• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ketjut poikki ja lohko puhki...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LeXa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
plastic paddingin kemiallinen metalli on myös oiva korjaus keino kokemuksesta voin sanoo toimii ainaki auton alumiini öljypohjas..
harmi ku se akseli väänty
confused_orig.gif
Voin sanoa että ei toimi edes sellaisessa jossa ei ole reikää vaan hikoilee läpi....

Eipä niillä kauheasti ollu ajettu, ei johtunut siitä että olisivat yksinkertaisesti olleet loppu. Mieleen tuli ajatus että entinen omistaja olisi pistänyt lukon väärinpäin, oli näet purkanut koko pyörän aivan osiin ja pistänyt kaikki kuntoon. Kasausvirheitä on tullut vastaan joten en yllättyisi...

Kohta pitäisi mennä pyörää hakemaan tiensyrjästä, katsotaan nyt mitä vaurioita on tullut.
Oliko kyseessä 9kawa?
Siinähän pitäisi käyttää niitattuja ketjuja EI lukollisia.
No paska tuuri kummiski
niin pitäs myös 6r ssä

Yesss! Kawa taas kasassa, nyt vaan sattumoisin ei mee 2.vaihde päälle!! Hiukan rutisee mut ei kirveelläkään päälle, voi jessus.

Mistä mua nyt taas rangaistaan!  
veryangry.gif

Pakko vaan lähtee alkoon.

Helppo ainakin ajaa vain vapaa ja yksi vaihde eteenpäin.Pois on jatkuva söhlääminen vaihteitten kanssa.Olisit onnellinen,pääasiahan on että yleensä käy ja kukkuu.
062802jumpie_prv.gif

plastic paddingin kemiallinen metalli on myös oiva korjaus keino kokemuksesta voin sanoo toimii ainaki auton alumiini öljypohjas..
harmi ku se akseli väänty
confused_orig.gif
Voin sanoa että ei toimi edes sellaisessa jossa ei ole reikää vaan hikoilee läpi....
minä taas voin sanoa että steel metall ei hikoile eikä päästä
sen paremmin bensaa eikä öljyä läpi,olen sen verran "testannut"
tuota hommaa kesti jopa täryjyrän (kawa vn15) tankin paikkana.

kun puhdistaa osat kunnolla niin lopputulos on pitävä,ja todella vahva.

Hihnahenkilöitten elvistelyt puuttuu, haloo..?      
baaa.gif

Nekö, joilla on vähän tukkaa ja paljon partaa? Ne on pajalla. Biker Weekendin paraatissa yksi hihnahenkilö seisoi heti kohta startin jälkeen aika ärmynä motonsa vieressä: vasemmassa kädessä korkealla heilui katkennut hihna.

Tekniset(kin) vehkeet on ihmeellisiä.
Mutta sen vaihtaminenhan on niin helppoa, etenkin harrikassa
buttrock.gif

Tuli taas ylimääränen vapaapäivä. Äsken olin töihin menossa kun ohituksessa kuului naps-pam-klonk ja muita terveitä äänähdyksiä. Öljyvana tielle ja prätkä tiensyrjään. Voi sitä riemun määrää! Ketjut poikki?! mennessään puhkasivat lohkon ja murjoivat katetta. Vilkusta sentään lähti vaan lasi, jee....

veryangry.gif
Eikö Jassulle käyny viimekesänä samalla tavalla?
confused_orig.gif
Kyllä: klik

Kuulosti muuten pirun tutulta kun tota aloitusviestiä luin...

Back