Laitoin pyörän keskiseisonnalle ykkösen päälle ja annoi pyöriä tyhjäkäynillä niin huomasin että ketju aina välillä hypähti. Voisiko tossa olla jumiutunut lenkki tai jokin muu? Kuinka sen selvittäminen onnistuu? Ketjut pitäis muuten olla vielä hyvässä kunnossa. Ainakin kiristysvaraa on vielä eikä nouse ketju takarattaalta.
illa lutrasin ketjut aivan läpimäriksi ja annoin olla yön yli, sit seuraavana aamuna putsasin wd-40:llä mönjät pois ja tuli todella siistiä jälkeä. Eikä tunnu wd-40 keräävän edes pölyä ketjuihin. Pari kertaa joutus ajon jälkeen putsaamaan vanteen. Ja ketjut putsasin ihan paikallaan takaseisontatuen avulla.