Juttelin tästä asiasta ohimennen tuossa yhen oikeasti asiallisen poliisimiehen kanssa, kun ripitti minua rötöstelystäni. Tai oikeastaan hän itse asiasta kertoi minulle jotenkin näin.
----------
Heitä on neuvottu suhteuttamaan näitä asioita aina tilanteisiin ja kertoi, että kyllä sen erittäin helposti näkee mikä on tahatonta ja mikä tahallista kikkailua. He joutuvat työkseen vahtaamaan näitä juttuja päivästä toiseen, kyllä siinä silmä harjaantuu.
Iltahämärässä syrjätiellä muutama kokeilu repaista nopea kiihytys jossa etunenkin nousee on vielä katsottavissa sormien läpi, mutta kaupungin keskustassa kyykyllä, motolla (osoittaa minun pyörää) tai melkein millä pyörällä vain keulan irroittaminen vaatii kuitenkin sellaisen äkillisen voiman lisäyksen, että sitä on vaikea tahattomasti tehdä mikäli on autokoulun käynyt. Kaikkea kuitenkaan ei pysty tulkitsemaan, että oliko nyt tahaton vai tahallinen, yleensä se saadaan kuskista ulos ihan vain porisemalla ja sitten edetään tilanteen mukaan. Ihmisiähän mekin ollaan. Nämä asiat kuitenkin yleensä kantautuu nykyään sosiaaliseen mediaan ja jos tämäntyyppinen tapaus pistää edes yhden "asiakkaan" miettimään, että painaako kaasua keskustassa vai ottaako rauhallisemmin, se on jo pikkusen kotia päin.
------
Kyllähän tuossa asiassa on aika paljonkin totuutta minun mielestä.