Sattuipa kuvaus kohdalleen!Ja urheilullisuus on mielentila![]()
myös markkinointipuolen porukka on tämän oivaltanut.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sattuipa kuvaus kohdalleen!Ja urheilullisuus on mielentila![]()
Tämä ei sitten liity tähän topiciin ollenkaan, mutta...Itse olen niiiiin touringh*mosohvaeko- kuski, että jarruttelen pääasiassa kytkin pohjassa ja pelkällä etujarrulla. Taas säästyy muutama milli kesässä..![]()
![]()
![]()
Pääasiassa vaihde päälle vasta liikennevalojen vaihtuessa vihreäksi. Toisin sanoen vaihde vapaalla ja näpit poissa kytkimeltä valoissa seisoessa. Niin, ja liikennevaloihin kuuluu saapua komeasti moottorijarrua hyödyntäen; iloisesti välikaasua ja pienemmälle vaihtoa. Kuullostaa tosi komealta.. Jos ei muuta niin ainakin omaan korvaan.Kuinkas toimitte liikennevaloissa ? Vaihde valmiina, kytkin pohjassa vai vaihdatte vasta liikkeellelähdettäessä ?
Pääasiassa vaihde vapaalla. (Selkä suorana ja kädet sillä lailla ristissä edessä, että näyttää tosi katuhaukalta..Kuinkas toimitte liikennevaloissa ? Vaihde valmiina, kytkin pohjassa vai vaihdatte vasta liikkeellelähdettäessä ?
Matkasohva kuskilla ei riitä street credibility sanomaan mikä on sporttipyörä ja mikä eiMistälähtien tuommonen kyseessä oleva ducce on ollut sportti? Ei se riitä jos kylkeen liimaa hyper super sport tarrat... Niin että rauhoittukaas niitten hypereidenne kanssa. Jos ei radalle ole hinkua niin Pilot Road menee vallan mainiosti, varsinkin jos ei ole tuota tehoakaan millä mällätä...Siinä teille ny sitte...![]()
![]()
Edit: Kitinää yms. otetaan vastaan![]()
Näimpä se ehkä on, mutta minä en sentään väitä omaani kirkkain silmin sporttipyöräksi !!!Matkasohva kuskilla ei riitä street credibility sanomaan mikä on sporttipyörä ja mikä ei![]()
En minäkään olisi niin hullu, että sinuna väittäisinNäimpä se ehkä on, mutta minä en sentään väitä omaani kirkkain silmin sporttipyöräksi !!!Matkasohva kuskilla ei riitä street credibility sanomaan mikä on sporttipyörä ja mikä ei![]()
![]()
Niimpä, niimpä... Toisen silmästä huomaa tikun kun omassa on samaan aikaan seiväs...En minäkään olisi niin hullu, että sinuna väittäisinNäimpä se ehkä on, mutta minä en sentään väitä omaani kirkkain silmin sporttipyöräksi !!!Matkasohva kuskilla ei riitä street credibility sanomaan mikä on sporttipyörä ja mikä ei![]()
![]()
![]()
![]()
Minkälaista kategoriointia Yamaha1 oikein harrastaa? Taitaa vankka kokemus ja tieto puhua... Ainakin nimimerkki jakaa usein viisautta Ducati Talkissa.Näimpä se ehkä on, mutta minä en sentään väitä omaani kirkkain silmin sporttipyöräksi !!!Matkasohva kuskilla ei riitä street credibility sanomaan mikä on sporttipyörä ja mikä ei![]()
![]()
Jees... Ja verner se jaksaa viilata pilkkua. AINA... Jos nämä merkkikohtaiset jutustelut laitettaisiin salasanallisiksi niin ei teidänkään tarvisi kestää meikäläisen "viisauksia", joita myös mielipiteiksi kutsutaan.Minkälaista kategoriointia Yamaha1 oikein harrastaa? Taitaa vankka kokemus ja tieto puhua... Ainakin nimimerkki jakaa usein viisautta Ducati Talkissa.Näimpä se ehkä on, mutta minä en sentään väitä omaani kirkkain silmin sporttipyöräksi !!!Matkasohva kuskilla ei riitä street credibility sanomaan mikä on sporttipyörä ja mikä ei![]()
![]()
Onneksi ne eivät sitä ole. Aina joukkoon mahtuu yksi (tai kaksi tai seitsemän), jo(t)ka käyttää Rexonaa, vanhaa mainosta lainatakseni. Se on oikeasti hyvä, että ihmiset vaihtavat mielipiteitä.Jos nämä merkkikohtaiset jutustelut laitettaisiin salasanallisiksi niin ei teidänkään tarvisi kestää meikäläisen "viisauksia", joita myös mielipiteiksi kutsutaan.
