Husky510 sanoi:Ihan sama keneltä....Ihan pakko, olen pahoillani.
Eikö olisi pitänyt miettiä vähän![]()
Eikös tämä moottoripyöräily ollu enemmän tunne -laji kuin järkiharrastus näin alkulähtöisesti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Husky510 sanoi:Ihan sama keneltä....Ihan pakko, olen pahoillani.
Eikö olisi pitänyt miettiä vähän![]()
uiop sanoi:Eikös tämä moottoripyöräily ollu enemmän tunne -laji kuin järkiharrastus näin alkulähtöisesti?![]()
![]()

Nykyään saataa saada kovemman tuomioin, koska olet "ammattikuljettaja", niin sinun pitää olla esimerkkinä tuolla, vaikka oletkin omalla autolla siviilissä. Näin mulle sanottiinMies toivoi mahdollisimman lievää tuomiota, koska hän tarvitsee ajokorttia työssään. Hänelle määrättiin neljän kuukauden ehdollinen ajokielto, jonka koeaika on kaksi vuotta
JA mitä rikoksia tekiMies toivoi mahdollisimman lievää tuomiota, koska hän tarvitsee ajokorttia työssään
No huhuhu, aina sitä voi yrittääPoliisi mittasi miehen ajaman matkan ja nopeuden. Tiellä on 80 km/h-nopeusrajoitus.
Motoristi ajoi 930 metrin matkan pitämällä keskinopeuden 172 km/h:ssa. Hetkellisesti menopeli korskui 203 km/h-vauhtia. Kaahailu sattui öiseen aikaan eikä muuta liikennettä ollut.

Husky510 sanoi:tuo oli virhe
Nykyään saataa saada kovemman tuomioin, koska olet "ammattikuljettaja", niin sinun pitää olla esimerkkinä tuolla, vaikka oletkin omalla autolla siviilissä. Näin mulle sanottiin
M58 sanoi:Heinolassa torstai-iltapäivänä n. 35 v jantteri esitteli keulintataitojaan mopopojille kovalla ylinopeudella ja päätyi ojanpohjalle ja lasarettiin. Eikä ollut ajo-oikeutta. Yhtään en ihmettele vaikka olisi samasta sankarista kyse.
Uutinen oli aamun ESS:ssä.
Jep kortti pois vaan vaikka on ammattikuski, joiden on oltava esimerkillisiä liikenteen tietäjiä, myös prätkällä liikkuessaan.
Muutes tuo BOMBERS-tyylin matkiminen on näköjään hyvin kohtalokasta monelle, näitä on sattunut Päijät-Hämeessä tänä suvena suht. tiuhaan.
No voihan sillä olla ajokortti ilman A:ta. Vedenpaisumuksen jälkeen ei kuulemma enää ole A:ta tullut automaattisesti kaikkiin ajokortteihin.Dege sanoi:Mikäs kortti tältä kaverilta otetaan sitten pois ? Kirjastokortti vai mikä ?
Dege sanoi:Mikäs kortti tältä kaverilta otetaan sitten pois ? Kirjastokortti vai mikä ?
Ihan ajokortti, olipa A:ta tai.
Näkemiin.M58 sanoi:Ihan ajokortti, olipa A:ta tai.
Näkemiin.