- Sijainti
- Kymiläinen
Pitäis kohta laittaa uutta kumia taakse ja Pirelli Diablo Strada tuntuu kuluvan melko nopeasti. Ehdotelkaa kestävää taka kiekkoa tourin pyörään. Bikessä taisi olla viime vuonna testikin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samat kokemukset myös XJR:n alla.Z6 on testien mukaan sekä pitävä että kestävä.
Käytännössä FJR:n alla takanen kestää (minun käytössäni) 5-7 tkm. Pito on riittänyt hyvin.
Aika yllättävää, ettei ton paremmin kestä. Mulla kun oli käsitys, että jonku 10-15 tkm pystyis tolla ajelemaan. Noh, ehkä se tällasessa kevyemmässä mopossa sen kestääkin.Samat kokemukset myös XJR:n alla.Z6 on testien mukaan sekä pitävä että kestävä.
Käytännössä FJR:n alla takanen kestää (minun käytössäni) 5-7 tkm. Pito on riittänyt hyvin.
Norgessa kesti vajaa 11 tkm, joka on touring-renkaana pidettävälle aivan liian vähän. Lisäksi se että sen kulumisen tarkkailu on vaikeaa puuttuvan keskiuran vuoksi. ME 880 kestää miltei tuplasti ja on mielestäni sellainen oikea touring-rengas.Aika yllättävää, ettei ton paremmin kestä. Mulla kun oli käsitys, että jonku 10-15 tkm pystyis tolla ajelemaan. Noh, ehkä se tällasessa kevyemmässä mopossa sen kestääkin.Samat kokemukset myös XJR:n alla.Z6 on testien mukaan sekä pitävä että kestävä.
Käytännössä FJR:n alla takanen kestää (minun käytössäni) 5-7 tkm. Pito on riittänyt hyvin.![]()
Mulla oli edellisessä BMW R1100RS:ssä sekä Z4 että Z6 kummejaAika yllättävää, ettei ton paremmin kestä. Mulla kun oli käsitys, että jonku 10-15 tkm pystyis tolla ajelemaan. Noh, ehkä se tällasessa kevyemmässä mopossa sen kestääkin.Samat kokemukset myös XJR:n alla.Z6 on testien mukaan sekä pitävä että kestävä.
Käytännössä FJR:n alla takanen kestää (minun käytössäni) 5-7 tkm. Pito on riittänyt hyvin.![]()
Omani ostin sillä idealla, että kestäisi asiallisessa kunnossa 12 tkm. Jos ei kestä, niin olen kyllä pirun pettynyt, saas nähdä.Aika yllättävää, ettei ton paremmin kestä. Mulla kun oli käsitys, että jonku 10-15 tkm pystyis tolla ajelemaan. Noh, ehkä se tällasessa kevyemmässä mopossa sen kestääkin.Samat kokemukset myös XJR:n alla.Z6 on testien mukaan sekä pitävä että kestävä.
Itsellä tommoisiin kilsoihin tainnu pässtä takasella viimeks mopo/piikki aikoina. Nykyisin tahtoo olla toi takasen vaihto väli 3 000-6 000 kilsaa. ( ja usein ollut sillon jo todella vaihto kunnossa eli kankat näkyvissä paikoin.)Continental Milestone kesti takana 13tkm. Pyörällä painoa yli 300kg ja 5tkm oli kaks päällä.
Tiedä sitten onko eri renkaissa niin kovasti eroja, vai onko erot sitten kuitenkin kaasukädessäItsellä tommoisiin kilsoihin tainnu pässtä takasella viimeks mopo/piikki aikoina. Nykyisin tahtoo olla toi takasen vaihto väli 3 000-6 000 kilsaa. ( ja usein ollut sillon jo todella vaihto kunnossa eli kankat näkyvissä paikoin.)Continental Milestone kesti takana 13tkm. Pyörällä painoa yli 300kg ja 5tkm oli kaks päällä.
Heh...moposta ja ajotyylistähän tuo taitaa olla kiinni?Itsellä tommoisiin kilsoihin tainnu pässtä takasella viimeks mopo/piikki aikoina. Nykyisin tahtoo olla toi takasen vaihto väli 3 000-6 000 kilsaa. ( ja usein ollut sillon jo todella vaihto kunnossa eli kankat näkyvissä paikoin.)Continental Milestone kesti takana 13tkm. Pyörällä painoa yli 300kg ja 5tkm oli kaks päällä.
Tietty se nastanraiskaama asfalttipinta jyrsii kumia ihan eri tahtiin kuin keski-eurooppalainen pöydänpinta.Minä väitän, että tuolla etelämmässä on vähemmän renkaita kuluttavat tiet. Mitäs sanotte?
Onko analogiasi siisItsellä tommoisiin kilsoihin tainnu pässtä takasella viimeks mopo/piikki aikoina. Nykyisin tahtoo olla toi takasen vaihto väli 3 000-6 000 kilsaa. ( ja usein ollut sillon jo todella vaihto kunnossa eli kankat näkyvissä paikoin.)