Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä.Aina välillä kun sille tuulelle sattuu![]()
Karu peli aloitella jos on ollut pitkään taukoa ajamisesta. Mulla on ollut nimittäin samanlainen laitos ja kyllä se crossiradalla vei äkkiä läskistä mehut....Tänä keväänä aloin omaksi huvikseni ajelemaan crossia KTM 380 SX:llä (2-tahti tietenkin).. On se vaan hauskaa (ja rankkaa) hommaa! Varmaan 15v tuli taukoa tässä välillä tuosta hommasta..
Mulle riittäis vaikka 80cc tehot ainakin kovapohjaisilla radoilla.Karu peli aloitella jos on ollut pitkään taukoa ajamisesta. Mulla on ollut nimittäin samanlainen laitos ja kyllä se crossiradalla vei äkkiä läskistä mehut....Tänä keväänä aloin omaksi huvikseni ajelemaan crossia KTM 380 SX:llä (2-tahti tietenkin).. On se vaan hauskaa (ja rankkaa) hommaa! Varmaan 15v tuli taukoa tässä välillä tuosta hommasta..![]()
Joo, ja varsinkin kun ei osaa ajaa sillä ja kaiken lisäksi on ihan rapakunnossaKaru peli aloitella jos on ollut pitkään taukoa ajamisesta. Mulla on ollut nimittäin samanlainen laitos ja kyllä se crossiradalla vei äkkiä läskistä mehut....Tänä keväänä aloin omaksi huvikseni ajelemaan crossia KTM 380 SX:llä (2-tahti tietenkin).. On se vaan hauskaa (ja rankkaa) hommaa! Varmaan 15v tuli taukoa tässä välillä tuosta hommasta..![]()
Näin on ja itse asiassa ainakin löysäpohjaisilla radoilla ei vääntö ole koskaan haitaksi niin kauan kun sen mukana ei tule turhaa painoa...Joo, ja varsinkin kun ei osaa ajaa sillä ja kaiken lisäksi on ihan rapakunnossaKaru peli aloitella jos on ollut pitkään taukoa ajamisesta. Mulla on ollut nimittäin samanlainen laitos ja kyllä se crossiradalla vei äkkiä läskistä mehut....Tänä keväänä aloin omaksi huvikseni ajelemaan crossia KTM 380 SX:llä (2-tahti tietenkin).. On se vaan hauskaa (ja rankkaa) hommaa! Varmaan 15v tuli taukoa tässä välillä tuosta hommasta..
Mutta on se silti hauska peli, vaikka 90% potentiaalista jää käyttämättä..![]()