• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Keskari keskiviikko miitti 23.7-08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joutunee yrittämään sinne, lossi kuulostaa niin jännältä ja eksoottiselta
tounge.gif

Vähemmän täysiä, sillee sopivasti, mulle tulee varmaankin kyytiläinen .... Miten sen nyt oikeen sanois ... semmoinen letkeä ajo nautiskellen.
wink.gif
Oliko tarpeeks epäselvästi sanottu ? Ite en ainakaan ymmärtäny mitään
smile_org.gif

KAippa sitä täytyy lähtee mukaan kun melkein vierestä lähtö. Ekaa kertaa sillon keväällä rookie-ajeluilla eli tästä kai ois hyvä jatkaa.......

Vähemmän täysiä, sillee sopivasti, mulle tulee varmaankin kyytiläinen .... Miten sen nyt oikeen sanois ... semmoinen letkeä ajo nautiskellen.
wink.gif
Oliko tarpeeks epäselvästi sanottu ? Ite en ainakaan ymmärtäny mitään
smile_org.gif
juup, tuli selväksi.
smile_org.gif
Mietiskelin vaan,jos kaveria pyytelen mukaan ajoihin, sille varmaan hyppää rouva kyytiin. Tuskin pysyis polvipalavauhdissa mukana.

Tuosta kartasta ei ole kyllä mitään apua, tai ainakaan minä en näe siinä muuta kuin valkoista.
nixweiss.gif

Phärskätti, ku sattu visiitti Paimioon just. Jos ehtis kaffelle, mut ajaan en taida jaksaa.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Jospa sitä uskaltautuisi tulla jonon jatkeeksi. Kun kerran keliäkin pukkaa ja on luvattu hienoa latua. punahopea ujo thunderi.

Voi, hitsi huomasin tän vasta nyt.... vielä tosin ehtis. Ilma olisi täydellinen ja lomaakin vielä. Mopo on ollut telakalla ja en ole neljään viikkoon ajellut kun yhden lenkin, joten en kyllä tiedä pysyisinkö edes perässä
sad_orig.gif

Onko lenkin pituudesta mitään arvausta? Palataanko takaisin tuonne?

Kyllä pysyt mukana, ei muuta kun kampeat letkaan mukaan. reittiä ei oo suunniteltu sen kummemmin kun et, lossilla nyt olen luvannut ajeluttaa porukkaa, takaisin tullaan .... tai jossain vaiheessa oon ite ainakin tulossa siitä ohi kotiin päin.
smile_org.gif

Aargh... kieriskelen tällä tuskissani ja pähkäilen uskaltaisinko mukaan... muutama muukin 'newbie' näköjään lähdössä, mutta tuskin ihan näin tuoreita, kilsoja takana ehkä 600 ja korttikin jo pari kuukautta vanha
smile_org.gif
Lisäksi olen tällainen 'alamittainen' joten pyörän käsittely on hivenen haastavaa paikaltaan ja pysähtymispaikat täytyy valita huolella.

Kellään kaverilla ei ole pyörää, ja kun pyörä on miehen kanssa yhteinen, niin ajeluseuraa ei toistaiseksi ole ollut. Olisi kiva kyllä päästä porukalla ajelulle.

Mä olen sitten myös aina se jolla on ekana jano ja pissahätä, vaikka kävis kolemesti vessassa ennen lähtöä
blush.gif

Back