Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on jossain ulkomailla kun on postattu mutkapätkien ulkomaa-osioon ?Siis ketä Ducatisteja on menossa sinne???
Onko ketään muita Kaakois-Suomesta, kun 3 Ducatistia Kouvolan seudulta??? Lähteekö 888? Meinataan lähteä perjantaina heti, kun töistä pääsee, et kerkiää ajella valosan aikana perille.![]()
Finnpaso
Perässä tullaan......Siis ketä Ducatisteja on menossa sinne???
Onko ketään muita Kaakois-Suomesta, kun 3 Ducatistia Kouvolan seudulta??? Lähteekö 888? Meinataan lähteä perjantaina heti, kun töistä pääsee, et kerkiää ajella valosan aikana perille.![]()
Finnpaso
Kiitoksia majoitusmahdollisuudesta. Yritän ehtiä letkan hännille perjantaina.Siis ketä Ducatisteja on menossa sinne???
Finnpaso
Olen etsinyt, mutta ei niitä ole. Ostan '93:sen mikunin kaasareilla ja lutsuttelen sillä. Tuo sama de-aktivoitu moottorihan on monissa monstereissakin..... ettei vaan ukot ole tulossa "vanhoiksi", että tarttee ettiä helpompaa ajoasentoa![]()
![]()
Kannatais ehkäpä ettiä sitä parasta GT mallia, mikä Jorkolla ja työkaverilla on (Kurvisen vanha) .... Isommat venat![]()
Finnpaso
No kun olen tällainen tavallisen vaatimaton maalainen, niin kyllä minulle se kaasarivetoinen kelpaa. Onhan siinä sentään brembon jarrut749 on tosiaaankin "sohva" verrattuna 888:n 888:iin![]()
Pihtaa vielä sitä Norsun ostoa, kyllä niitä GT versioita vielä löytyy, vaikka tiedänkin, et sulla on niitä hilppeitä hyllyssä ihan riittämiin... Et kai sie niin nopeesti vanhene, et sie tarttet sitä just nytte![]()
![]()
Finnpaso