• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ketjuista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vtr_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
moro

onko kellään parempaa tietoa että minkä merkkiset ketjut olis hyvät?

Kun googlella varovasti haeskelin ni näitä tuli esiin: DID RK ja IRIS

onko näissä jotain eroja, vai ovatko samaa vitjaa eri paketeissa??

pyöränä VTR
wink.gif

On varmasti jollakin parempaa tietoa. Itse pidän noita molempia hyvinä ketjumerkkeinä. Laittaisin omaan pyörään milloin tahansa.

JOVAIN ON...!
sport05.gif

...noin jotta HINTA = LAATU ja päinvastoin...yleensä,toki molemmathan voi ostaa aina erikseen..
wink.gif

ps. eikö REGINA ole enää hengissä ?

Kaikilla kolmella merkillä löytyy hyviäkin ketjuja, mutta jokaisella monta laatua. Kannattaa kysellä ostaessa sitä parasta (lue kalleinta) se kun on yleensä myös hyvä.
wink.gif

Omien kokemuksien perusteella pidän DID -ketjuja Reginaa parempana, kyse siis tavallisista O -rengasketjuista. Kalliimmista versioista ei ole käyttökokemusta... Valmispakettia hankkiessa ei kannata ottaa sitä halvinta, vaimon Suzuki GS500E ketju/rataspaketti ( Regina ) oli entinen 6000 km ajon jälkeen
sad_orig.gif

Osta vaan ne DID:t saat varmasti hyvät kyll varmaan muillakin merkeillä on hyvii mutt mutt DID:n kanssa ei todellakaan tarvii arpoo nää todellakin TOIMII!!
062802moto_prv.gif

Täällä kun spesialisteja on, niin sanokaapa mahdollisimman halvat 520-ketjut jotka kestäis hyvin 600cc kyykyssä. Nyt on DID zvm ja on kyllä hyvät, mutta pirun kalliit... Ei huvittais samanlaisiin enään investoida.

Ite olen aina käyttänyt RK:n valmisteita ja olen ollut tyytyväinen, tuskimpa noissa huippumerkeissä on paljoa eroa, makuasia.
paitsi kerran erehdyin ostamaan piikkiseen stormin halpaketjut, jotkut kiinalaiset, jokapäivä sai kiristellä, hintakin oli tosin joku 70 mk.

RK:t hajosivat alle viimesyksynä 900km ajon jälkeen, no mopo pääsi lunastukseen maahantuojan vastuuvakuutuksesta joten ei jääny hampaankoloon mitään
smile_org.gif

DIDiä ehkä tulen suosimaan tulevaisuudessa mutta sen näkee sitten kun on vitjojen vaihdon aika taas - nykyisillä vitjoilla ajettu 4800km joten ei kauheata kiiretää viel ole...

Kertokaas joku mistä löytäisi näitä DID:n ketjuja halvalla? Monessa sakemannien nettikaupassa myydään vain ketju-rataspaketteja mutta ei pelkkiä ketjuja. Ja kun Suomessa tuppaa olemaan nuo ketjut suht hintavia. Hakusessa olisi DID:n 525VM-110 ketjut.

Täällä kun spesialisteja on, niin sanokaapa mahdollisimman halvat 520-ketjut jotka kestäis hyvin 600cc kyykyssä. Nyt on DID zvm ja on kyllä hyvät, mutta pirun kalliit... Ei huvittais samanlaisiin enään investoida.
kyllä se 520V kin kestää jotain.

itse käytän 520ERV3:sta. kallis mutta Rossikin ajelee sillä
tounge.gif
Kattelin just luettelosta... V: "sopii mantsapyöristä isoihin nelitahtienduroihin" Ja VM: "offroadkäyttöön".  Ei noi kuulosta kauhean vakuuttavilta.
tounge.gif
No eihän toi mun mopo mikään tehohirmu ole, joten kaippa ne kestää. Jos nyt kokeilis vaikka tuota VM:ää. On sentään 40 egeä ZVM:ää halvempi.

kyllä se 520V kin kestää jotain.

itse käytän 520ERV3:sta. kallis mutta Rossikin ajelee sillä
tounge.gif
Kattelin just luettelosta... V: "sopii mantsapyöristä isoihin nelitahtienduroihin" Ja VM: "offroadkäyttöön".  Ei noi kuulosta kauhean vakuuttavilta.
tounge.gif
No eihän toi mun mopo mikään tehohirmu ole, joten kaippa ne kestää. Jos nyt kokeilis vaikka tuota VM:ää. On sentään 40 egeä ZVM:ää halvempi.
osta vain zvm ei tartte olla aina kirimässä!! mä kun ostin 525 vm:ät niin suositus oli max 100hp kestää varmaan tehokkaammissakin mutta kannattaako säästää 40e??

Back