Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saat anteeksiEkaa kertaa mukana ja heti joutuu nostaa iiiisosti käden ylös, että mä se olin ku sekoilin pois tullessa siinä ninja neidin perässä ja meinasin väärä uskoisena mennä vika suuntaan (pahoittelut siitä).
Onneksi oikeaoppiset otti ohjat käsiin. Olihan sitten eka ja vika kerta kun noin sössin, mutta mukaan tullaan toistekkin!![]()
Jos se vielä suodaan.![]()
Anteeksi vaan MINÄ olin varmaan se joka sekoitti ryhmän alussa.Hyvä reissu sekoiluineenKiitoksia ORGaanisaattoreille![]()
![]()
Taidettiin ajella menomatkalla kahta eri reittiä. Pääjoukko omaansa ja me jälkijunalaiset iha toista kautta. Lättähatun pihassa saatiin sitten taas sakki kasaan.Kertokaas ny muillekin mitä siellä on sekoiltu ja miten, jos voisi ottaa vaikka opiksi![]()
Sattu jotain sellasta mitä ei kuulemma koskaanikinäennen oo ainakaa orgin ajoissa sattunu. Ois kannattanu olla mukana ni tietäsitKertokaas ny muillekin mitä siellä on sekoiltu ja miten, jos voisi ottaa vaikka opiksi![]()
paparazzi ollu vauhissa, mut Yammutar on sentään kahteen kuvaan eksyny ittekin eikä samalla ilmeellä,jipiiiis!![]()
Oikein hyviä kuvia eips kauhiasti ollu niitä nenun kaivuu kuvia sittenkään![]()
Iltahan oli tosi hieno, kommeluksineen kaikkineen.Sattu jotain sellasta mitä ei kuulemma koskaanikinäennen oo ainakaa orgin ajoissa sattunu. Ois kannattanu olla mukana ni tietäsitKertokaas ny muillekin mitä siellä on sekoiltu ja miten, jos voisi ottaa vaikka opiksi
Eiköhän toi Rimmoni (tai joku muu) kerro sitten kun aika on kypsä sen kertomiselle![]()
![]()
ÜÜÜBERSUURET kiitokset myös täältä Espåånjan auringon alta erityisesti veturille mutta myös kaikille kanssa-ajelijoilleOli hyvät ja mutkaset tiet. Ja sitten vielä se lossi. Nii, ja porukka jossa mukava määrä tuoretta verta. Siitä se lähtee![]()
![]()
Nyt muutama tunti unta palloon ja sit virkeänä ruatammaan suolakaivokselle....