan, niin enää jää 4000e.. Sekin sillä oletuksella, että käytetystä R1:stä saa vielä 16000e, vaikeeta voi olla.
Semmonen summa menee hyvin äkkiä korjauksiin, kun ottaa työn huomioon.
Uudenhan se vakuutusyhtiö tilalle ostaa eikä käytettyä - käsittääkseni, vai onko mulla nyt homma ihan hakusessa.Tollasesta -04 käytetystä Rykkösestä ei kyllä nyt saa kuin ihan max 16000e, koska uuden saa harmaatuojilta nyt alle 18000e.
Ja jos oletetaan, että siitä kuitenkin maksetaan ainakin 11000e (tuskin myy kauheen paljon alle pyynnin), niin erotusta jää 5000e. Jos joku maksaa pyyntihinnan, niin enää jää 4000e.. Sekin sillä oletuksella, että käytetystä R1:stä saa vielä 16000e, vaikeeta voi olla
Tarkoittaa useimmiten vääntyneen rungon oikaisua/virallista mittausta..Moottoripyörissä on yleensä myyntitapana ehdollinen korjaus. Tarkoittaako se sitä, että sekä vakuutusyhtiön tarkastajan että katsastusmiehen pitää hyväksyä korjaukset ennen uudelleenrekisteröintiä? Tuleeko näistä sitten 2-kilpisiä?
Mää en keulinu, eilen... Mut oot, tottakai!Määkin keulin eilenOonko nyt pelle?![]()
![]()
Mää en keulinu, eilen... Mut oot, tottakai!Määkin keulin eilenOonko nyt pelle?![]()
![]()
<marquee></marquee>![]()
Niin mäkin keulin, ja jopa kolmasti. Tuntuis saavan muun kansan hyväksynnänkin kunhan vain myöntää olevansa keuliva pelle...Määkin keulin eilenOonko nyt pelle?![]()
![]()
Eikös se niin mee että ensimmäinen askel parantumiseen on ongelman myöntäminen tjsp.Niin mäkin keulin, ja jopa kolmasti. Tuntuis saavan muun kansan hyväksynnänkin kunhan vain myöntää olevansa keuliva pelle...Määkin keulin eilenOonko nyt pelle?![]()
![]()
![]()
Minäkin tunnustan..Määkin keulin eilenOonko nyt pelle?![]()
![]()
hö... ja justku mä luulin kertoneeni lähes todistettavasti, että kaikki mopot keulii ku kerroin onnistuneeni siinä jopa 535 Viragolla. En nyt löydä sitä topickia, oisko poistettu pahennusta aiheuttavana.Voi pärkkel![]()
Mä en pääs pelleklubiin, ku riumppi o niin laapa ettei se keuli![]()
![]()
Kaikki keulii.Voi pärkkel![]()
Mä en pääs pelleklubiin, ku riumppi o niin laapa ettei se keuli![]()
![]()
NIH!!!Kaikki keulii.
Jopa 250 Virago.