• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kerhot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Tulipa tuossa mieleen kysäistä, että kuinka moni kuuluu johonkin muuhunkin kerhoon kuin Org:iin.
Listatkaapas kerhot joihin kuulutte?

Mun kylla on sanottava, etta .org ei lukeudu ainakaan minun mielestani kerhoksi, mutta jokainenhan mieltaa asioita omalla tavallaan.

Someron moottorikerhoon, eli SoMK:iin.
062802jumpie_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Mun kylla on sanottava, etta .org ei lukeudu ainakaan minun mielestani kerhoksi, mutta jokainenhan mieltaa asioita omalla tavallaan.
Virtuaalikerho, Pete? Kun tunnuksiakin kannetaan....???
ja toimiikin samallai kuin kerhot, jäseniä tavataan meetingeissä ympäri Suomenmaan....
Ai niin, mutta ethän sä..... =)
tounge.gif

Mie en kuulu yhteenkaan kerhoon, enka orgiakaan laske sellaiseks, paitsi ton ry'n.

Kerholla (siis miten mie sen ymmarran, ja oma mielipidehan on aina se oikea
wink.gif
) on jonkinlainen organisaatio ja mielellaan myos kerhotalo/talli.

Yhden kerhon kanssa olen erittain tiiviissa yhteyksissa, mutta sukupuoleni vuoksi jasenta minusta ei tule ikina, mutta ei haitanne, pojat kuitenkin luokittelee minut siella bikeriksi, riittaa.

Kuulun myos toiseen, erittain tiiviisti (viikottain jossain muodossa) tapaavaan merkkifoorumiin, ja vaikka tunnuksetkin on, ei se mikaan kerho ole.

pilkkua hieroen
baaa.gif

Heh,
tounge.gif

Kuulun Moosehead Bikerseihin(sekin on Ry,patrika) ja Jawasakkiin, Nuorkamin Moottorikerhoon miehen "siivellä"(hiljaista siinä kerhossa)ja ja ...  
tounge.gif

-öööö- jossain vaiheessa tuli kerhokiintiö täyteen, kun kuuluin edellämainittujen lisäksi vielä Touring Finlandiaan, MP69:siin, BMW Moottoripyöräkerhoon, -ÄÄÄÄÄ- en etes jassa kaikkija muistella!  
cool.gif

Karsintaa suoritin ankarasti.Tämä, mp-voorumi ja muusipäät piisaa tällähetkellä. Katotaan täniltaisen loton jälkeen, mihin kaikkiin vielä liityn. Likviditeettiongelma.  
biggrin.gif

Pakana,unohdin eilen tunnustautua myös Bajahilliläiseksi.Siis mcBajahill. Hiton dementia.

Tärkein porukka on oman paikkakunnan epävirallinen ajelujoukko vaikka se ei mikään "kerho" sinällään olekaan. Lompakosta löytyy MP69:n jäsenkortti, samoin Veteraanimoottoripyöräkerhon läpyskä. Kannatusjäsenenä kuulun Japsistaroihin ja Vespa Club Of Finlandiin.

En mä mihinkään kerhoon kuulu, en edes org:iin, vaikka tänne omia mielipiteitä esille laitankin.

Back