Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Häh? Milläs luulet et ducatit nostetaan ilmaan? Jeesusteipillä?Toimii ihan helkkarin hyvin monoperän kanssa! Voi kun me aina katsomme asioita omien lasiemme ja kokemuspiirimme läpi...olen samaa mieltä. ei ole keskitukea ikävä. silloin kun jotain rappaan niin nostan haarukkapukilla perän ylös. suosittelen kokeilemaan, nehän ei maksa juuri mitään ja kaikkien jalat on riittävän pitkät niiden käyttöönyleisesti ottaen keskijalat on ihan turhia, yleensä jos pyörässäni on keskijalka ollut, niin olen poistanut sen, koska se painaa monesti 10 kiloa ja se on liikaa.![]()
Joo. Olet toki oikeasssa. Pukkejahan löytyy joka reiälle.Häh? Milläs luulet et ducatit nostetaan ilmaan? Jeesusteipillä?
Kyllä single side swingi pukkeja on olemassa, sovitintappi pitää vaan olla akselireijälle sopiva, ja reikähän tossa munkin Gessun perässä on.![]()
Menee 1200Gs melkein vielä helpomman näköisesti kuin tuo 650... se on oikeesti helppo nostaa keskiseisontatuelle.Just eilen kamppailin Fjr.n kanssa. Tankki täynnä en saanut mopoa keskituelle.![]()
Otti sen verran miehisyyden päälle, että
on pakko treenata tuo homma.
![]()
Kylläpäs meni videon Bemari kevyen näköisesti jalalle.
Eipä nouse fjr ihan yhtä kevyesti.![]()
Näyttää se FJR:kin nousevan suht ketterästiJust eilen kamppailin Fjr.n kanssa. Tankki täynnä en saanut mopoa keskituelle.![]()
![]()
Itse yleensä laitan vaihteen päälle ennen pyörän pudotusta keskituelta. Pysähtyy tällöin automaattisesti takapyörän osuessa tonttiin eikä lähde ryntäilemään.Hyvä kun tämä aihe taas nostettiin esille, koska se tuelle nostaminen ei tuota kauheasti vaikeuksia minullekkaan ton "mötkylän" kanssa, mutta...se alas laskeminen on niin epävarmalla pohjalla, et aina pakko pyytää joku varmistaa toista puolta.
Meinaa ihan väkiste loppua kädet ja jalat...![]()
Tuppaa ryntää aika hanakasti etiäpäin ja lopusta ei oo tietoo..onko siel mopo nutullaan ja akka sen vieres.
Ehkä totakin pitäis harjotella sen miljuuna kertaa, et tulis sitä varmuutta touhuun, kun sitä puuhaa joutuu kuiteskin kesän aikana harrastaa aika paljon (ketjujen rasvaus, pesut ym,)
Hyvä pointti!Itse yleensä laitan vaihteen päälle ennen pyörän pudotusta keskituelta. Pysähtyy tällöin automaattisesti takapyörän osuessa tonttiin eikä lähde ryntäilemään.Hyvä kun tämä aihe taas nostettiin esille, koska se tuelle nostaminen ei tuota kauheasti vaikeuksia minullekkaan ton "mötkylän" kanssa, mutta...se alas laskeminen on niin epävarmalla pohjalla, et aina pakko pyytää joku varmistaa toista puolta.
Meinaa ihan väkiste loppua kädet ja jalat...![]()
Tuppaa ryntää aika hanakasti etiäpäin ja lopusta ei oo tietoo..onko siel mopo nutullaan ja akka sen vieres.
Ehkä totakin pitäis harjotella sen miljuuna kertaa, et tulis sitä varmuutta touhuun, kun sitä puuhaa joutuu kuiteskin kesän aikana harrastaa aika paljon (ketjujen rasvaus, pesut ym,)
Nakussa keskiseisonta tuki on lisä varuste, S-mallissa vakio. näin ainakin vuonna -07, kun itse ostin omaani.No mun FZ6-S:stä löytyy keskiseisontatuki ihan vakkarinaEipä Fasusta taida löytyä vakiona keskiseisontatukea... Tai ei mulla ainakaan moista ole, niin ei voi käydä koettamassa miten se parhaiten nousisi...
Tarvikejalka ei välttämättä toimi ihan niin hyvin kuin tehdasvalmisteinen (?)
Fasussa on aika hyvät matkustajan hantaakit, josta voisi kokeilla nostoa, taikka sitten matkustajan jalkatapista...![]()
Täytyy oikein muistella miten edellinen pyörä nousi kivuttomasti... Muistaakseni kun piti vasemmalla kädellä stongasta ja oikealla nosti matkustajan kahvasta, samalla kun polkaisi keskiseisontatuesta, niin pyörä nousi ilman sen kummempaa voimailua... ja tuo edellinen oli jotaan 30 kiloa painavampi kuin tuo...Eli kyllä se ainakin '06 -mallissa on.![]()
Omistanu yhen missä oliKuka muistaa aikaa,jolloin joissakin polkupyörissä oli keskiseisontajalka??
I do.
NO JUU !!!Näyttää se FJR:kin nousevan suht ketterästiJust eilen kamppailin Fjr.n kanssa. Tankki täynnä en saanut mopoa keskituelle.![]()
![]()
![]()
Harjotusta vaan.![]()
Nyt vain rauhallisesti jalalla painaen (kättä ei tarvitse kuin tasapainon
pitämiseen)Kädellä voi toki hieman keventää nostamalla ylöspäin.
Pahin virhe on rytkäyttää vauhdilla heti alussa.