• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Keulivat pellet II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Ajelin perjantaina 13. päivänä Etelä-Karjalassa ja sen keskuksessa Lappeenrannassa. Iltapäivällä n klo 13:00 keskellä kaupungin alkavan viikonlopun liikennettä eräs, ilmeisesti omasta mielestään sankari ensin hidasteli liikenneympyrässä (ilmeisesti saadakseen etäisyyttä jonossa) ja sitten ampaisi keula pystyssä kohti Lauritsalaa viereisen kaistan autoja ohittaen. Kadulla taitaa olla suojateitäkin ko. alueella. Siis: Keskellä kaupunkia. Muun liikenteen seassa. Vilkkaan liikenteen aikaan. Selkeästi muita vaarantaen. Mitkähän olisivat selitykset.
Esitys aiheutti vain säikähdyksiä ja halveksuntaa.
Luultavasti bonuspisteet ropisivat mp-väen koriin tai korista.
veryangry.gif

Lappeenrannasta järki muutenkin tuntuu pakenevan, muuttavat naapurikuntiin halvempien asuntojen perästä
tounge.gif
Lappeessakin on jonkinverran vani-miehiä kun halpaa russianbensaa hakevat niin loppuu keulittelijan matka lyhyeen kun vani vaihtaa kaistaa
crazy.gif
Mitä järkeä on muutenkin leikkiä ruuhkaisessa kaupunkiliikenteessä
mad.gif

Aamulehti uutisoi tänään Tamperelaisesta sankarista, joka keuli tutkaan 140km/h 40-alueella Hämeenpuistossa. Paikalliset tietänevät kuinka fiksu temppu...

033102ass_1_prv.gif

no vastaavan tilanteen näin tääl LPR:ssä, kun ajoin kirkkopuiston ohi, niin eiköhä siinä joku keulaa nostanu. Se kadunpätkähän on "puoliksi kävelykatu" ja vaarallinen kun on paljon jalankulkijoita, jotka poistuu linja-autoista.
kaboom.gif

Ai niin, tapaus Nokialta tänään Joku yritti keskussa (50) epätoivoisesti saada GSX-R:n keulaa ilmaan. Kamala ulvonta ja nykiminen, mutta ei onnistunut.

biggrin.gif

Jokos siellä päin on sitten koulut alkaneet? Olen vain pistänyt merkille että koulujen alkaessa halutaan näyttää taas osaamistaan....

Mitkähän olisivat selitykset.
Oli varmaan kaverit kertonut, että silleen peenis kasvaa pidemmäksi ja paksummaksi.
Kah, perkele. Mulla on aika kivan kokonen. En ollut hiffanutkaan että keulimisen ansiota.
Älkää keuliko liikaa!!  
tounge.gif

Ite tein sen "virheen" että keulin liian paljon ja tässä tulos.    
baaa.gif
Ei perkele, pakko lähteä samantien treenaamaan!!

sanoi:
Etköhän megab opettele keulimaan tai osta edes oma pyörä ennen noita kommentteja. Pistetään pari hymiötä niin saan kaiken anteeksi.

Niinhän sä luulet!!
confused_orig.gif

Onneks koko foorumin väki ei ole tosikkoja! Löytyykö tästä foorumista enää huumorintajuista väkeä vai onko kaikki nykyään tommosia v**** moralisteja!?
Ja toisekseen se on mun pyörä ihan yhtä paljon kuin tuon toisenkin osapuolen. Ja mistä sinä tiedät minun keulimistaidot?
Kannattaa ottaa varmaan muutama herne nenästä ennen seuraavaa viestiä  
wink.gif
smile_org.gif

Hitsin hitsi kun sä tiedät kaiken Watson .. suukko sulle siitä hyvästä  
wink.gif

On niin kiva kun te ootte noin ihania ja herttasia... hali kaikille.  
inlove.gif

Ai virsta vai... mä oon aina luullut että se on popo, mutta enpä tiennyt tästäkään mitään..  
biggrin.gif

Ei yllätä... onneksi täällä on joku joka tietää...
smile_org.gif

Oliko tarpeeksi selvästi sanottu?  
thumbs-up.gif

Enhän minä kiroile, monen lapsen äiti kun olen...
smile_org.gif

Löytyykö tästä foorumista enää huumorintajuista väkeä vai onko kaikki nykyään tommosia v**** moralisteja!?

Ja toisekseen se on mun pyörä ihan yhtä paljon kuin tuon toisenkin osapuolen. Ja mistä sinä tiedät minun keulimistaidot?
Täältä kai lähinnä löytyy 15-vuotiaita juntteja, jotka osaa kirjoittaa "jeesus" ja "moralisti".

Oispa mullakin "keulimistaitoja"
biggrin.gif

HELVETT_

Luulin jutun aiheena olevan Lpr haivaittu keuliva ilmiö. Oikeastaan toivoin näkeväni tutun pyörän nokka ylpeästi pystyssä... Ei kuitenkaan.

Tilapäisviihteenä:

Väittely hilloviivan ja kusikairan paremmuudesta!

Pitää todeta et toi MegaB tuntuis olevan vahvasti voitolla, vaikka kuulunkin nyt sit tähän häviöllä olevien ryhmään!

En ihan kaikkia tekstejä lukenut tarkkaan, nyt puuttuis sit vielä se et joku nainen tunnustautuu tuoksi keulivaksi Lpr prätkä kauhuks. Kai täs on pakko opetella keulimaan...

Back