Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä nakkaan autoon sisäänTeen tässä muuttoa kerrostaloon... Missäs muuten pidätte näitä levylukkoja + vaijereita + kettinkejä + pressuja? Aina laukkuja kiinni mopossa ja kamat mukana ajossa, vaiko kipin kapin sisälle kotiin joka päivä ees taas roinat? Joku laatikon tapainen kiinni lämppäritolppaan lukoilla?
-hh-
+1Avaimet pois virtalukosta. That's it. Jos joku vie ni tarpeeseensa vie. Plus että tulee ajettua päivittäin niin ei tuo kauaa ehdi aina kotona pihalla seisoskella![]()
En kyllä ole varma tuosta tankolukon pakollisuudesta. No jos pyörä viedään, eikä koskaan löydy niin sehän on aivan sama onko lukossa vai ei.Mulla samat lääkkeet viime kaudella. Nyt yritän saada tallipaikan, mutta ei hälyttimestä haittaa ole tallissakaan. Sai olla rauhassa.Tankolukko (vakuutuksen vuoksi), hälytin ja aukealla paikalla. Turha pitää pressua pyörää naarmuttamassa.
Vaatiiko vakuutus edelleen käyttämään tankolukkoa, vaikka olisi hälytin ajonestolla yms?? Kovin tuntuu heppoiselta tuo, ainakin mun mopossa, vaikka onhan tuo tullut laitettua lukkoon, jos ei muuten niin vanhasta muistista. Jos vakuutus vaatii, parempi laittaa lukkoon jatkossakin.
Eli kannataa tankolukota pyörä, jos haluaa vakuutuksesta rahaa, JOS se löydetään. Eikö?Plarailin männä päivänä Lähivakuutuksen Lähi-Kaskon ehtoja ja kävin laittamassa tankolukkoon (parkkikatos), koskaOnko kellään VARMAA tietoa tuosta tankolukon laittamisesta tai laittamattomuudesta ja sen vaikutuksesta vakuutuksen korvaavuuteen???
5.3.5 Varkausvahinko
5.3.5.1 Vakuutustapahtuma
bla-bla-bla
b) ajoneuvo on ollut teon tapahtuessa lukittu tai lukitussa säilytystilassa...
5.3.5.2
bla-bla-bla
Moottoripyörä, mopo, maastoajoneuvo sekä kolmi- ja nelipyörät on lukittu, kun niiden ohjauslukko on lukittu.
Jos ajoneuvossa ei ole ohjauslukkoa, ajoneuvo on lukittu jos sen rakenne ja käyttötarkoitus huomioiden käytetään lukkolaitetta, joka yhtä tehokkaasti estää luvattoman käyttöönoton tai varkauden.
Aivan! Kiitosta tulee Raumalle. Kotikaupunkini oli yli 20v.Näin sen itse tulkitsen, painottaen sitä sanaa JOS.Eli kannataa tankolukota pyörä, jos haluaa vakuutuksesta rahaa, JOS se löydetään. Eikö?