• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Keskustan parkkipaikat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seepra80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tyhmiä? kysymyksiä just aloittaneelta motoristilta;
Kyselen hyviä vinkkejä Hesan keskustan turvallisista ja hyvistä mp-parkkipaikoista.

Espalla ja rautatieaseman edessä on ainakin, missä muualla? Voiko jalkakäytävän/pyörätien reunaan jättää vai tuleeko sakot?
Entä onnistuuko joihinkin parkkihalleihin ajaa puomien ohi ja selvitä maksamatta ja voiko tällöin kuitenkin jättää normaalisti ruutuun?...

Kommentteja?
Kiittää hän!
062802jumpie_prv.gif

Ei tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan.
Mutta jos ei tiedä eikä kysy, niin voi olla tyhmä.

Tässä .. vastaus .. , ainakin jonkinlainen.

Edit: unohdin laittaa linkin .. osoitehakuun .. niin voi katsella, että missä ne osoitteet oikein ovat. Tämä vain Helsinkiä koskien ... sorry.
smile_org.gif

Kannattaa vähän kattoa kun jättää kävelytielle pyörää keskustassa, sakko siitä tulee.

Mä tiedän...
baaa.gif

Itse pidän usein prätkää jossain pyörätelineen vieressä, suunnilleen samoinpäin kuin siinä olevat fillarit ovat, ei ainakaan ole sen suurempaa sanomista tullut.

noissa vain hirvittää se että ihmiset kolaa siellä niitten mankeleidensa kanssa, niin joku kuitenkin kolhii/tönii omaa vekotinta.

Tyhmiä? kysymyksiä just aloittaneelta motoristilta;
Kyselen hyviä vinkkejä Hesan keskustan turvallisista ja hyvistä mp-parkkipaikoista.

Espalla ja rautatieaseman edessä on ainakin, missä muualla? Voiko jalkakäytävän/pyörätien reunaan jättää vai tuleeko sakot?
Entä onnistuuko joihinkin parkkihalleihin ajaa puomien ohi ja selvitä maksamatta ja voiko tällöin kuitenkin jättää normaalisti ruutuun?...

Kommentteja?
Kiittää hän!
062802jumpie_prv.gif
Itse olen töissä ydinkeskustassa ja päiväaikaan pidän pyörääni usein parkkiruutujen välissä, kunhan laitat pyörän niin ettei se vie kotilo kuskeilta tilaa niin en usko että sakkojakaan tulee. Noin kuukausi sitten sain kyllä parkkisakot, mutta silloin olin jättänyt pyöräni pysäköintikieltoalueen rajalle. Kävin sitten valittamassa sakosta pysäköinnin valvonnan toimistoon ja kyselin sitten kaikenlaista niiltä, niin heidän esimies myönsi minulle, että pyöriä on aika vaikea sakottaa kun ei ole sitä tuulilasia mihin voisi itse parkkimaksulapun jättää... Pari vuotta olen pitänyt siis keskustassa normaaleissa parkkiruuduissa pyörääni eikä sakkoja vielä ainakaan ole tullut...

Back