Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä DID VM:t on myös laatutavaraa. Ei ole paljon tarvinnut kiristellä.Täällä kun spesialisteja on, niin sanokaapa mahdollisimman halvat 520-ketjut jotka kestäis hyvin 600cc kyykyssä. Nyt on DID zvm ja on kyllä hyvät, mutta pirun kalliit... Ei huvittais samanlaisiin enään investoida.
kyllä se 520V kin kestää jotain.Täällä kun spesialisteja on, niin sanokaapa mahdollisimman halvat 520-ketjut jotka kestäis hyvin 600cc kyykyssä. Nyt on DID zvm ja on kyllä hyvät, mutta pirun kalliit... Ei huvittais samanlaisiin enään investoida.
Kattelin just luettelosta... V: "sopii mantsapyöristä isoihin nelitahtienduroihin" Ja VM: "offroadkäyttöön". Ei noi kuulosta kauhean vakuuttavilta.kyllä se 520V kin kestää jotain.Täällä kun spesialisteja on, niin sanokaapa mahdollisimman halvat 520-ketjut jotka kestäis hyvin 600cc kyykyssä. Nyt on DID zvm ja on kyllä hyvät, mutta pirun kalliit... Ei huvittais samanlaisiin enään investoida.
itse käytän 520ERV3:sta. kallis mutta Rossikin ajelee sillä![]()
Kyllä ne kestää. On kuulemma käytetty aikoinaan 9R:n ensiasennusketjuina.VM: "offroadkäyttöön". Ei noi kuulosta kauhean vakuuttavilta.No eihän toi mun mopo mikään tehohirmu ole, joten kaippa ne kestää. Jos nyt kokeilis vaikka tuota VM:ää. On sentään 40 egeä ZVM:ää halvempi.![]()
osta vain zvm ei tartte olla aina kirimässä!! mä kun ostin 525 vm:ät niin suositus oli max 100hp kestää varmaan tehokkaammissakin mutta kannattaako säästää 40e??Kattelin just luettelosta... V: "sopii mantsapyöristä isoihin nelitahtienduroihin" Ja VM: "offroadkäyttöön". Ei noi kuulosta kauhean vakuuttavilta.kyllä se 520V kin kestää jotain.Täällä kun spesialisteja on, niin sanokaapa mahdollisimman halvat 520-ketjut jotka kestäis hyvin 600cc kyykyssä. Nyt on DID zvm ja on kyllä hyvät, mutta pirun kalliit... Ei huvittais samanlaisiin enään investoida.
itse käytän 520ERV3:sta. kallis mutta Rossikin ajelee sillä
No eihän toi mun mopo mikään tehohirmu ole, joten kaippa ne kestää. Jos nyt kokeilis vaikka tuota VM:ää. On sentään 40 egeä ZVM:ää halvempi.![]()