Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pjaskat saanut aikaiseksi, kun perhe päätti viedä sen vähäisenkin mopoon liikenevän ajanJoko tunkkailit "perkele"? Itellä ois gixxerin kaa sama operaatio kun etupään pukki on hukkunu johki ja pitäs uus kumi saada... Vaha etukumi alkaa olee jo kankailla![]()
Täällä lähistöllä sitä tulee vaikutettua. Mustan värinen on tosiaan tuo mun pyörä, liekö olisin minä sitten jopa ohi ajellutMeikä just tuli tunkkaus reissulta ja hyvinhän se siihen nous. Nyt odotellaa enää postia et tois uuden kumin nii sais vaihtoon. En jaksanu irrottaa kun katteen toiselta puolelta. Sahasin vaneerista sellasen sopivan kokosen palasen ja ei kyl mitää ongelmaa kun pukki takana, yllättävän hyvin meni. Kasaamisessa varmaan kaadan ton mut ei mietitä sitä vielä.![]()
Hmm missä päi vaikutat? Onko minkä värine sun kymppi? Mustan näin kun meni baarin ohi.![]()
Oli muuten eilen tuskanen 300km kun piti etusta varoo koko ajan eikä voinu edes keulitella ollenkaaTai no eihän koskaa tuskasta matkaa pyörällä oo, mut kyl tiiät mitä tarkotan![]()
![]()
Juu kyl näytti gixxunin käyrät kestävätunkki käyrien alle ja etunen 2senttii ylös ei ole ikinä putket hajonneet
Ok, on sitten keula herkässä..17-42Vaihtuuko samalla välitykset?Ketjuratas-pakettia tässä just vaihtelen ja huomenissa vielä renkaat vaihtoon + etu- ja takarenkaiden laakerit vaihdan samalla, kun tuli tilattua ihan vain varmuuden vuoksi![]()
![]()
![]()
- P
Mitkäs vakiona?Ok, on sitten keula herkässä..17-42Vaihtuuko samalla välitykset?Ketjuratas-pakettia tässä just vaihtelen ja huomenissa vielä renkaat vaihtoon + etu- ja takarenkaiden laakerit vaihdan samalla, kun tuli tilattua ihan vain varmuuden vuoksi![]()
![]()
![]()
- P![]()
Itsellä on ratailun takia vielä muutaman prosentin tiheämpi, ison ykkösen vuoksi, mutta eipä tuo iloa tuonut kun keula pyrkii väkisin syliin.
17-39 eli tuo mun muutos käytännössä sama kuin -1 etunen. Tuota C-mallin keulimista vois hieman hillitä wheel-basella. Eli vähän pidempi ketju, kun uutta pakettia vaihtamassa, joten takanen tulis heti esim. sentin taaemmas. Itse mietin pitkään tuota, kun eilen asentelin (oli 114-lenkkinen ketju), että pistänkö pidemmän, mutta saituus voitti ja ketjusta tuli 112-lenkkinen. Ei viitsi vaihtaa nopeammin uutta venymisen takia, kun helpommin tulee sitten kiristysrajat vastaan.Mitkäs vakiona?Ok, on sitten keula herkässä..17-42Vaihtuuko samalla välitykset?Ketjuratas-pakettia tässä just vaihtelen ja huomenissa vielä renkaat vaihtoon + etu- ja takarenkaiden laakerit vaihdan samalla, kun tuli tilattua ihan vain varmuuden vuoksi![]()
![]()
![]()
- P![]()
Itsellä on ratailun takia vielä muutaman prosentin tiheämpi, ison ykkösen vuoksi, mutta eipä tuo iloa tuonut kun keula pyrkii väkisin syliin.![]()