Vähän rönsyilee näin kevään kunniaksi! Eipä nämä jutut näissä eri foorumeissa yleensä rönsyile!Niimpä, niimpä... Toisen silmästä huomaa tikun kun omassa on samaan aikaan seiväs...![]()
Karkaakos tämä aiheesta?![]()
![]()
Jos välillä asiaakin (vaikka tais renkuloista alkuperäinen topic ollakin..).Mikäli mun kategorioinnit kiinnostaa niin sporteiksi lasken japsikyykyt ja ducateista nämä ns. kaikista sporteimmat mallit = joilla japsit voi ainakin teoriassa haastaa.
Me muut ajellaan sitten ihan vaan moottoripyörillä.Olkootkin öölinssiä alla jne. Ei kannata turhaan hiilostua aina kun meikäläinen avaa sanaisen/kirjotusvirheitä täynnä olevan arkkunsa. OK? Omaa mopoani en edes luokittele, se on mun mielestä paras. Ja varmasti omien moddieni jälkeen vieläkin anti raceri ja anti sport kuin ennen... Kuitenkin omaan hanskaan erittäin hyvä ellei täydellinen. Ihan niinkuin täälläkin varmasti jokaisella on se paras duccensa. PISTE!!! Jatkakaas vaan aiheesta poijaat![]()
![]()
Edit: Noita saamarin kirjotusvirheitä![]()
Ilmeisesti ei ole japsikuski koskaan huomannut mitään eroa pyörien ajotuntumassa?Korjataas ny vielä...Japsikyykyillä en tarkota mitään F-malleja enää. Vaan esim. R6, 600rr, 636 jne. ja isommissa R1, ZX10R, 1000RR, GSXR1000 ja näin eespäin... Selventyykös ny jo?![]()
![]()
HAUSKAA KEVÄTTÄ KAIKILLE!!!! Ja turvallisia kilometrejä!![]()
Voi voi teitä, ei tässä enää muuta osaa sanoa.Ilmeisesti ei ole japsikuski koskaan huomannut mitään eroa pyörien ajotuntumassa?Korjataas ny vielä...Japsikyykyillä en tarkota mitään F-malleja enää. Vaan esim. R6, 600rr, 636 jne. ja isommissa R1, ZX10R, 1000RR, GSXR1000 ja näin eespäin... Selventyykös ny jo?![]()
![]()
HAUSKAA KEVÄTTÄ KAIKILLE!!!! Ja turvallisia kilometrejä!![]()
Lukaise vaikka viimeisin masterbike-testi ja sieltä testikuskien subjektiiviset arviot. Siellä esim. Ducati 748R on täydellinen ja huippuluokkaa puhtaasti kuljettajien mielestä ilman, että he tietävät mitattuja tuloksia ajetuista kierrosajoista.
Ja kierrosajoissa eniten ratkaisee kalustosta riippumatta kuljettajan taitotaso. Millä sitten on parhaimman tuntuista ajaa... hmmm...
Moottoripyörissä kun edelleen on paljon enemmän muutakin kuin moottoriteho. Teho on valitettavasti monelle hörhölle ainoa asia, mitä pyörissä osataan vertailla. Yhtä ammattimaista, kuin vertailisi ihmisiä penkkipunnerrustuloksen mukaan.